Szukaj

Toyota Proace City Verso Standard – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Toyota Proace City Verso Standard

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: VANy
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Długość 4403 mm
Szerokość 1848 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2107 mm
Wysokość 1773 mm
Rozstaw osi 2785 mm
Rozstaw kół - przód 1548 mm
Rozstaw kół - tył 1568 mm
Zwis przedni 892 mm
Zwis tylny 726 mm
Prześwit 154 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1355 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 597 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Całokształt - Karoseria - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~Pawel
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 131KM 96kW
Niestety mam kilka uwag: głośna praca wentylatorów od nawiewu (co ciekawe w aucie kolegi to samo), toporna zmiana biegów i hamulec ręczny jak w jelczu... asystent pasa ruchu drogowego to porażka przez wielkie "P". Fajny silnik!!! bardzo kulturalny, ma dynamikę Teoretyczbie przegląd co 30tys, ale wyskoczył przy 20tys, serwis twierdzi, ze to prawidlowo, ponieważ auto prowadzi samokontrolę (np.oleju) i moze zgłosić wczesniej jesli cos wykryje...tylko dziwne, ze dokladnie przy 20000 znalazl problem.
Dodane 3 lata temu
4,5
~Roman
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW
fajny samochód,przyjemnie się prowadzi,kupiłem go bo miałem dwa berlingo a ten skusił mnie rabatami i wyposażeniem oraz warunkami gwarancji,silnik wyśmienity,system start start&stop inteligentny i wyłączył się po kilku wyłączeniach od razu było lepiej,asystent pasa ruchu nie wie o co chodzi ale można go wyłączyć,wygoda korzystania duża,przestrzeń dla pasażerów b.dobra,w mieście pali mało na trasie troch więcej ale daje radę fajnie przyspiesza .Chciałem kupić Berlingo,ale warunki Toyota dała lepsze i nie żałuję.Bardzo dobre auto dla kogoś kto wie ,że do auto się wsiada a nie wskakuje,wpełza czy wczołguje szczególnie przy prawie 1,90.Gorąco polecam.
Dodane 4 lata temu
4,5
~Roman
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW
fajny samochód,przyjemnie się prowadzi,kupiłem go bo miałem dwa berlingo a ten skusił mnie rabatami i wyposażeniem oraz warunkami gwarancji,silnik wyśmienity,system start start&stop inteligentny i wyłączył się po kilku wyłączeniach od razu było lepiej,asystent pasa ruchu nie wie o co chodzi ale można go wyłączyć,wygoda korzystania duża,przestrzeń dla pasażerów b.dobra,w mieście pali mało na trasie troch więcej ale daje radę fajnie przyspiesza .Chciałem kupić Berlingo,ale warunki Toyota dała lepsze i nie żałuję.Bardzo dobre auto dla kogoś kto wie ,że do auto się wsiada a nie wskakuje,wpełza czy wczołguje szczególnie przy prawie 1,90.Gorąco polecam.
Dodane 4 lata temu
Średnie spalanie dla Toyota Proace City Verso Standard
7,1 – 8,6
l/100 km
5,7 – 6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,6
Toyota Proace City
Verso Standard 1.2 D-4T 110KM 81kW
Auto z tym silnikiem nadaje się do spokojnej jazdy po mieście, co daje spalanie nie poziomie 8- 8,2 l. Na trasie do 120 km/h spalanie ok. 7,5 l bez pasażerów. Przy 140 km/h spalanie 9,6 l, powyżej to już wartości 2 cyfrowe.
Dodane 10 miesięcy temu
7,1
Toyota Proace City
Verso Standard 1.2 D-4T 130KM 96kW
Wynik 9.3 l/100km to średnia na podstawie pierwszych 18600 km, 90% jazda miejska, start&stop zawsze wyłączany po uruchomieniu silnika. Radio, klimatyzacja, ekran włączone zawsze. Telefon podłączony do ładowania bardzo rzadko. W cyklu pozamiejskim chwilowe spalanie w okolicach 5 l/100km przy 70 km/h. W mieście chwilowe raczej 7-8 l przy 55 km/h.
Dodane ponad rok temu
6,4
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW
Samochód jest świetny. Dynamika do ekonomii jazdy idealnie spasowana. W mieście jest szansa zejść poniżej 6 litrów, natomiast wtedy jazda z start/stopem wręcz jest niemożliwa jeżdżąc z włączonym systemem SPAŁA WIĘCEJ NIŻ Z WYŁĄCZONYM (o ironio). Na trasie to już ruletka. Przy jeździe na autostradzie średnia prędkość około 160 km/h spali okolice 9 litrów na 100. Przy trasie na krajówce bez zatrzymywania i szarpania spali 4.5 litra. Wiec tragedii nie ma. Osobiście polecam ;D
Dodane 4 lata temu

Usterki Toyota Proace City

Liczba wpisów: 10
Wada ładowarki wewnetrzej w pojezdzie
  • Toyota Proace City Electric Standard 50kWh 136KM 100kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • 39 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Auto nowe z salonu. 3x wystąpił błąd usterka elektryczna na ekranie i unieruchomił auto. Skrzynia automatyczna więc za kazdym razem czekanie godzine na lawetę. Usterka występowała nagle co ok 3-4 miesiące. Po 4 razie usterka została usunięta. Pojawiła się nowa. Auto nie dało się zapalić. Padła wewnętrzna Ładowarka w serwisie powiedzieli, że jej koszt to ok 30 tys zł. Auto ładowane co 2 dni z oryginalnego Wallboxa Toyoty. Nigdy nie ładowane szybko. Po drugim roku użytkowania zasięg auta zmniejszył się o 20 km. W folderach obiecywany zasięg 330 km :) a w rzeczywistosci było 265 km teraz jest 245. Opony ścierają się szybciej (elektryki są znacznie cięższe) więc co roku trzeba kupować nowe
Dodane 2 miesiące temu
Nierównomierne ścieranie tylnych opon
  • Toyota Proace City Verso Long
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Mamy w firmie ponad 20 szt. w różnych konfiguracjach tj. długie, krótkie, manual, automat ale zawsze z dieslem 130 KM. W 9 sztukach pojawił się podobny problem tzn. nierównomiernie zużywa się tylna prawa opona, znacznie szybciej w części zewnętrznej. Dodatkowo opony tylne ogólnie zużywają się szybciej niż przednie. W serwisie stwierdzili skrzywienie tylnej belki z winy użytkownika czyli każdy z kierowców wjechał w dziurę tylnym prawym kołem. Wszystkie auta są na gwarancji, przebieg raczej poniżej 100kkm, a serwis proponuje płatną naprawę. Czy ktoś miał podobne problemy?
Dodane ponad rok temu
2 komentarze
Rozpadający się rozrząd niszczący silnik
  • Toyota Proace City Furgon Standard 1.2 D-4T 110KM 81kW od 2019
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 0
Po półtora roku użytkowania auta przy przebiegu około 50 tysięcy samochód zaczął pobierać olej tak około 1 litr od wymiany do wymiany. Serwis mówił że mieści się to w granicach. Po 2 latach co 1-2 miesiące trzeba już było dolewać olej i samochód pojechał na serwis. Okazuje się że ta jednostka ma źle zaprojektowany pasek rozrządu, który sie rozpada i jego cząstki wpadają do silnika. W moim egzemplarzu zostały wymienione tłoki i pierścienie. Serwis mówi wprost, że jest się skazanym z tym silnikiem na takie operacje co około 70 tysięcy.
Dodane 2 lata temu
14 komentarzy
Toyota Proace City Verso Standard

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów