Szukaj

Brak mocy.
Audi A4 B5 Avant 1.8 20V 125KM 92kW 1996-2001

  • Autor: ~WEST110
  • Kategoria: układ napędowy
Auto na biegu jałowym pracuje buz zarzutu,jednak w czasie jazdy dochodząc do 4tys obrotów zaczyna szarpać nie chce się rozpędzać całkowicie traci moc. Przy wyprzedzaniu katastrofa. Wymieniłem przepływomierz powietrza, wywaliłem katalizator,sprawdziłem pompę wtryskową,wtryski, świece,przewody wszystko ok.spalanie wysokie ok.13l/100

Komentarze

Witam 1.8 bena przy 140 km czasami mniekszych nagle ma upadki mocy kolega powi3dział jadac zamna że nawed ogien z wydechu poszedł do tego zaczeło cykać na postoju
Odpowiedz
ja miałem tak samo nawet wag nic nie pokazywał. Niemogłem wyprzedzać bo szarpał i strzelał. Wysokie spalanie. rozwaliłem kata przedmuchało go. Wymieniłem świece kable kata(cały wydech. sprawdziłem podciśnienie wtryski pompe wszystko ok. Mondrzy mechanicy mówili że to napewno nie cewka gdy sugerowałem im to. Moje przypuszczeni9a były trafne to była cewka zapłonowa kupiłem używke sprawdzoną i wymieniłem znowu świece i jak reką odjoł.
Odpowiedz
Witam.Czy ktoś potrafi mi powiedzieć co możne być przyczyną braku moc w a4 b5 110 km przy rozgrzanym silniku nagle robi się mułowaty ale po powrotnym włączeniu silnika jest ok do czasu parę miesięcy miałem ten sam problem ale po wymianie przepływomierzu problem znikł do dziś czy to znów wina tego przepływomierzu proszę o pomoc
Odpowiedz
ja wymieniłem przepływomierz,czujnik halla,wyczysciłem przepustnice,wymieniłem sonde i dalej na zimnym z rana na chwile odpali i gasnie,jak zapale jeszcze raz to odpala,na ciepłym jade i puszczam na luz a obroty zostaja na 1300 i dopuki nie stane to tak sie trzymaja.jak stoje sa 900.wymieniłem tez czujnik temperatury ale jak go wzucam na kompa to pokazuje ze dalej cos z nim nie tak.jak to moze cos z podcisnieniem byc?sam nie wiem.przepustke adoptowałem!i nic!sam juz nie wiem.Komppokazuje ze cos z powietrzem ale co jak wszystko nowe.moze wezyki zabite.pomozcie jak ktos wie.
Odpowiedz
Witam posiadam Audi a6 c5 sedan 1.8 benzyna bez turbiny i miałem podobny problem przez pół roku systematyczne z nim walczyłem aż w końcu nadszedł ten wspaniały moment w którym znowu mogę wyprzedzać i cieszyć się pełną mocą 125KM. Panowie mianowicie podstawa świece cewki przepustnica i co najważniejsze egr te ustrojstwo w kolektorze zsacym rozbierałem jest istotny wałek klapy wirowe kiedy uwalone zęby grucha nie działa i takie skutki są tego lekkie dławienie na pedale przyspieszenia!!!
Odpowiedz
najlepiej wymienić przepustnice i po kłopocie pewno czasem pulsują obroty na biegu jałowym jak również jak jest instalacja gazowa będzie strasznie słabł przy dużych prędkościach obrotowych
Odpowiedz
Witam,
Prosty problem, padła jednostka sterująca przepustnicą- w tym przypadku trzeba udać się na VAG skasować błąd i po kłopocie, lub uszkodzona jest sama przepustnica.
Odpowiedz
Witam uporales sie moze z tym problemem poniewaz mam to samo od 3500-4500 przy maksymalnie otwartej przepustnicy auto nie chce jechac oraz ma problem z odpalaniem wczesniej odpalal bez problemu teraz jezeli nie dam gazu auto wchodzi na 400obrotow i gasnie
Odpowiedz
sprawdz pompke odpowiedzialna za podcisnienie w baku paliwa(z lewej strony biala jest na wierzchu)
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Audi A4 B5 Avant 1.8 20V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
10,2
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A4 B5 Avant