Szukaj

Toyota Yaris Hybrid – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Toyota Yaris Hybrid

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B, wyposażony w napęd hybrydowy, produkowany od 2012 roku. Wprowadzony do oferty Toyoty dla poszerzenia „ekologicznej” gamy aut, zajmując w niej miejsce obok Priusa i Aurisa HSD, z którymi dzieli część rozwiązań technicznych. Jego koncepcyjnym pierwowzorem był prototyp Yaris HSD Concept zaprezentowany w 2011 roku. Model produkcyjny z zewnątrz niewiele różni się od bazowego Yarisa, jedyne różnice dotyczą zmodyfikowanego pasa przedniego oraz przeprojektowanych świateł z przodu i z tyłu. Wnętrze też w obu wersjach jest bardzo podobne.
czytaj więcej
Powagosław
Od razu widać, że to Yaris, ale widać też różnice, na korzyść wersji Hybrid. Jakie? Więcej agresji, więcej stylistycznego zdecydowania i ostrych kształtów. Dobry ruch Toyoty. ~Powagosław
Luzacjusz
Wygląda przyzwoicie i… tym gorzej dla Yarisa. Bo okazuje się, że Toyota potrafi zaprojektować ciekawego malucha, ale widocznie tylko pod „ekologiczną presją”. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

4,1
~130rapid
Toyota Yaris Hybrid
Yaris Hybrid Hybrid 100KM 74kW
Bombonierka z niespodziankami. Diablo kosztowna. Pudełko ma zgrzebne, cały urok tkwi w środku, a smak niektórych pralin będzie niezapomniany. To wdzięczny, codzienny przemieszczacz dla entuzjastów technologii, ale nie dla fanatyków dynamicznej jazdy. Cyborg, który wszystko robi dobrze, lecz nie ma pasji, iskierki ognia, ducha zabawy z krętą drogą. Poza zespołem hybrydowym, w gruncie rzeczy Yariska jest analogowa i konserwatywna. Jednak przebiegła i przemyślana inżynieria napędu budzi wielki podziw i szacunek. Należy dobrze przemyśleć jej zakup. Raczej nie będzie dobrą alternatywą dla małego diesla z mechaniczną skrzynią, który zaoferuje niższe spalanie w trasie. Hybryda to natomiast śmiertelny wróg klasycznego benzyniaka z automatem, którego ''rozjedzie walcem'' swoim spalaniem. Jeżeli lubisz pocisnąć, często pędzimy po drogach krajowych i autostradach, to odradzam. Hybryda poradzi sobie, ale przy próbie okupowania lewego pasa umęczy akustycznie. Za to świetnie ''dogada się'' z kierowcą jeżdżącym płynnie, miękko i grzecznie. Jest królową lokalnych dróg i miejskich ulic. W takiej kolejności. To są jej dwa środowiska naturalne. Tam, gdzie biedne rasowe bryki turlają się głęboko znudzone pyr-pyr-pyr, gdzie nie ma szans włączyć niczego powyżej 4. biegu, gdzie jeździ się w cyklu start-stop-start-stop, tam ona rozwija pawi ogon, błyszczy. Robi swoje cyrkowe sztuczki z żonglowaniem prądem i benzyną, że aż pasażerowie otwierają dzioby i wydają z siebie ''Łaaaaał...''.
Dodane 8 lat temu
3,9
~Muki
Toyota Yaris Hybrid
Yaris Hybrid Hybrid 100KM 74kW
Do miasta super, wygodnie łatwo się jeździ, tym bardziej z skrzynią automatyczną. Mało pali, małe usterki( w ciągu dwóch lat ale przy ponad 60 000 km jednie łożysko tylne do wymiany, tu był problem kupnem , jedynie w salonie plus wiadomo klocki, ewentualnie tarcze.) Generalnie auto na co dzień pokonywało ponad 120 km , jeżdżone na wakacje do Chorwacji i kilka razy na polskie morze. Największy minus to blacha, proponuje zakonserwować jak stoi na zewnątrz..
Dodane 5 lat temu
1,1
~Nykiel
Toyota Yaris Hybrid
Yaris Hybrid Hybrid 100KM 74kW
Bateria bardzo szybko nie daje rady. Zresztą jeśłi ktoś uwierzył, że jest inaczej (tak jak ja ) był naiwny. Zreszta wystarczy spojrzeć jak zachowuja sie baterie w telefonach, które przecież sa najnowoczesniejsze z możliwych. Słabe wykonanie wnętrza, po 100 000 elemnty wnętrza skrzypia i trzeszczą. Słabe zawieszenie i prowadzenie auta. Dużo drobnych usterek
Dodane 6 lat temu
Samochód wyłączył się podczas jazdy na autostradzie- w pełnej prędkości 130km , nagle odciął zasilanie.
  • Toyota Yaris Hybrid Hybrid 100KM 74kW 2012-2014
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
Jadąc autostradą trzy godziny ( z przerwą na kawę ) samochodem marki Toyota Yarys Hybryda usłyszałem sygnał dzwiękowy i zobaczyłem komunikat awaria systemu PCS proszę zgłosić się do serwisu, samochód się wyłączył i zatrzymał na poboczu autostrady. Odczekałem chwilę, samochód nie dał się uruchomić i zaczęły świecić się wszystkie kontrolki -awaria...... skorzystałem z upezpieczenia i zholowałem samochód na lawecie do serwisu. W serwisie dostałem informację, że to awaria akumulatora, jest rozładowany. Naładujemy przetestujemy i jutro może Pan odebrać samochód- jeden dzień go ładowano i testowano, a na następny dzień dostałem telefon, że mogę go odebrać. Nie znaleźiono usterki , nie odbieram samochodu. Oczywiście zaprotestowałem i odmówiłem, samochód się wyłączył w trakcie jazdy, a ja go nie opanuję.......... wypadek ? Samochód jest na gwarancji. Serwis wtedy dopiero zaczął testować samochód i znaleziono usterkę. Zaproponowano mi, że naprawią usterkę za 750zl. W samochodzie przepalił się 100A bezpiecznik - wymiana + diagnostyka. Winą obarczono mnie, że to niby ja uszkodziłem sobie akumulator robiąc zwarcie, lub pracownik fiirmy która przywiozła mnie na lawecie, próbował naprawić i zrobił zwarcie. Tu pragnę przypomnieć, że samochód zgasł w trakcie jazdy. Jechałem z Krakowa do Poznania w poniedziałek -5 godzin i wracałem na następny dzień po przerwie co najmniej 12 godzinnej wypoczywając w hotelu. Samochód się sam wyłączył po około 3 godzinach jazdy. Proszę o pomoc, co mam robić, czy naprawdę gwarancja mnie nie obowiązuje przy takiej awarii.
Dodane 3 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Notorycznie chromające tylne hamulce
  • Toyota Yaris Hybrid Hybrid 100KM 74kW 2012-2014
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
- Zaciski wymagają często czyszczenia, inaczej zacierają się, zwłaszcza w hybrydzie, gdzie pracują dużo łagodniej. Żeby temu zapobiec warto korzystać z Hill Holdera (przez mocne wciśnięcie hamulca na postoju aż zabrzmi sygnał i zacznie mrugać lampka ESP). - Tylne tarcze dramatycznie prędko korodują. Obejrzyjcie sobie auta ekspozycyjne w salonach. Przednie tarcze są w nich nieskazitelne, tylne zawsze pokryte tlenkiem.
Dodane 6 lat temu
2 komentarze
Nie odpalą akumulator padł
  • Toyota Yaris Hybrid Hybrid 100KM 74kW 2012-2014
  • silnik
  • 1 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Silnik nie odpalą całkowity brak prądu nawet po naładowaniu
Dodane 9 miesięcy temu
Toyota Yaris Hybrid

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów