Szukaj

Wygrzane uszczelki i węże plynu chlodzacego...
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010

  • Autor: piotr_balinowski
  • Kategoria: układ chłodzenia
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 243 tys. km
hej ... dziele sie z wami bo sam korzystam z pomocy innych ...

Wiekszosc uszczelek i wezy jest wygrzana pekaja to jak jazda na bombie :) ulatuje z nich plyn a ty tylko czekasz na znak na desce brak plynu chlodzacego aaaa.
do wgladu 2 weze zlokalizowane zaraz pod chlodnica oleju, z lewej kruciec peka w srodku i oring robi sie twardy a nasz "grubasek" z prawej juz jest pekniety ale pekniecie chowa sie za fabrycznie zacisnietym pierscieniem od strony chlodnicy oleju(podstawa filtra)
Rada zdemontowac od strony podstawy filtra i wsadzic palucha zapewne waz juz jest sparcialy od dolu do tego uwaga na zakladanie poniewaz blizko jest "kolo pasowe alternatora" :)

Ps wczoraj stracilem caly plyn w 3 min zanim zakumalem - grozne przy ostrej jezdzie
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 4
Nie wystąpiła: 3

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Dzień dobry, mam pytanie do państwa co do BMW E92 325d 2.993cm3 rocznik 2007 wady i zalety, głównie tego silnika.
Odpowiedz
piotr_balinowski
hej chyba jezdzisz do kosciola tylko RZECZYWISTE SPALANIE TEGO AUTA TO 15 LITROW w szczecinie fakt na trasie schodzi do 9,4 :) pozdro
Odpowiedz
Mam auto 3 lata
Spalanie 5.8 - 8.5litra (sam jestem w szoku)
Moj znajomy ma wersje 231km i spala mu 9 - 13 litra
Odpowiedz
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90