Szukaj

Informacje o Toyota Camry

Lata produkcji: 1983 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Oceny Toyota Camry

Liczba ocen: 273
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Całokształt

Wady

- Układ jezdny - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

3,4
~arokpoland
Sedan 2.2 131KM 96kW
Toyota Camry IV
auto kupił mój tata jak używane w 2002 roku, jeździł nim do 2012, czyli ok 10 lat. Być może to było przyczyną wielu nieszczęść jakie przez te lata się zdarzyły, aczkolwiek auto było bezwypadkowe bo naprawiane 15 letnie auto bez rdzy raczej by się nie utrzymało. Generalnie części drogie, auto trudne w odsprzedaży, niezbyt dobrze współpracuje z LPG ale za to bardzo wygodne. Gdyby ktoś chciał kupić używaną Camry to ostrzegam: jest to skarbonka bez dna, a patrząc jak mi szła sprzedaż to szykuj się że będziesz jej ostatnim właścicielem, my sprzedaliśmy auto za 2 tysiące.
4,4
~Linus
Coupe Solara 2.4 i 16V 157KM 115kW
Toyota Camry V
Nietuzinkowe auto o nie najgorszych właściwościach jezdnych. Nie ma co ukrywać, auto nie nadaje się do szaleństw ze względu na miękkie standardowe zawieszenie, które odczuwa się zarówno przy szybkim starcie, ostrym hamowaniu (głęboko nurkuje) i ostrych zakrętach, na których mocno buja. Typowy dupowóz amerykański, więc dla amatorów szybkiej jazdy modyfikacje zawieszenia są obowiązkowe. Jak dla mnie zbyt dobrze działające wspomaganie kierownicy utrudniające pewną kontrolę przy szybkiej jeździe. Kultura pracy motoru jest dobra, auto dobrze zbiera się od najniższych do wysokich obrotów i sprawdza się przyśpieszenie katalogowe 9,2 do 100km (mierzone:). Na drugim i trzecim biegu (skrzynia manualna) daje dużo frajdy z jazdy, silnik nabiera przyjemnych dźwięków (3000 obr) i zaczyna wciskać w fotel do aż do 6200. Krótko mówiąc auto potrafi dać dużo przyjemności z (umiejętnej) jazdy zadziwiając przy tym innych użytkowników \"ala\" sportowych aut. 2,4 VVTI pali przy tym tyle i noga sobie za życzy (9,5 - 16). Pomijając sportową jazdę auto jest niesamowicie komfortowe dla wszystkich podróżujących. Wygodne fotele, dobra widoczność, wzorowa ergonomia, dobra wentylacja. Z tyłu mieszczą się osoby wysokie i mają sporo miejsca na nogi. Fotele odchylają się głęboko, więc wsiadanie do tyłu nie jest trudnością. Bagażnik 520 litrów pozwala na spakowanie się całej rodziny na wakacje, a standardowe nagłośnienie od JBL uprzyjemnia podróż. Autem przejechałem 78.000 mil i oprócz modyfikacji zawieszenia nie robiłem w nim nic oprócz terminowych wymian oleju i filtrów. Polecam
4,5
~Gonzo
Sedan 2.2 136KM 100kW
Toyota Camry III
Toyota Camry 2.2 gaz to moje 10 auto. Szukałem, szukałem... i znalazłem idealny samochód za idealną cenę. Kupiłem go z przebiegiem 454000km, sprzedając ją miała 500000km i dalej jeździła na półsyntetyku. Przez cały okres użytkowania kompletnie żadnej awarii. Raz tylko byłem na regulacji gazu. Skrzynia automatyczna idealnie zmieniała biegi, auto prowadziło się leciutko - czysta przyjemność z jazdy. Silnik pracował tak równo i cicho, że gdy podczas sprzedaży klient poprosił mnie o odpalenie auta, ja odpowiedziałem że ona już jest odpalona... Ale miał minę! Ale sprzedałem ją... przesiadłem się na Camry V6 i teraz dopiero wymiatam na drodze!

Raporty spalania Toyota Camry

Liczba raportów: 239
Średnie spalanie dla Toyota Camry
6,8 – 12,4
l/100 km
5,8 – 6,7
l/100 km
8,0 – 16,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Liczba komentarzy: 1
Sedan 2.4 16V 152KM 112kW
Toyota Camry V
Samochód używany w kraju, gdzie maksymalna prędkość jaką można osiągnąć na autostradzie to 100 km/h- 2100 obr/min. i średnie spalanie to 5,7 l. (z tempomatem). W cyklu mieszanym max 8,3 l. Wcześniej jeździłem Corollą 1,4 2001 r. (97 KM) z manualną skrzynią biegów, w cyklu mieszanym paliła 7,7 l. Często okazuje się, że waga Camry (1400 km) jest atutem, wystarczy przycisnąć, później toczy się swobodnie bardzo wolno tracąc pierwotną prędkość, na tym samym odcinku, Corolla mysiała być lekko gazowana prawie cały czas (waga: 1080 kg), stąd niewielka różnica w splaniu obu modeli.
11,8
Sedan 3.0 V6 210KM 154kW
Toyota Camry V
Wawa - Gdańska, 3,5 godz, z czego autostrada poniżej 50 minut, 13,5/100 LPG instalacja LPG montowana w Elpigaz, bez zarzutu, trzeba tylko pilnować aby syfu z dna zbiornika nie zaciągnąć bo przytykają się filtry, ale to niestety urok naszego paliwa.... Przy spokojnej jeździe w mieście 11,5.. W porównaniu z egzemplarzem z 1995 którym jeździłem pali mniej, przyczynia się do tego zapewne dodatkowy V bieg w autoamcie oraz VVT-i, efekt jest taki że nie będąc zawalidrogą do pracy przemieszczam się z prędkością obrotową silnika do 2000 obr/min... :-) silnik w przeciwieństwie do starszego modelu nie wyposażonego w VVT-i znacznie niżej zaczyna ciągnąć, już poniżej 2000 obr, w starej budził się na dobre dopiero po przekroczeniu 3000..... zima oczywiście trzeba doliczyć odrobinę więcej benzyny.. ale jak na 6-cio cylindrową V nagrzewa się w rozsądnym czasie nawet przy bardzo niskich temperaturach. Przestrzeń we wnętrzu odpowiednia, tunel pomiędzy fotelami nieprzerośnięty, pozwala to nawet tak tęgiej osobie jak ja bez zmęczenia i ściskania kolan we względnym komforcie przejeżdzać znaczne odległości ( w 2011 prawie 2000 km w jedną stronę bez noclegu trasa Warszawa - Słoneczny Brzeg oraz powrót również bez noclegu(w tym przez samą Rumunię około 900 km)) We wnętrzu cisza do prędkości 140 km/h, jedyny dźwięk słyszalny to opony (zwłaszcza zimówki mam głośne), powyżej też da się rozmawiać. Prosty, acz skuteczny schładzacz. Auto nie przepada ze względu na komfortowo zestrojone zawieszenie za szybkimi zakrętami, ale do zawracania "na 3" nie mam zastrzeżeń - znacznie mniejsze samochody moga mieć problem aby zawrócić w niektórych miejscach.. Ogromny kufer który nawet przy walającym się po nim pełnowymiarowym kole zapasowym robi wrażenie, oczywiście przy ograniczeniach sedana... Tylna kanapa wygodna, 2 osoby dorosłe oraz fotelik z dzieckiem nie stanowią problemu nawet na dłuższych trasach.
10,8
Coupe Solara 2.4 i 16V 157KM 115kW
Toyota Camry V
Szczerze to jestem w szoku, ze autkiem typowo na amerykanski rynek mozna spalic na trasie 6 l (39 MPG). Fakt, ze z predkoscia 90 km/h i tempomatem - ale jednak jest to mozliwe! (5 biegowy automat) Normalnie jadac 120 km/h, tez z tempomatem, spalanie wynosi 7.6 l (30 MPG). Przy 160 km/h to juz 9.5 l (25 MPG). W miescie to juz typowo zalezy od stylu jazdy i natezenia ruchu. Kiedy ja jezdze spalanie wynosi 9.5 max 10 l . Kiedy moja dziewczyna to juz 15 l! Fakt, ma ciezka noge :) W zime, korki - nawet 17 l. Podejrzewam, ze gdyby cisnac do czerwonego pola to ponad 20 l by dalo rade. Delikatnie z gazem i spalanie nie przeraza! Autko bardzo wygodne i zdecydowanie wyrozniajace sie z tlumu vw i innych popularnych marek.

Usterki Toyota Camry

Liczba wpisów: 7
Temperatura silnika /grzeje się/
  • Toyota Camry III Sedan
  • układ chłodzenia
Witam wszystkich i proszę o pomoc... Moja Toyota Camry rocznik 93 motor 3.0 z LPG przebieg ok. 320 tys km Problem z grzejącym się silnikiem...na wolnych obrotach może chodzić kilka godzin i jest temperatura w normie, w czasie jazdy po przejechaniu ok 10 km. temperatura szybko wzrasta i utrzymuje się przed czerwonym polem. Po zatrzymaniu /np. w korku/ wraca do połowy skali. Uszczelki pod głowicami wymienione, chłodnica nowa, termostat wymieniany trzy krotnie i dalej ten sam problem. W cieplejsze dni próbowałem jazdy bez termostatu i było O.K. oczywiście dłużej się nagrzewała ale to nie był problem. Teraz idzie zima i jazda bez termostatu odpada ponieważ może się rozprogramować komputer i nie będzie ogrzewania kabiny :-( Mechanik walczy z tym od miesiąca i żadnej poprawy...Czy powodem mogą być źle podłączone przewody chłodzące w instalacji LPG ? Zapowietrzenie układu raczej odpada, ponieważ był układ odpowietrzany. Korek jest nowy, zmieniony na 1,1 bar ale to też nie pomogło. Problem ten występował już wcześniej u poprzedniego właściciela ale ktoś mądry podłączył dodatkowy elektryczny wentylator, który miał za zadanie schłodzenie chłodnicy. Nadmieniam, iż wentylator jest na wiskozie i po włączeniu klimy działa na wyższych obrotach. Proszę o sugestie bo jazda bez termostatu nie wchodzi w grę. Dziękuję za info... Pozdrawiam, zby61
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Falowanie obrotów silnika
  • Toyota Camry III Sedan 3.0 188KM 138kW 1991-1996
  • silnik
Po uruchomieniu silnika muszę trzymać nogę na pedale gazu i utrzymywać ok 1000obr/min wtedy silnik w miarę równo pracuje. Zaczyna się nagrzewać i obroty silnika zaczynają skakać z 1000obr w dół. Nawet silnik gaśnie. Po zgaszeniu ciepłego silnika i próbie odpalenia silnik, zapala i gaśnie. Muszę trzymać pedał gazu żeby silnik pracował. Jest to problem gdy trzeba zatrzymać się na światłach i w codziennej eksploatacji.Proszę o choć drobną radę co dalej robić. Myślę że jest to wina silnika krokowego.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
słaby, stuka
  • Toyota Camry II Kombi 2.0 TD 89KM 65kW 1988-1991
  • silnik
witam ostatnio moja tojotka wskoczyła na wysokie obroty, a pózniej jak obroty spadły to była bardzo słaba i na obroty bardzo powoli wchodzi a w silniku zaczyna stukać, myślałem że to pompa wtryskowa i wymieniłem (na używaną) ale dalej jest to samo. co jej może dolegać, bardzo prosze o możliwe propozycje? słaby i stuka
Oczekuje na rozwiązanie
Toyota Camry