Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Toyota Land Cruiser VI MPV 3.0 D-4D 173KM 127kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 - 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

W tym aucie bardziej chodzi o komfort i możliwości terenowe, niż wyczyny na drodze. 3-litrowy diesel jest trochę głośny, do tego wariant 177- lub 190-konny odnajdzie się raczej w rękach spokojnego kierowcy – przy tej masie auta w ogóle nie czuć nadmiaru mocy. Lepsza będzie wersja 225-konna. Z kolei silnik benzynowy to już działo większego kalibru. 4.0l nie jest specjalnie oszczędne i kosztuje najwięcej, ale za to gwarantuje lepsze osiągi niż diesel. No i ten dźwięk…Wchodzenie na obroty to przyjemność, a wyprzedzanie innych aut jest mniej męczące, bo auto z tym silnikiem staje się dość zrywne.

Powagosław
Motoryzacyjna ikona. Dziś Land Cruiser to bestia w terenie, na której zbudowano luksusową limuzynę. Definitywne tak dla tego dzieła japońskich rąk. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak to się mówi - „klasyka się nie tyka”. Wszyscy Land Cruisera znamy i lubimy, tylko dlaczego nowy model wygląda jak koreańska pseudoterenówka? Gdyby nie to, można by się zakochać. ~Luzacjusz

Oceny Toyota Land Cruiser VI MPV 3.0 D-4D 173 KM 127 kW

Ogólna ocena
3,96
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(50%) NIE(50%)
ZALETY + Układ jezdny + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WADY - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Dane techniczne Toyota Land Cruiser VI MPV 3.0 D-4D 173KM 127kW 2010-2013

Podstawowe parametry Toyota Land Cruiser VI MPV 3.0 D-4D 173KM 127kW
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2982 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 173 KM (127 kW) przy 3400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 410 Nm przy 1600-2800 obr/min
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 96 x 103 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Kod silnika 1KD-FTV
Przeniesienie napędu Toyota Land Cruiser VI MPV 3.0 D-4D 173KM 127kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5

Publikacje o Toyota Land Cruiser

Newsy o Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser VI MPV