Szukaj

Informacje o Toyota Picnic

Lata produkcji: 1996 - 2001
Segment: VANy

Toyota Picnic – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Toyota Picnic

Ogólna ocena
4,25
Średnia dla segmentu 4,11
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(85%) NIE(15%)
ZALETY + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Brak poważnych usterek
WADY - Wentylacja i ogrzewanie - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Dane techniczne Toyota Picnic

Moc silników 90–128 KM
Pojemność silników 2,0–2,2 l
Prędkość maksymalna 165–180 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,8–13,9 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Toyota Picnic
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 28
Koszt ogólny 30,64 PLN
LPG30.64 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Publikacje o Toyota Picnic

Opinie o instalacjach LPG Toyota Picnic

Liczba wpisów: 4

Toyota Picnic 2.0 16V 128KM 94kW 1996-2001

Samochód na gazie radzi sobie bardzo dobrze,zero szarpnięć,zero spadku mocy.Przełączanie z jednego paliwa na drugie przebiega niezwykle płynnie.Spalanie porównywalne do spalania na benzynie.Być może dzięki listwom wtryskiwaczy Master.Tak doradzali w serwisie i tak też zrobiłem.Z perspektywy czasu i przejechanych kilometrów mogę powiedzieć,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie montażu instalacji gazowej w moim samochodzie.
dodano 5 lat temu przez Tadek

Toyota Picnic 2.0 16V 128KM 94kW 1996-2001

Montowałem w Marco gaz do PICNIKA , jestem bardzo zadowolony. Nie mam zastrzeżeń ani do montażu ani do funkcjonowania auta. Wszystko działa bez zarzutu.Potrafia doradzić i co ważne wszystko na czas . Polecam ta firmę.
dodano 6 lat temu przez Mariusz

Toyota Picnic 2.0 16V 128KM 94kW 1996-2001

Instalacja gazowa poprawnie zainstalowana przez inteligentnego fachowca nie sprawia żadnych kłopotów.Staram się tankować gaz tylko w znanych punktach zachodnich koncernów/tylko za granicą nie trzymam się tej zasady/w sumie na 250 tys km przejechanych na LPG może 10 razy tankowałem w Orlenie bądz innej kiepskiej sieci,auto odwdzięczyło mi się bezproblemową obsługą.Wymieniam wyłącznie świece/co 40-60 tys km-ostatnio BOSCha po tygodniu-nie dało się jezdzic-polecam NGK im droższe,tym na dłużej/oraz kable/ fabryczne 120 tys km,pózniej 80,60 tys ostatnio co 20-30 tys,jakieś...
dodano 7 lat temu przez artur