Szukaj

Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020

Informacje o Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Auta małe
Toyota Yaris III wprowadzona została na rynek w roku 2011. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony wiosną 2011 roku, prototyp noszący nazwę Yaris HSD Concept. Model zarówno powiększył swoje wymiary względem poprzednika, jak również został odmieniony pod względem stylistycznym, zgodnie z designerskimi rozwiązaniami użytymi uprzednio w modelach Auris oraz iQ. Toyota Yaris trzeciej generacji została zbudowana na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika (XP Platform). Samochód oferowany jest w wariantach 3- oraz 5-drzwiowym.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1497 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 111 KM (82 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 136 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 13,5 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,6
~Adam69
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Samochód dobry dla emerytów lub jako pierwszy samochód do obycia się z prowadzeniem. Wyciszenia nie ma, w mieście średnio pali 7-8l, a czasem bywa że 10, na trasie przy spokojnej jeździe 120kmh można zejść do 6.5l. Brak miejsca w środku w bagażniku, san plastik w środku. Zaletą tego samochodu jest bezawaryjność. Silnik również pozytywnie mnie zaskoczył. Pracuje cicho, w mieście sprawnie przyśpiesza. W trasie już troche gorzej ale wiadomo że nie jest to samochód przeznaczony do długich tras. Podsumowując: jeśli nie masz dużej rodziny, chcesz bezawaryjny, ciasny, niewyciszony samochód do przemieszczania się w mieście z punktu a do punktu b-kupuj śmiało.
Dodane 6 miesięcy temu
4,8
~Bobi
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Bardzo fajne autko i bardzo przestronne wewnątrz. Super do miasta a i po trasie jedzie się wygodnie. Bardzo dynamiczna jeśli mowa o autach tego segmentu. Lakier jak we wszystkich autach tego okresu. Wodny i słaby ale tak jest w każdej marce nie tylko w Yarisie więc nie ma co pisać że to słaby punkt. Auto nie zawiodło do tej pory małżonki ani razu. Klocki hamulcowe przód wymiana po 70000 km. Poza tym wymiany tylko eksploatacyjne. Olej i filtry co 10 tk. Z czystym sumieniem mogę polecić.. No i niewiele pali jak na motor 1.5 .Światła choć nie Ledy świecą bardzo dobrze. Mały bagażnik ale ten typ tak ma. Ogólnie bardzo fajny i zwinny samochód.
Dodane 7 miesięcy temu
4,9
~zydoooo
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
To mój drugi Yaris III, tym razem wersja Selection, więc wygląd i wyposażenie są inne niż w niższych wersjach. Auto stworzone do miasta, więc oceniam przez ten pryzmat, pomimo że użytkowałem je w cyklu 50% miasto i 50% trasa. Nie mogę powiedzieć złego słowa na to auto - wdzięczne, zdecydowanie do spokojnej jazdy i spokojnej eksploatacji na lata. Jeżeli komuś przeszkadza charakterystyka skrzyni CVT, słabe wyciszenie , właściwości jezdne lub inne cechy charakterystyczne dla segmentu to potrzebuje po prostu inne auto. Po 6 latach jazdy Yarisami III mogę powiedzieć, że spełnia swoje zadanie w 100%. Nie docenisz tego podczas codziennego pokonywania kilometrów, ale po latach użytkowania już tak. Jeździłem po Europie bez krzty wątpliwości, że wrócę nim bez żadnych problemów. Zero awarii lub usterek. Dolewałem płyny i wymieniałem wycieraczki, nawet żarówki się nie paliły. Mógłbym nim jechać dookoła świata, najbardziej niezawodne auto jakie miałem. Gdyby nie konieczność przesiadki na większe auto, nadal bym nim jeździł.
Dodane ponad rok temu
Średnie spalanie dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020
6,1
l/100 km
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Przy bardzo oszczędnej jeździe (80-85kmh) można zejść w granicach 3.9. Momentami mi się to udawało. Oczywiście musi być kilka warunków i stosowanie zasad eco-drivingu. Wyżej podae wyniki dotyczą oszczędnej jazdy. Dojeżdżania do skrzyżowań bez przesadnego hamowania i tracenia prędkości. Wynik 4.0 przy dłuższej jeździe zanotowałem stosując tempomat z ustawioną prędkością 85-90kmh (czasem trochę zwiększałem, czasem pomniejszałem). Autko w porównaniu do poprzedniej generacji 1.33 (99KM), około 10 procent oszczędniejsze. Gratulacje dla inżynierów toyoty. Więcej mocy, mniej potrzebnej benzyny. Niestety to tylko autko zastępcze, także niebawem wracam do poprzednika. Pozdrowienia
Dodane 8 lat temu
9,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Zaznaczę , że pracuje tym samochodem i pokonuje wyłącznie dystanse po mieście. Przy krótkich dystansach załadowanym samochodem ciężko zejść poniżej 10l/100km i mowa tu o dużym mieście pow 400tys mieszkańców. Raporty , które tutaj widzę chyba dotyczą jazdy podmiejskiej. Mamy kilkadziesiąt takich Toyot w firmie i żadna nie pali 6l. To bzdura.
Dodane 2 lata temu
5,4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa) w granicach 5,7 l/100km. W zimie, na krótkich trasach wzrasta nawet do 7,0 l. W trasie, przy spokojnej jeździe 80-85 km/h na 6 biegu w graniach 4,0 l. Silnik bardzo ekonomiczny do prędkości 110-120 km/h, powyżej oszczędzanie benzyny się kończy, jednak nie polecam wyższych prędkości w tym modelu - samochód bardzo lekki, tor jazdy mało stabilny zwłaszcza przy silnym wietrze.
Dodane 5 lat temu

Usterki Toyota Yaris III

Liczba wpisów: 19
Szarpanie kół przednich przy skręcie , haczenie jedynki
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2017
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
1.Wezwanie do serwisu Toyoty w sprawie niebezpiecznej poduszki powietrznej - błąd producenta poduszki. 2. Szarpanie kół przednich przy skręcie kierownicy - ten typ tak ma. 3. Nagminne problemy ze zmianą biegu pierwszego ( brak synchronizacji ?) . 4. Czujnik ciśnienia powietrza w oponach . Malutki czujnik posiada wbudowaną na stałe bateryjkę, która potrafi się w nim rozładować. Wymiana baterii jest niemożliwa . Wymiana tego drobiazgu w jednym kole , w serwisie Toyoty kosztuje 400zł .
Dodane ponad rok temu
Wadliwa poduszka powietrzna
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW 2014-2017
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 2
W zimie b.r dowiedziałem się że mój yaris(rok 2016) ma wadliwą poduszkę powietrzną kierowcy i w razie wypadku możliwe że nie otworzyłaby się. Ale na szczęście zostałem wezwany na akcję serwisową i mi poduszkę wymienili więc teraz nie powinno już być żadnych problemów z tym. No ale jednak to jest usterka dość poważna. Co by było gdyby był jakiś wypadek i poduszka by się nie otworzyla? Kierowca mógłby się mocno poturbować albo nawet zginąć! Może ja bym w nic nie wjechał(choć nigdy tego nie wiadomo) za to mój Ojciec-owszem. W końcu rozwalił swoją pandę aż 5 razy! Planowałem tą toyotę sprzedać mu w kwietniu 2020 ale dobrze że tego nie zrobiłem. Miejmy nadzieje że w innych egzemplarzach już tą niebezpieczną usterkę naprawiono(myślę że poprawili, w końcu była duża akcja serwisowa). Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Dodane 4 lata temu
Zacinające się blendy reflektorów
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Problem dotyczy soczewkowych reflektorów z LED-ami do jazdy dziennej, z lat 2012-2014. Zmiana świateł mijania drogowe jest realizowana przez elektromagnetycznie sterowane blendy. Po włączeniu długich blendy podnoszą się odsłaniając cały układ optyczny reflektora. Niestety, po przełączeniu z długich na krótkie blenda nie zawsze opada i pozostajemy z jednym światłem mijania i jednym drogowym, ku zgryzocie jadących z przeciwka. Wada dotyka zwykle prawego reflektora i na razie występuje okazjonalnie. Powiedzmy, że 2-3 razy na 100 przełączeń.
Dodane 6 lat temu
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów