Szukaj

Rdza w "ocynkowanym" audi

  • Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 193KM 142kW 1997-2001
  • Autor: sebool12
  • Kategoria: części blacharskie
Już przy rozglądaniu się za tym modelem wiedziałem, że ocynk to on ma tylko na papierze. W tym modelu często gniją/rdzewieją przednie i tylne błotniki (tylne tylko w Avant'cie bo nie posiadają chlapaczy przez co robią się odpryski i wdziera się rdza. Polecam zamontować chlapacze z Sedana, pasują bez problemu)wewnątrz drzwi pod listwami i dach. Tak w tym modelu rdza wychodzi nawet na dachu, a dokładniej w okolicach relingów oraz w kanałach odprowadzających wodę.
Najśmieszniejsze jest to, że Golfy III, które cierpią na słabe blachy (tylko te powyżej 92', wczesne modele miały nawet ocynk) radzą sobie z korozją równie "dobrze" jak Audi a6 c5.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 23
Nie wystąpiła: 9

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Mam Audi 6 Avanta z 2009 , przebieg 120 tys. na 100% prawdziwy). Wady: raz na ok. 2000 tys. km muszę wlać 0,5 l oleju. Zepsuł się siłownik drzwi kierowcy, lewy tylny reflektor i listwa stopu (na szczycie tylnej szyby). Zalety: zero rdzy gdziekolwiek. Komfort. Doskonały lakier i blacha, po umyciu błyszczy się jak nowy.
Odpowiedz
Rada na rdzewiejące przednie błotniki to wyrzucić znajdującą się od wewnątrz gąbkę stabilizującą - zbiera wilgoć
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A6 C5 Avant