Szukaj

Turbina
Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011

  • Autor: Nika
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 220 tys. km
Witam.Mam problem z turbiną,pierwszy raz padła 4 miesiące temu.Poddana regeneracji zamontowana cacy. Trzy tygodnie temu padła po raz kolejny( przyczyna awarii po zamontowaniu regenerowanej turbiny odkręcona śrubka). Założona kolejna regenerowana padła po UWAGA tygodniu, w międzyczasie wymienili przewód olejowy,doładowanie turbosprężarki.Moje pytanie czy ktoś tak miał,panowie mechanicy zdziwieni kolejną awarią ,na szybko orzekli że zapchany dpf (czyszczony przy pierwszej wymianie turbiny,a może katalizator,trzeba sprawdzić). Jeśli tak dalej pójdzie to koszt naprawy przekroczy wartość samochodu. Może ktoś miał podobny problem i będzie mógł mi coś podpowiedzieć.

Komentarze

Sitko jest na przewodzie olejowym i pewnie zapchane i nie ma smarowania turbosprężarka..
Odpowiedz
Witam jeśli warsztat montuje turbinę to oni powinni sprawdzić wszystkie elementy które związane są z jej pracą ...przykre ale to ewidentnie niedbalstwo warsztatu bez obrazy dla nikogo ...widzę tu komentarze o przewodach opaskach nieszczelnościach ....kto to powinien sprawdzić klient NIE po prostu niedbalstwo wykonawców
Odpowiedz
Nieszczelność w dolocie i wali syfem z ulicy po turbinie. Niedbale zmontowane przewody, opaski...
Odpowiedz
Masz zajebistych mechaników.
Odpowiedz
A po drugie tez trzeba dbac o Turbina mam na myśli wymiana oleju oraz chłodzenie auta jeśli dawalo się wpedał.
Odpowiedz
Miałem raz wymieniana.Przy 195 Tysiącach.Yeraz mam 260 i nadal chodzi.Naprawe miałem Robiona w Serwisie Boscha.Polecam bo naprawy są fachowe
Odpowiedz
Sprawdz przewód olejowych może jest zapchany
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Focus II Kombi