Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Toyota Avensis I Kombi 2.0 16V 150KM 110kW 2000-2002

Toyota Avensis I Kombi 2.0 16V 150KM 110kW 2000-2002
Lata produkcji: 2000 - 2002
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacja Avensis została zaprezentowana w 1997 roku jako następca udanej Cariny E. Model pod wieloma względami przypominał swojego poprzednika (podobna, choć unowocześniona sylwetka, detale stylizacyjne i te same silniki) i z roli zastąpienia go wywiązał się bardzo dobrze. W 2000 roku Avensis został poddany gruntownej modernizacji. Dwa lata później na bazie modelu zbudowany został minivan Avensis Verso (w Japonii sprzedawany jako Toyota Ipsum). Produkcję Avensis I zakończono w 2003 roku.
Powagosław
Dotychczas były łagodne zmiany i różne wcielenia stylistycznego konserwatyzmu. Teraz jest rewolucja, efekt zdecydowanie lepszy, choć nie na tym polega filozofia Toyoty, by szokować i ekscytować wyglądem. Dlatego dziękujemy i za taką ekstrawagancję. ~Powagosław
Luzacjusz
Pamiętam taki film, w którym główny bohater, nudziarz-fajtłapa rozmawia z grupą zbirów. Mówi do nich: „Ja też w swojej młodości miałem kłopoty z prawem. Raz nawet przeszedłem przez ulicę na czerwonym świetle”. Avensis pręży się jak WC Picker, ale nadal jest grzecznym nudziarzem. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Toyota Avensis I

Liczba wpisów: 44
PROBLEM Z OGRZEWANIEM
dodał: exx, 7 lat temu
Problem polega na tym,że jeżeli jeżdze po mieście do około 70 km/h nawet przy rozgrzanym silniku ogrzewanie nic nie daje.Po prostu dmucha zimnem,jeżeli wyjeżdzam na ekspresówkę czy autostradę odrazu zaczyna grzać jak w kotłowni.PS.Znajomy ma odwrotną sytuację wsadził już w ten problem tyle ,że w Rover około 1000 zł tzn.na nową chłodnicę termostat i NIC!).Proszę o jakieś rady...
Pojedyncze stuknięcie na kierownicy podczas skrętu.
dodał: camell1, 4 lata temu
Zauważyłem, że podczas skrętu w prawo czasem odczuwam puknięcie na kierownicy, to puknięcie jest słyszalne. Jak chcę wywołać to puknięcie to nie mogę, natomiast jak jadę i wchodzę w zakręt z niezbyt dużą prędkością i w zasadzie już nie kręcę kierownicą tylko utrzymuję kont skrętu, wtedy jest puknięcie. Auto ma przejechane 4000km, obawiam się, że serwis mnie zbędzie, że nie wywołali usterki podczas prób warsztatowych. Może ktoś się z czymś takim spotkał.
Po przekręceniu kluczyka nie zapala
dodał: ~Ted, 6 lat temu
Witam mam Ave z 2000r przebieg oryginalny 185tys. W ubiegłym roku rozpoczęły się problemy z uruchomieniem silnika. Po przekręceniu kluczyka słychać jakby lekki trzask i rozrusznik nie kreci. Po ponownym naciśnięciu na kluczyk czasami zakręci a czasami nie. Zauważyłem że większe problemy z uruchomieniem występują w gorące dni gdy nadwozie się znacznie nagrzewa czasami trzeba 3-5 razy przekręcać kluczyk by rozrusznik zadziałał. Byłem u mechanika i wymienił automat przy rozruszniku. Usterka jakby chwilowo ustąpiła ale po 3 miesiącach jest tak samo jak przed wymianą. Nie wiem co może być...

Dane techniczne Toyota Avensis I Kombi 2.0 16V 150KM 110kW 2000-2002

Podstawowe parametry Toyota Avensis I Kombi 2.0 16V 150KM 110kW
Produkowany od 2000 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Toyota Avensis I Kombi 2.0 16V 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Toyota Avensis

Newsy o Toyota Avensis

Toyota Avensis I Kombi