Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A4 B5 Avant

Podsumowanie 619 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A4 B5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
66,55 zł
1
8,5
58,85 zł
19
9,4
65,23 zł
34
11,0
76,26 zł
3
10,0
69,56 zł
30
10,1
70,14 zł
6
10,6
73,26 zł
6
12,3
85,27 zł
1
10,0
69,43 zł
7
12,2
84,41 zł
4
10,9
75,84 zł
5
12,0
83,37 zł
12
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Audi A4 B5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
36,82 zł
8
10,4
37,49 zł
22
11,1
39,88 zł
8
10,6
38,09 zł
13
11,9
42,77 zł
2
11,3
40,71 zł
5
13,4
48,37 zł
1
14,8
53,56 zł
5
12,3
44,40 zł
2
12,2
43,94 zł
4
15,4
55,48 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A4 B5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
38,09 zł
2
5,8
44,16 zł
41
6,0
45,44 zł
205
6,0
45,96 zł
9
6,3
47,89 zł
64
6,7
50,91 zł
6
8,0
60,80 zł
61
8,5
64,75 zł
6
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (619)

8,8
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A4 B5
Skrzynia Tiptronic. Jazda w mieście to spalanie między 10.5-12.5 litra. Silnik chlapie dużo mniej w trasie. Tempomat na setce, autostrada i spalanie schodzi do 7 litrów i to terenie pagórkowatym, ale bez wiatru w maskę. Ta sama trasa, ale pod górkę + pod wiatr i spalanie 8 litrów. Fajne jest to, że kiedy potrzeba, to zapas mocy jest właściwie natychmiast dostępny. Plusy: + wygoda skórzanej tapicerki + wyciszenie wnętrza (niestety w mieście silnik co chwila o sobie przypomina) + przestrony bagażnik + ocynkowane nadwozie + dobrej jakości wykonanie wnętrza (niestety widać znaki zużycia po 360k) + trwałe i mocne silniki + głupkoodporna skrzynia automatyczna tiptronic (manuale też były w porządku) + komfortowe zawieszenie wielowahaczowe przód i tył + dobre nagłośnienie (nawet seryjne Nokii daje radę, w ofercie również system Boss z Sub.) Minusy: - drogie części - koszmarny dostęp do elementów w silniku (ledwo się mieści pod maską) - ciężko znaleźć dobrze wyposażony samochód, niezajechany i w dobrych pieniądzach - silniki v6 z wadą konstrukcyjną (po 200k należy wymienić lewą uszczelkę pod klawiaturą, bo zaczyna puszczać) - do wymiany rozrządu należy ściągnąć cały przód - drogie naprawy - spasowanie wnętrza poddaje się po 300k i zaczyna gdzieniegdzie trzeszczeć (na szczęście tylko na nierównościach) - wysokie spalanie - nagłośnienie zazwyczaj do wymiany po 300k
9,0
Avant 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Audi A4 B5
11,5
Avant 2.4 30V 165KM 121kW
Audi A4 B5
Auto jak na taki silnik i pojemność całkiem oszczędne , oczywiście przy normalnym użytkowaniu.
5,2
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Audi A4 B5
jak wyzej
5,7
Avant 1.9 TDI 75KM 55kW
Audi A4 B5
5,6
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Audi A4 B5
12,3
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
1,0
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
6,0
Avant 1.9 TDI 116KM 85kW
Audi A4 B5
Silnik bardzo oszczędny, właśnie wróciłem z urlopu(3 osoby + pełny bagażnik walizek), zrobione w sumie 1600km (na miejscu po górach zrobione jakieś 200km), większość trasy z klimatyzacją, utrzymywałem prędkość 120km/h i nie bałem się wcisnąć gazu do "deski". Spalanie wyszło 5.6l / 100km.
7,3
Avant 1.9 TDI 116KM 85kW
Audi A4 B5
Audi A4 B5 Avant