Szukaj

Przepływomierz.
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012

  • Autor: multijet
  • Kategoria: instalacja elektryczna
brak mocy, ale co ciekawe nie zapaliła się kontrolka check engine. W trasie raz miał moc a za chwilę ją tracił. Od rana zawsze było dobrze, problem zaczynał się jak się nagrzał. I raz tylko wyświetlił mi informację "wyłacz silnik!" Później gdy elektryk się podpiął komuterem to wyczytał błąd który nawet po usunięciu i przejażdzce wyskakiwał ponownie. Wystarczyło odpiąć przewód podłączony do przepływomierza a moc wracała tyle że palił jak smok. Po wymianie i skasowaniu błędu już problem nie powrócił. Stało się to przy przebiegu ok 125 tyś km uszkodzony przepływomierz Wymiana przepływomierza i wykasowanie błędu

Komentarze

Przy podobnych objawach miałem uszkodzony wężyk podciśnienia turbo (wyglądało jak nadgryzienie), w efekcie jeździł jak czołg. Wymiana i naprawa wężyka z zaciskami - coś ok. 10zł. Po takiej "naprawie" pokonał bezawaryjnie już ponad 100 tys. km. Zatem przy braku mocy i braku "Check Engine" sprawdźcie przepływomierz i sterowanie podciśnieniem turbo.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d