Szukaj

Informacje o Toyota Picnic

Lata produkcji: 1996 – 2001
Segment: VANy

Toyota Picnic – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Toyota Picnic

Liczba ocen: 67
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Brak poważnych usterek

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Kamil
Minivan 2.2 D 90KM 66kW
Toyota Picnic
Auto faktycznie skonstruowane w Japonii, co ma przełożenie na bezawaryjność. Przez ostatnie lata nic w aucie nie naprawiałem , za wyjątkiem elementów zawieszenia i standardowych spraw, typu oleje, klocki itp. Autem zjeździłem pół europy i nigdy nie nawaliło!!! Na zachodzie auto dużo bardziej popularne niż w Polsce, może dlatego jest tam często dużo droższe. Co do części to prawie nic nie robiłem, ale w sklepie sprawdzali auto przed kupnem, to wszystkie części dostępne bez problemu. Rewelacyjny samochód. Polecam! wszystkim.
4,0
~mevju
Minivan 2.2 D 90KM 66kW
Toyota Picnic
Auto posiadam ponad 5 lat, doprowadziłem je do świetnego stanu zarówno technicznego jak i wizualnego. Dzięki czemu odwdzięcza się niezawodnością i przyjemnością z jazdy. Silnik w bardzo dobrej kondycji, elastyczny, nie kopci, zawstydza niejedne ~90KM a zadbany czarny lakier i 16\" alufelgi sprawiają wrażenie młodszego niż 12 letniego auta. Dobre części są co raz trudniej dostępne, nie należą do tanich, jednak warto poszukać dobrych źródeł i trochę zainwestować, gdyż kiepskie zamienniki są na prawdę nieopłacalne.
4,0
~Franek
Minivan 2.2 D 90KM 66kW
Toyota Picnic
Jest to na pewno dobry samochód. Małe pytanie tylko - dobry dla kogo? Za te same pieniądze z podobną ekonomią można kupić znacznie bardziej funkcjonalnego, większego vana. Z drugiej strony zaletą tego samochodu jest solidność rodem z absolutnie niezawodnych Corolli i Carin/Avensisów. Tylko czy nie lepiej wziąć te ostatnie na normalną, codzienną eksploatację? Na pewno wyjdzie taniej. W zasadzie samochód ten ma chyba bardzo niewielkie grono osób, dla których jest wyborem idealnym - są to rodziny z gromadką małych dzieci.

Raporty spalania Toyota Picnic

Liczba raportów: 67
Średnie spalanie dla Toyota Picnic
9,1
l/100 km
7,6
l/100 km
10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Minivan 2.2 D 90KM 66kW
Toyota Picnic
Spalanie mogło by być troche niższe ale reszta samochodu to rekompensuje części też nie są drogie ja za rozrząd zapłaciłem 300zł był japoński ,robocizna 200.Sporo części pasuje od awensisa 1 generacji ale spredawcy na tym żerują że klijent nie wie.Auto praktycznie bezawaryjne ale nasze drogi wytłuką wszystko a zwieszenie jest dosyć sztywne więc trzeba uważać,przejechałem 70000 w dwa lata[240000 teraz] i wymieniłem sworznie,gumy i końcówki w zawieszeniu ,poza tym nic.Zawsze jeżdziłem japończykami i tego będe się chyba trzymał.
7,7
Minivan 2.2 D 90KM 66kW
Toyota Picnic
Jeżdżę głównie na B100 (biodiesel). W zasadzie nie widzę różnicy w spalaniu pomiędzy B100 a ON (zima tylko ON), a chodzi trochę ciszej :). Spalanie w trasie przy ok 100-110km/h. Minimalne średnie - spokojna jazda miejsko-podmiejska. Max średnie - miasto, ale trochę dynamiczniej czasem do 140km/h. Jestem rozczarowany spalaniem, myślałem, że będzie oszczędniejszy pod moją nogą - jestem zwolennikiem eco-drivingu. Znacznie oszczędniejszy jest silnik bęzynowy z LPG i takiego bym teraz na 100% wybrał.
7,3
Minivan 2.2 D 90KM 66kW
Toyota Picnic
Spalanie tego auta jest dość charakterystyczne. Oszczędna jazda po dużym mieście to 7.2l, 7.4, jednak dynamiczny styl jazdy zwiększa spalanie tylko o ok 0.5l. Nigdy nie spaliła powyżej 8l. Trasa do 100kmh to nawet 6.5l, do 120 to już ok 7.2, jednak 180kmh przez długi dystans to maksymalnie 7.9l.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 4
4,5
Minivan 2.0 16V 128KM 94kW
Toyota Picnic
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 250 tys. km
Instalacja gazowa poprawnie zainstalowana przez inteligentnego fachowca nie sprawia żadnych kłopotów.Staram się tankować gaz tylko w znanych punktach zachodnich koncernów/tylko za granicą nie trzymam się tej zasady/w sumie na 250 tys km przejechanych na LPG może 10 razy tankowałem w Orlenie bądz innej kiepskiej sieci,auto odwdzięczyło mi się bezproblemową obsługą.Wymieniam...
5,0
Minivan 2.0 16V 128KM 94kW
Toyota Picnic
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Rewelacyjnie spisuje się na gazie ta sama moc a jak miło na stacji do pełna butla zamiast koła wlew jak w seryjnym fabrycznym w wlewie paliwa.spalanie miast 10 litrów gazu na trasie przy dynamice 140-180 też 10l.Super polecam dalej bo wachałem się długo znajomy w serwisie toyoty polecił i dziękuję.Ale montaż koło Śremu w Nochowie profesjonalnie zamontował i w dobrej cenie...
5,0
Minivan 2.0 16V 128KM 94kW
Toyota Picnic
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Samochód na gazie radzi sobie bardzo dobrze,zero szarpnięć,zero spadku mocy.Przełączanie z jednego paliwa na drugie przebiega niezwykle płynnie.Spalanie porównywalne do spalania na benzynie.Być może dzięki listwom wtryskiwaczy Master.Tak doradzali w serwisie i tak też zrobiłem.Z perspektywy czasu i przejechanych kilometrów mogę powiedzieć,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie...