Szukaj

Ostatnio dodane typowe usterki Daihatsu

Korozja tylnych nadkoli.
  • Daihatsu Cuore III
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Myślę, że nie tylko u mnie bardzo mocno rdzewieją tylne nadkola. Zauważyłem to dość późno bo całe błoto itp. zasłaniało dziury, ale nie są to jakieś tam punkty, czy małe dziurki, naprawdę dość duże dziury przez które widać wnętrze...
wiele punktów
  • Daihatsu Terios I
  • nadwozie
Ogólnie zabaweczka,przejechać z rodzinką do kościoła i tyle.Zawieszenie lipa,przeguby lipa,blacha lipa,silnik to już szkoda gadać,wygląd karygodny podobny zupełnie do niczego i nieekonomiczny pod żadnym względem.Lepiej było kupić Łade Nive...
3 komentarze
Za duża emisja CO2.
  • Daihatsu Cuore I
  • układ wydechowy
Występowanie usterki:
spowodowane że miałem 290000 km najechane i zaksztusił się silnik potem kolejne 60 km i znowu potem pojechałem do serwisu i klapa miałem aż o 91 g więcej emisji co2 przez ocieranie spalin w układzie wydechowym
2 komentarze
Silnik kopci na niebiesko, zwlaszcza po zapaleniu
  • Daihatsu Cuore VI 1.0 i 58KM 43kW 2003-2007
  • silnik
  • 176 tys. km
Występowanie usterki:
Czy wszyscy posiadacze tego modelu mieli podobne przygody z tym modelem? Zapraszam do podzielenia się swoimi obserwacjami na ten temat.
4 komentarze
kontrolka poduszki powietrznej
  • Daihatsu Sirion I
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Zapala się najczęściej ze względu na styki wtyczek napinaczy pasów bezpieczeństwa

Ostatnio dodane indywidualne usterki Daihatsu

Brak wolnych obrotów przy nagrzanym aucie
  • Daihatsu Feroza Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW 1988-1997
  • lpg
Przy jeździe po autostradzie i dojeżdżaniu do bramek opłat nie mogę wysprzęglić auta gdy jadę na LPG bo natychmiast zgaśnie. Przy nagrzanym silniku brak jest wolnych obrotów na gazie. Przy "chłodnym" silniku wolne obroty są ale są bardzo niestabilne (450-1000) gdy powinny wynosić 850 i potrafi silnik sam zgasnąć. W czasie pracy na LPG...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jak wymienić żarówki podświetlenia zegarów?
  • Daihatsu Cuore III 0.8 41KM 30kW 1990-1994
Aby wymienić podświetlenie zegarów, musimy wymontować je z deski rozdzielczej. Dużą wygodę daje demontaż kierownicy(osłona klaksonu na zatrzaski, klakson na 3 wkręty(+jeden od przewodu) krzyżak, kierownica na śrubę(klucz 19). 1. Zdemontować osłonę wnęki zegarów(2xwkręty-krzyżak) i wyciągnąć ją z zatrzasków. 2. Odkręcić 3xwkręty-krzyżak...
Problem rozwiązany
Dziennik kosztów dla Daihatsu
Średni koszt przejechania 100 km
18,33 zł
10,5
l/100km
6,6
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Jak wymienić pasek alternator/pompa cieczy chłodzącej?
  • Daihatsu Cuore III 0.8 41KM 30kW 1990-1994
Jak większość czynności w tym samochodzie, tak i ta jest prosta dla kogoś kto potrafi rozróżnić klucze i śrubokręty. Aby wymienić pasek, który napędza alternator i jednocześnie pompę płynu chłodniczego, wystarczy poluzować śrubę trzymającą alternator(klucz 13) oraz śrubę trzymającą napinacz alternatora(klucz 13), alternator zsunąć jak najdalej,...
Problem rozwiązany
Jak wymienić podświetlenie tablicy zegarów?
  • Daihatsu Cuore III 0.8 41KM 30kW 1990-1994
Aby wymienić żarówki, lub wykonać jakąkolwiek czynność z zegarami trzeba je wyjąć, jest to operacja bardzo prosta. Odkręcamy pierwszą osłonę(2 śrubki na krzyżak skierowane pionowo) wyjmujemy ją, następnie odkręcamy mocowanie zegarów(3 śrubki na krzyżak poziomo). Teraz mamy tablicę luźną, wkładamy rękę pod deskę rozdzielczą(nad pedały) odłączamy...
Problem rozwiązany
Gasnięcie po wymianie termostatu
  • Daihatsu Charade G200 1.5 i 16V 90KM 66kW 1996-2000
  • silnik
Witam, ostatnio moja Charada G203, rocznik 95, silnik 1,5 16V, 90 KM, po wymianie termostatu zaczyna gasnąć przy redukcji biegów. Jak zauważyłam, jeden z przewodów jest luźny. Szukałam pomocy u mechaników ale oni odsyłają mnie wymyślając konieczność wymiany: świec, cewki, kabli, ostatnio silniczka krokowego. Przed wymianą termostatu każdy z...
Oczekuje na rozwiązanie