Szukaj

Informacje o Toyota Proace City Verso Long 1.5 D-4D 131KM 96kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 131 KM (96 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,4 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 75 x 84,8 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 40% / przeciw: 60%

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Całokształt

Wybrane oceny

3,6
~Kuba1b
Toyota Proace City
Verso Long 1.5 D-4D 131KM 96kW
Auto jeździ jak każde inne , na plus : przestrzeń w aucie ale w Doblo też to było a nie bałem się o przechył na zakrętach podczas wietrznej pogody, zawieszenie za miękkie , silnik też bym założył z fiata , tyle samo koni ale pojemność robi swoje . Skrzynia automatyczna działa poprawnie lecz potrafi szarpnąć przy redukcji w dół. , zainstalowane łopatki przy kierownicy pozwalają na płynniejsze wyprzedzanie ale bardziej to gadżet. Dając do tego auta 2.0 Hdi i troszkę sztywniejsze zawieszenie wyszłoby naprawdę dobre auto , oczywiście pomijając ciągłe usterki elektryki - ale to już urok francuzów. Czy kupiłbym ponownie to auto , patrząc na to co jest u konkurencji w podobnej cenie nic nikt nie produkuje a na mercedesa za 70 tys więcej nie uśmiecha się wydawać więc pewnie tak.
4,0
~DS
Toyota Proace City
Verso Long 1.5 D-4D 131KM 96kW
Fajny samochód rodzinny. Samochód wybitnie z francuskim rodowodem który powoduje brak intuicyjności obsługi. np: chcąc ściemnić ekran radia należy kliknąć przyciski przy licznikach prędkości co powoduje że jest to trudne w czasie jazdy. Bezpieczniki od strony kierowcy schowane za plątaniną kabli elektrycznych jednak projektanci winni trochę się podszkolić u zachodnich kolegów. Sam samochód moim zdaniem rewelacyjny dla rodziny 5osobowej. Zwłaszcza jeśli są małe dzieci. Przyjemny w prowadzeniu dziury świetnie amortyzowane raczej prędkości poniżej 120 bo później elastyczność przeszkadza na zakrętach. Ale z dziećmi i tak szybciej się nie jeździ. Fantastyczny dostęp do fotelików poprzez duże przesuwne drzwi. Dostęp trzeciego rzędu siedzeń bardziej wygodny od klapy bagażnika. Samochód pakowny, wysoki co powoduję że można spokojnie jechać po gorszych drogach, czy krawężniki też nie są problemem. Silnik mógłby być trochę bardziej elastyczny bo trzeba często sięgać do dźwigni zmiany biegów.
2,9
~Mariusz
Toyota Proace City
Verso Long 1.5 D-4D 131KM 96kW
Bardzo niewygodne fotele i pozycja za kierownicą bolą plecy i dostałem.rwy kulszowej autem.podróżuje się niewygodnie do tego głośne.Brak podświetleń niektórych przycisków np ustawienia wysokości świateł. Na drugi dzień użytkowania po wyjechaniu z salonu zaparowały przednie lampy. Fatalne ogrzewanie ciepło się robi po 20 km Ogólnie tragedia odradzam tego badziwia.

Usterki Toyota Proace City

Liczba wpisów: 7
RozpadajÄ…cy siÄ™ rozrzÄ…d niszczÄ…cy silnik
  • Toyota Proace City Furgon Standard 1.2 D-4T 110KM 81kW od 2019
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 0
Po półtora roku użytkowania auta przy przebiegu około 50 tysięcy samochód zaczął pobierać olej tak około 1 litr od wymiany do wymiany. Serwis mówił że mieści się to w granicach. Po 2 latach co 1-2 miesiące trzeba już było dolewać olej i samochód pojechał na serwis. Okazuje się że ta jednostka ma źle zaprojektowany pasek rozrządu, który sie rozpada i jego cząstki wpadają do silnika. W moim egzemplarzu zostały wymienione tłoki i pierścienie. Serwis mówi wprost, że jest się skazanym z tym silnikiem na takie operacje co około 70 tysięcy.
6 komentarzy
Sprzęgło hałasuje
  • Toyota Proace City Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW od 2019
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 25 tys. km
Kupiliśmy z salonu demonstracyjny, roczny samochód Toyota Proace City Verso z przebiegiem ok. 6 tys. km. W kwietniu 2022 podczas wymiany opon mechanik zwrócił mi uwagę, że jego zdaniem samochód ma wadliwe łożysko oporowe, wskazywała na to głośna praca sprzęgła. Z uwagi na fakt, że samochód jest na gwarancji 28.04.2022 podjechaliśmy do salonu Toyota w Rumii, aby przeprowadzono diagnostykę. Wada samochodu została potwierdzona i 2.05 odstawiliśmy samochód do serwisu. Wnioskowaliśmy o wymianę całej skrzyni biegów jako łatwiejszy i szybszy sposób na przeprowadzenie naprawy gwarancyjnej, natomiast Toyota Polska nie wyraziła na to zgody sugerując wymianę poszczególnych części. Auto stało w serwisie do 11.07.2022 roku, czyli 69 dni. Po wymianie okazało się, że sprzęgło jest wadliwie złożone i ma rozszczelnienia. Ponowna wizyta w ASO spowodowała uszczelnienie sprzęgła, ale przy wymianie opon zimowej okazało się, że rozszczelnienia dalej występują. Dodatkowo pojawił się problem z biegami (ciężko wchodzą) i wspomaganiem kierownicy. Aktualnie poprzez prawnika żądamy wymiany skrzyni biegów. Toyota nie odpowiada na wezwania (WSTYD dla koncernu), prawdopodobnie sprawa zakończy się w sądzie.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
problem z odpalaniem
  • Toyota Proace City Verso Standard 1.2 D-4T 130KM 96kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
jestem nieszczęśliwym posiadaczem proacecity 1,2 benzyna 2020 - nowy prosto z salonu ,przez rok to było to auto moich marzeń-"lać i jeździć" ,pare dni przed pierwszym przeglądem (sierpień 2021- przebieg "na wtedy"8tyś ) auto nas zaskoczyło -nie chciało odpalić , wzywamy ASO -przyjechali podpięli boostera i na kablach odpalili ...podjechałem do toyoty na przegląd , pokazuje filmiki z wizyty ASO -a tam tzw. "choinka" chyba wszystkie możliwe kontrolki i błędy świecą ,pani z serwisu wzruszyła ramionami zawołała mechanika ten obejrzał film, podpięli pod komputer -wyskoczyła tylko jakaś informacja że nastąpił spadek napięcia w akumulatorze-diagnoza mechaników toyoty-auto za mało jeździ!!!!! i co się pan martwi auto ma pan na gwarancji!! Wrzesień 2021-to samo!!! i kolejna wizyta ASO !(nie byłem wtedy już w serwisie-odpaliło znowu z boostera) Kolejny raz grudzień 2021 -kolejny raz ASO wzywane- podjechałem do toyoty , podpieli pod komputer,informacja że był spadek napięcia, a na dany moment pobytu w serwisie pobór mocy w normie. Diagnoza-winny akumulator!! wymienią go w ramach gwarancji- i standardowo usłyszałem "i co się pan martwi auto ma pan na gwarancji!!" No nic ,czekam na ich info kiedy mogę podjechać wymienić ten aku, STYCZEŃ 2022-powtórka z rozrywki(jeszcze na starym akumulatorze) podjechało ASO- nie dało się odpalić auta z boostera podjechała nawet druga laweta z boosterem, konieczne odholowanie do serwisu!! na miejscu okazało się że zapomnieli wcześniej ten akumulator zamówić!! no nic auto postało pare dni na serwisie-wymienili , powiedzieli że teraz będzie już ok!! Kwiecień 2022(wczoraj rano! przebied 15 tyś)- auto nie odpala kolejny raz ASO wzywane- choinka na desce rozdzielczej, wszystkie błedy się świecą, odholowujemy auto do serwisu koło południa dzwonie-słyszę w telefonie że mechanik walczy a pobór mocy jest w normie !! pytają się mnie czy tym autam wogóle jeżdżę , nie wiedzą co to jest i czemu kolejny raz nie odpala. Pierwszy raz zdecydowałem się na auto z salonu żeby mieć święty spokój z mechanikami na parę lat ato takie jaja , może ktoś to już gdzieś miał , przepraszam za rozpisanie się ale chciałem trochę nakreślić szerzej problem.... POMOCY!!!
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
8 komentarzy
Toyota Proace City Verso Long