Szukaj

Toyota Camry IX Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2024

Informacje o Toyota Camry IX Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2024

Lata produkcji: 2018 – 2024
Segment: Wyższa klasa średnia

Do napędu samochodu posłuży jednostka hybrdowa o pojemności 2,5l znana z innych modeli japońskiego producenta. Silnik o mocy łącznej 218KM pozwoli na osiągnięcie pierwszej setki w niewiele ponad 8 sekund, ze względu na konstrukcję układu hybrydowego prędkość maksymalna ograniczona jest do 180km/h.

Produkowany od 2018 do 2024 roku
Pojemność skokowa 2487 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 221 Nm przy 3600-5200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 87,5 x 103,4 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,7
~marmanki@giamil.com
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Zacznę od tego, że to nie jest "wyścigówka" a jednak bardziej samochód dla księgowego, ale jest jak jest i szcunek dla księgowych. Osobiście jeździłem wieloma autami różnych marek - myślę, że 15-20 różnych z różnymi motorami (z dieslem i benzynowe), a w tym: Renault 5 i Chamade, Peugeot 205, Toyota Corolla i Yaris, VW Golf (mile wspominam Golfa II 1,8i) i Passat, Ford Focus i Mondeo, Opel Astra, Mitsubishi ASX, więc na tej podst. szału z mojego doświadczenia nie ma, i dlatego wydawało mi się, że Camry nim będzie! I ...?! Niestety nie jest! Teoretycznie jest to najwyższy model z tych, które użytkowałem dłużej niż 6 miesięcy, ale pomimo oczywistych zalet ma równie oczywiste i dokuczliwe dla kierowcy wady. Camry mam w wersji podstawowej, czyli Comfort. Zalety: motor - dość dynamiczny z bardzo zadawalającym apetytem na paliwo, przynajmniej w porównaniu do moich wcześniejszych aut, Mam "ciężką nogę" i pomimo tego nie mam problemu, żeby zmieścić się ze spaleniem w mieście 5,5 - 6,5 l/100 km. Wg mnie przy motorze 2,5l to jest bardzo dobry wynik. W trasie przy bardzo szybkiej jeździe (ok. 190 km/godz. na niemieckich autostradach) zużycie było ok. 7,7 l/100 km. A teraz wady: (1) fotel kierowcy - koszmar, po prostu niewygodny, po 150 km ciągłej jazdy można och...jeć z bólu pleców - w serwisie po moim pytaniu, czy można je wymienić, powiedziano mi że nie, i żebym się cieszył, że to nie jest jak w Corolli, ba tam jest dopiero masakra! (2) automat wycieraczek - co to jest (?), ani na czas, ani na wielkość opadu - w Mondeo (też wersja podstawowa - Trend) działa to perfekcyjnie; (3) brak sygnalizacji o zbliżającym się przeglądzie po kolejnych limitowanych przebiegach - dzisiaj (?!), kiedy to w każdym "badziewiastym" pojeździe jest to w standardzie a w tzw. marce premium nie ma - ludzie, o co chodzi, trzeba się przyglądać licznikowi!? (4) brak ergonomicznego schowka na okulary p-słoneczne (w Mondeo jest!); (5) opuszczanie oparć siedzeń w tylnym rzędzie z komory bagażnika ale oczywiście po jego otwarciu - bardzo niewygodne; (6) nawiewy powietrza z przodu kabiny - bardzo ograniczony zakres - najczęściej wieją na twarz kierowcy i pasażera i niekoniecznie jest to komfortowe; (7) spryskiwacze szyby przedniej - noż qwa w maluch tak działały, dno ()! i seriws twierdzi, że ja mi się to niepodobna to trzeba zmienić dysze - nice!; (8) zdarzyło mi się, że auto zamknęło mi się samoistnie (kluczyk był wewnątrz) po jego opuszczeniu - musiałem skorzystać z assistance , żeby je otworzyć; (9) brak oświetlenia pojazdu podczas otwierania i zamykania, szczególnie oczywiście istotne w ciemnościach; W sumie "so so", niestety ale ubolewam nad tym!
Dodane 1 miesiÄ…c temu
3,7
~marmanki@giamil.com
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Zacznę od tego, że to nie jest "wyścigówka" a jednak bardziej samochód dla księgowego, ale jest jak jest i szcunek dla księgowych. Osobiście jeździłem wieloma autami różnych marek - myślę, że 15-20 różnych z różnymi motorami (z dieslem i benzynowe), a w tym: Renault 5 i Chamade, Peugeot 205, Toyota Corolla i Yaris, VW Golf (mile wspominam Golfa II 1,8i) i Passat, Ford Focus i Mondeo, Opel Astra, Mitsubishi ASX, więc na tej podst. szału z mojego doświadczenia nie ma, i dlatego wydawało mi się, że Camry nim będzie! I ...?! Niestety nie jest! Teoretycznie jest to najwyższy model z tych, które użytkowałem dłużej niż 6 miesięcy, ale pomimo oczywistych zalet ma równie oczywiste i dokuczliwe dla kierowcy wady. Camry mam w wersji podstawowej, czyli Comfort. Zalety: motor - dość dynamiczny z bardzo zadawalającym apetytem na paliwo, przynajmniej w porównaniu do moich wcześniejszych aut, Mam "ciężką nogę" i pomimo tego nie mam problemu, żeby zmieścić się ze spaleniem w mieście 5,5 - 6,5 l/100 km. Wg mnie przy motorze 2,5l to jest bardzo dobry wynik. W trasie przy bardzo szybkiej jeździe (ok. 190 km/godz. na niemieckich autostradach) zużycie było ok. 7,7 l/100 km. A teraz wady: (1) fotel kierowcy - koszmar, po prostu niewygodny, po 150 km ciągłej jazdy można och...jeć z bólu pleców - w serwisie po moim pytaniu, czy można je wymienić, powiedziano mi że nie, i żebym się cieszył, że to nie jest jak w Corolli, ba tam jest dopiero masakra! (2) automat wycieraczek - co to jest (?), ani na czas, ani na wielkość opadu - w Mondeo (też wersja podstawowa - Trend) działa to perfekcyjnie; (3) brak sygnalizacji o zbliżającym się przeglądzie po kolejnych limitowanych przebiegach - dzisiaj (?!), kiedy to w każdym "badziewiastym" pojeździe jest to w standardzie a w tzw. marce premium nie ma - ludzie, o co chodzi, trzeba się przyglądać licznikowi!? (4) brak ergonomicznego schowka na okulary p-słoneczne (w Mondeo jest!); (5) opuszczanie oparć siedzeń w tylnym rzędzie z komory bagażnika ale oczywiście po jego otwarciu - bardzo niewygodne; (6) nawiewy powietrza z przodu kabiny - bardzo ograniczony zakres - najczęściej wieją na twarz kierowcy i pasażera i niekoniecznie jest to komfortowe; (7) spryskiwacze szyby przedniej - noż qwa w maluch tak działały, dno ()! i seriws twierdzi, że ja mi się to niepodobna to trzeba zmienić dysze - nice!; (8) zdarzyło mi się, że auto zamknęło mi się samoistnie (kluczyk był wewnątrz) po jego opuszczeniu - musiałem skorzystać z assistance , żeby je otworzyć; (9) brak oświetlenia pojazdu podczas otwierania i zamykania, szczególnie oczywiście istotne w ciemnościach; W sumie "so so", niestety ale ubolewam nad tym!
Dodane 1 miesiÄ…c temu
5,0
~Rom
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Dla mnie samochód MEGA. Bezawaryjny, komfortowy, dający poczucie luksusu (executive w pakiecie Vip w jasnej tapicerce). Czytam ze zdumieniem negatywne opinie niektórych chyba nie użytkowników, i jestem w szoku. Oceniają samochód jakby zapłacili za niego powyżej miliona złotych i mają oczekiwania z kosmosu, a to samochód idealnie skrojony jak na swoją cenę, na pewno posiadający pewne wady ale jego podstawowe ZALETY wybaczają niektóre niedociągnięcia. Nie ma samochodu uniwersalnego, idealnego dla wszystkich ale jeśli ktoś oczekuje samochodu pewnego, ekonomicznego i wygodnego to na pewno w tej cenie będzie camry zachwycony. Jeżdżę nim od czterech lat, a nadal mam fan z jego posiadania jakbym kupił go 2 tygodnie temu i każda jazda krótsza czy dłuższa kończy się pewnym westchnieniem, że już wysiadka. Zmieniam samochody co 4-5 lat i naprawdę mam dylemat co wybrać w tej cenie? Żonie kupiłem Lexusa UX 350h, którym czasami jeżdżę, ale nawet w połowie nie równa się komfortem do camry. W mojej ocenie camry to bardzo udany samochód w segmencie cenowym swoich aut.
Dodane 7 miesięcy temu
Åšrednie spalanie dla Toyota Camry IX Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2024
5,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Podane powyżej dane są orientacyjne i niereprezentatywne. Podaję dane na podstawie konkretnych tras: Rok produkcji - 12.2021 model po FL. Przebieg 38.000 km. Samochód używany prawie wyłącznie w dużym mieście - Warszawa, eksploatowany w specyficzny sposób. Podczas największego natężenia ruchu w dzień, trochę w nocy. Sposób jazdy - zrównoważony. Średnie zużycie w trakcie całej eksploatacji - 5,84 l./100 km/. W mieście - lato 5,4 l./100 km. zima ok. 5,9 - 6,0 l./100 km. Najmniejsze zużycie 4,52 l./100 km. Największe 7,72 l./100 km /autostrada - jazda z prędkością licznikową 152 km/.h, wg GPS 140-145 km/h. /momentami 200 km/h. - Niemcy/. Bez większych problemów można osiągnąć zużycie 5,4 - 5,9 l./100 km. w dużym mieście /korki/ jeżdżąc normalnie. W moim przekonaniu to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę masę, wielkość i moc samochodu.
Dodane 2 lata temu
5,4
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Wzięte na jeden dzień testów. Po płaskim w mieście faktycznie można dojść do 4l/100km ale to bardzo spokojna jazda. Nie znaczy to, że źle się jeździ. Wręcz przeciwnie. Wtedy jest spokojnie i bezpiecznie. W trasie przy 120-140km 6 l/100km wtedy już słychać hałas z zewnątrz ale w normie. Przy 160km/h spalanie potrafi dojść do 8l ale to raczej błąd krótkiej trasy pomiarowej. Przeważnie było 7-7.5l/100km. Ale za to hałas jest już bardzo uciążliwy.
Dodane ponad rok temu
5,0
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Auto bardzo oszczędne a przy tym dynamiczne i proszę nie podpierać się danymi z testów. W rzeczywistości jest dużo lepiej. Przy normalnej jeździe po Poznaniu spalanie od 4,2(spokojna jazda z przewidywaniem sytuacji i obserwacja tego co dzieje się wokół nas) do 5,7(patrzenie 10m przed maskę i brak jakiegokolwiek przewidywania sytuacji na drodze czyli jazda typowego kierowcy.
Dodane ponad rok temu

Usterki Toyota Camry IX

Liczba wpisów: 3
Toyota Camry IX Sedan

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów