Szukaj

Informacje o Toyota Proace City Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 102 KM (75 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,1 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 84,8 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,5
~Roman
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW
fajny samochód,przyjemnie się prowadzi,kupiłem go bo miałem dwa berlingo a ten skusił mnie rabatami i wyposażeniem oraz warunkami gwarancji,silnik wyśmienity,system start start&stop inteligentny i wyłączył się po kilku wyłączeniach od razu było lepiej,asystent pasa ruchu nie wie o co chodzi ale można go wyłączyć,wygoda korzystania duża,przestrzeń dla pasażerów b.dobra,w mieście pali mało na trasie troch więcej ale daje radę fajnie przyspiesza .Chciałem kupić Berlingo,ale warunki Toyota dała lepsze i nie żałuję.Bardzo dobre auto dla kogoś kto wie ,że do auto się wsiada a nie wskakuje,wpełza czy wczołguje szczególnie przy prawie 1,90.Gorąco polecam.
4,5
~Roman
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW
fajny samochód,przyjemnie się prowadzi,kupiłem go bo miałem dwa berlingo a ten skusił mnie rabatami i wyposażeniem oraz warunkami gwarancji,silnik wyśmienity,system start start&stop inteligentny i wyłączył się po kilku wyłączeniach od razu było lepiej,asystent pasa ruchu nie wie o co chodzi ale można go wyłączyć,wygoda korzystania duża,przestrzeń dla pasażerów b.dobra,w mieście pali mało na trasie troch więcej ale daje radę fajnie przyspiesza .Chciałem kupić Berlingo,ale warunki Toyota dała lepsze i nie żałuję.Bardzo dobre auto dla kogoś kto wie ,że do auto się wsiada a nie wskakuje,wpełza czy wczołguje szczególnie przy prawie 1,90.Gorąco polecam.
3,9
~Piotrek
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW
Witam! W listopadzie odebrałem w Krakowskiego salony nową Toyotę Proace City Verso - diesel 100km. Wybór padł na to auto cena-pakowność. Pierwszym problemem zgłoszonym na serwis już po dojeździe do domu były parujące przednie reflektory - serwis odpowiada tak ma być i tak jest nawet w Porsche - kiepskie tłumaczenie. Wiem że inni użytkownicy również zgłaszali na serwis tę usterkę. Druga przypadłość z czym do tej pory się w dieslach nie spotkałem to nagar na korku oleju i na wlewie oleju do silnika. Jeździłem Focusem MK1 FL 1.8 TDDI nigdy nie miałem nagary w 1.8TDCI również tego nie znałem. Ojciec ma Fabię 1.6 TDI nagaru brak. Nie jeżdżę raczej wokół komina dlatego jest to dla mnie dziwne. Po wyczyszczeniu korku i przejechaniu 300 km również nagar się zbiera. Pasowanie karoserii jak gdzieś tu czytałem na forum jest jakie jest. Ale teraz to chyba norma. Kupując drugi raz chyba brałbym Dacie Dokker ta marka nic nie udaje.
Rozpadający się rozrząd niszczący silnik
  • Toyota Proace City Furgon Standard 1.2 D-4T 110KM 81kW od 2019
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 0
Po półtora roku użytkowania auta przy przebiegu około 50 tysięcy samochód zaczął pobierać olej tak około 1 litr od wymiany do wymiany. Serwis mówił że mieści się to w granicach. Po 2 latach co 1-2 miesiące trzeba już było dolewać olej i samochód pojechał na serwis. Okazuje się że ta jednostka ma źle zaprojektowany pasek rozrządu, który sie rozpada i jego cząstki wpadają do silnika. W moim egzemplarzu zostały wymienione tłoki i pierścienie. Serwis mówi wprost, że jest się skazanym z tym silnikiem na takie operacje co około 70 tysięcy.
6 komentarzy
Sprzęgło hałasuje
  • Toyota Proace City Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW od 2019
  • układ napędowy
  • 25 tys. km
Kupiliśmy z salonu demonstracyjny, roczny samochód Toyota Proace City Verso z przebiegiem ok. 6 tys. km. W kwietniu 2022 podczas wymiany opon mechanik zwrócił mi uwagę, że jego zdaniem samochód ma wadliwe łożysko oporowe, wskazywała na to głośna praca sprzęgła. Z uwagi na fakt, że samochód jest na gwarancji 28.04.2022 podjechaliśmy do salonu Toyota w Rumii, aby przeprowadzono diagnostykę. Wada samochodu została potwierdzona i 2.05 odstawiliśmy samochód do serwisu. Wnioskowaliśmy o wymianę całej skrzyni biegów jako łatwiejszy i szybszy sposób na przeprowadzenie naprawy gwarancyjnej, natomiast Toyota Polska nie wyraziła na to zgody sugerując wymianę poszczególnych części. Auto stało w serwisie do 11.07.2022 roku, czyli 69 dni. Po wymianie okazało się, że sprzęgło jest wadliwie złożone i ma rozszczelnienia. Ponowna wizyta w ASO spowodowała uszczelnienie sprzęgła, ale przy wymianie opon zimowej okazało się, że rozszczelnienia dalej występują. Dodatkowo pojawił się problem z biegami (ciężko wchodzą) i wspomaganiem kierownicy. Aktualnie poprzez prawnika żądamy wymiany skrzyni biegów. Toyota nie odpowiada na wezwania (WSTYD dla koncernu), prawdopodobnie sprawa zakończy się w sądzie.
Oczekuje na rozwiązanie
problem z odpalaniem
  • Toyota Proace City Verso Standard 1.2 D-4T 130KM 96kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
jestem nieszczęśliwym posiadaczem proacecity 1,2 benzyna 2020 - nowy prosto z salonu ,przez rok to było to auto moich marzeń-"lać i jeździć" ,pare dni przed pierwszym przeglądem (sierpień 2021- przebieg "na wtedy"8tyś ) auto nas zaskoczyło -nie chciało odpalić , wzywamy ASO -przyjechali podpięli boostera i na kablach odpalili ...podjechałem do toyoty na przegląd , pokazuje filmiki z wizyty ASO -a tam tzw. "choinka" chyba wszystkie możliwe kontrolki i błędy świecą ,pani z serwisu wzruszyła ramionami zawołała mechanika ten obejrzał film, podpięli pod komputer -wyskoczyła tylko jakaś informacja że nastąpił spadek napięcia w akumulatorze-diagnoza mechaników toyoty-auto za mało jeździ!!!!! i co się pan martwi auto ma pan na gwarancji!! Wrzesień 2021-to samo!!! i kolejna wizyta ASO !(nie byłem wtedy już w serwisie-odpaliło znowu z boostera) Kolejny raz grudzień 2021 -kolejny raz ASO wzywane- podjechałem do toyoty , podpieli pod komputer,informacja że był spadek napięcia, a na dany moment pobytu w serwisie pobór mocy w normie. Diagnoza-winny akumulator!! wymienią go w ramach gwarancji- i standardowo usłyszałem "i co się pan martwi auto ma pan na gwarancji!!" No nic ,czekam na ich info kiedy mogę podjechać wymienić ten aku, STYCZEŃ 2022-powtórka z rozrywki(jeszcze na starym akumulatorze) podjechało ASO- nie dało się odpalić auta z boostera podjechała nawet druga laweta z boosterem, konieczne odholowanie do serwisu!! na miejscu okazało się że zapomnieli wcześniej ten akumulator zamówić!! no nic auto postało pare dni na serwisie-wymienili , powiedzieli że teraz będzie już ok!! Kwiecień 2022(wczoraj rano! przebied 15 tyś)- auto nie odpala kolejny raz ASO wzywane- choinka na desce rozdzielczej, wszystkie błedy się świecą, odholowujemy auto do serwisu koło południa dzwonie-słyszę w telefonie że mechanik walczy a pobór mocy jest w normie !! pytają się mnie czy tym autam wogóle jeżdżę , nie wiedzą co to jest i czemu kolejny raz nie odpala. Pierwszy raz zdecydowałem się na auto z salonu żeby mieć święty spokój z mechanikami na parę lat ato takie jaja , może ktoś to już gdzieś miał , przepraszam za rozpisanie się ale chciałem trochę nakreślić szerzej problem.... POMOCY!!!
Oczekuje na rozwiązanie
8 komentarzy
Toyota Proace City Verso Standard