Szukaj

Informacje o Toyota Camry IX Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2024

Lata produkcji: 2018 – 2024
Segment: Wyższa klasa średnia

Do napędu samochodu posłuży jednostka hybrdowa o pojemności 2,5l znana z innych modeli japońskiego producenta. Silnik o mocy łącznej 218KM pozwoli na osiągnięcie pierwszej setki w niewiele ponad 8 sekund, ze względu na konstrukcję układu hybrydowego prędkość maksymalna ograniczona jest do 180km/h.

NA ŻYWO
Produkowany od 2018 do 2024 roku
Pojemność skokowa 2487 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 221 Nm przy 3600-5200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 103,4 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Całokształt - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Rom
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Dla mnie samochód MEGA. Bezawaryjny, komfortowy, dający poczucie luksusu (executive w pakiecie Vip w jasnej tapicerce). Czytam ze zdumieniem negatywne opinie niektórych chyba nie użytkowników, i jestem w szoku. Oceniają samochód jakby zapłacili za niego powyżej miliona złotych i mają oczekiwania z kosmosu, a to samochód idealnie skrojony jak na swoją cenę, na pewno posiadający pewne wady ale jego podstawowe ZALETY wybaczają niektóre niedociągnięcia. Nie ma samochodu uniwersalnego, idealnego dla wszystkich ale jeśli ktoś oczekuje samochodu pewnego, ekonomicznego i wygodnego to na pewno w tej cenie będzie camry zachwycony. Jeżdżę nim od czterech lat, a nadal mam fan z jego posiadania jakbym kupił go 2 tygodnie temu i każda jazda krótsza czy dłuższa kończy się pewnym westchnieniem, że już wysiadka. Zmieniam samochody co 4-5 lat i naprawdę mam dylemat co wybrać w tej cenie? Żonie kupiłem Lexusa UX 350h, którym czasami jeżdżę, ale nawet w połowie nie równa się komfortem do camry. W mojej ocenie camry to bardzo udany samochód w segmencie cenowym swoich aut.
4,9
~Radek
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Auto bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Silnik wraz ze skrzynią biegów pracują idealnie. Nie ma czegoś takiego jak w innych automatach " zwłoka " przy zmianie biegu z P na D lub z D na P. Silnik współpracuje ze skrzynią biegów idealnie. Auto jest duże, w miare dobrze wyciszone i bardzo ale to bardzo ekonimiczne. Przy tej mocy to na prawdę super. Hybryda działa bardzo dobrze. Auto przy mojej jeździe, a nie jeżdze spokojnie średnie spalanie w okresach letnich to ok 6, 6,5 L w cyklu mieszanym. Autostrada prędkości typu 150 + :-) to spalanie ok 7 - 7,5 L ale to już biorąc pod uwagę ten plusik . Oczywiście to wszystko na niemieckich autostradach. Bardzo spokojna jazda pomiedzy wioseczkami spalanie miałem 4,7 L. Myślę, że przynormalnej jeździe spokojnej auto spalać powinno ok 5,2 - 5,5 L. Ogólnie bardzo polecam.
4,0
~Robert
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Słabo.....zalety auta to ekonomicznosć ,ładne nadwozie,duzy w srodku-1.9m osobnik swobodnie usiadzie z tyłu,megawielki podłokietnik....wiekszy niż w Mazdzie cx9.......eee.....Tetaz wady.Wrazenie taniosci wszechobecne..Ekoskora w śeosku jak w latach 80-tych....Projekt deski zaden....doklejony tablet dumnie sterczący na środku...krotkie siedziska,za krotkie....klapki oslaniajace gniazdo zapalniczki port usb wygladaja jakby dolozone na wlasna rękę,....jadac z tyłu ,przy prędkosci ok 80km/h trudnksci z rozmą z kierowcą....szum od kół potworny....Kurcze ladne auto ale tak tandetne że płakać się chce,niejedno auto miejskie ma lepsze materuały wewnątrz,czy jest lepeij pomyślane....Auto na szczęscie służbowe.
Średnie spalanie dla Toyota Camry IX Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2024
5,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Podane powyżej dane są orientacyjne i niereprezentatywne. Podaję dane na podstawie konkretnych tras: Rok produkcji - 12.2021 model po FL. Przebieg 38.000 km. Samochód używany prawie wyłącznie w dużym mieście - Warszawa, eksploatowany w specyficzny sposób. Podczas największego natężenia ruchu w dzień, trochę w nocy. Sposób jazdy - zrównoważony. Średnie zużycie w trakcie całej eksploatacji - 5,84 l./100 km/. W mieście - lato 5,4 l./100 km. zima ok. 5,9 - 6,0 l./100 km. Najmniejsze zużycie 4,52 l./100 km. Największe 7,72 l./100 km /autostrada - jazda z prędkością licznikową 152 km/.h, wg GPS 140-145 km/h. /momentami 200 km/h. - Niemcy/. Bez większych problemów można osiągnąć zużycie 5,4 - 5,9 l./100 km. w dużym mieście /korki/ jeżdżąc normalnie. W moim przekonaniu to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę masę, wielkość i moc samochodu.
5,4
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Wzięte na jeden dzień testów. Po płaskim w mieście faktycznie można dojść do 4l/100km ale to bardzo spokojna jazda. Nie znaczy to, że źle się jeździ. Wręcz przeciwnie. Wtedy jest spokojnie i bezpiecznie. W trasie przy 120-140km 6 l/100km wtedy już słychać hałas z zewnątrz ale w normie. Przy 160km/h spalanie potrafi dojść do 8l ale to raczej błąd krótkiej trasy pomiarowej. Przeważnie było 7-7.5l/100km. Ale za to hałas jest już bardzo uciążliwy.
5,0
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Auto bardzo oszczędne a przy tym dynamiczne i proszę nie podpierać się danymi z testów. W rzeczywistości jest dużo lepiej. Przy normalnej jeździe po Poznaniu spalanie od 4,2(spokojna jazda z przewidywaniem sytuacji i obserwacja tego co dzieje się wokół nas) do 5,7(patrzenie 10m przed maskę i brak jakiegokolwiek przewidywania sytuacji na drodze czyli jazda typowego kierowcy.
Toyota Camry IX Sedan