Szukaj

Informacje o TATA Safari

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model należący do klasy SUV-ów (segment I) produkowany od 1998 roku, zaś od 2008 roku dostępny w Polsce. Oprócz Indii, Safari oferowany jest wyłącznie na kontynencie europejskim. To pierwszy SUV stworzony od podstaw przez indyjską markę, zastępujący niedostępny w Polsce model Sierra. W 2006 roku na rynek trafiła druga, obecnie produkowana generacja Safari. W Wielkiej Brytanii model oferowany jest pod nazwą Tata Leisure.
Powagosław
SUV dla mało wymagających, za to bardzo wyrozumiałych klientów. Takich, którzy wezmą to auto z „dobrodziejstwem inwentarza” – ucieszą się z ceny i nie będą psioczyć na widok jego bardzo dyskusyjnych wdzięków. ~Powagosław
Luzacjusz
Pamiętam taki dowcip, w którym facet sprowadzał do Polski powypadkową furę z Niemiec, a blacharz po kilku tygodniach oświadczył mu, że klepie i klepie, a wychodzi mu… wiata autobusowa. Safari ma urok wiaty autobusowej, ale jeszcze przed kasacją. Już po wyjeździe z fabryki pachnie recyklingiem. ~Luzacjusz

TATA Safari – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny TATA Safari

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
3,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 40% / przeciw: 60%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Poważne usterki - Drobne usterki - Układ jezdny

Wybrane oceny

2,2
~pasken
Terenowy 2.2 DICOR 140KM 103kW
TATA Safari
4,9
~Marco45
Terenowy 2.2 DICOR 140KM 103kW
TATA Safari
4,2
~off road
Terenowy 2.2 DICOR 140KM 103kW
TATA Safari
Silnik jak na tą masę pojazdu 2.1 tony przyzwojcie przyspiesza (jak na ten segment samochodów- konstrukcja bardziej terenowa niż suv) Niestety przy obrotach poniżej 2000 obr.przyśpieszanie jest iluzją.Producent podaje optymalny moment 1700-2700obr lecz praca jest efektywna 2000-3000obr i kultura pracy oraz natężenie dzwięku w kabinie przyzwojte.Powyżej 3000 obr. bardzo głośny.Przy obotach 1500-2000 można jechać z delikatnym gazem np. po prostym lecz powstaje nieprzyjemny rezonans.Szczerze powiedziawszy po dieslu spodziewałem się większej elastyczności. (Silnik)
TATA Safari