Szukaj

Indywidualne usterki Ford Maverick

Podsumowanie 10 usterek Filtruj
głośna praca pompy paliwa
  • Ford Maverick II 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW 2000-2004
  • silnik
  • 350 tys. km
po wymianie pompy paliwa (Bosch) i filtra paliwa (Mann), pompa w dalszym ciągu głośno pracuje, wręcz buczy. Nie mogę znaleźć co jest przyczyną
Oczekuje na rozwiązanie
Nie odpala
  • Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
  • silnik
  • 120 tys. km
Silnik kręci i nie odpala. Po włączeniu zapłonu ciemno na tablicy zegarów. Szyby elektryczne działają.
Oczekuje na rozwiązanie
Nie odpala
  • Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
  • silnik
  • 120 tys. km
Silnik kręci i nie odpala. Po włączeniu zapłonu ciemno na tablicy zegarów. Szyby elektryczne działają.
Oczekuje na rozwiązanie
Na tablicy pali się dzekpot
  • Ford Maverick II
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jak jade i dodaje gazu to szarpie i nie ma mocy
Problem rozwiązany
2 komentarze
Nie pali na wszystkie cylindry
  • Ford Maverick II
  • silnik
  • 152 tys. km
Witam mam taki problem silnik 3.0 V6 silnik nie pracuje na wszystkie cylindry sprawdzone wtryski świece cewki wszystko gra już nie wiem co może być nie łączy się z komputerem ktoś może miał podobną sytuację gdzie szukać przyczyny
Problem rozwiązany
3 komentarze
Dziennik kosztów dla Ford Maverick
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
10,3
l/100km
15,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Silnik.
  • Ford Maverick II 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW 2000-2004
  • silnik
Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach, sprawdzone świece i cewki. Wszystko gra. Komputer pokazuje błąd Egr. Sam zawód tez jest sprawny. Proszę o pomoc
Problem rozwiązany
1 komentarz
brak napędu na 4 koła,mały zgrzyt po którym nie działa na 4 koła tylko na tył?
  • Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
  • układ napędowy
w czasie jazdy na 2 dwóch napędach usłyszałem drganie i szarpniecie.po dwóch dniach zorientowałem się że nie mam napędu na 4koła. ? jeszcze nie robiłem
Oczekuje na rozwiązanie
gasnacy silnik
  • Ford Maverick II 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW 2000-2004
  • silnik
od jakiegos czasu silnik w moim fordzie gasnie po dodaniu gazu i wcisnieciu sprzegla badz na biegu jalowm nie zawsze co jakis czas co to moze byc? to zaczelo sie po przejechaniu dlugiej trasy lacznie 2400km wiadomo z przerwami anglia-polska polska -anglia nie udalo mi sie ustalic przyczyny objawow
Problem rozwiązany
4 komentarze
dymi nie wchodzi na obroty
  • Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
  • silnik
po uruchomieniu pracuje do 4tyś. obrotów lekko dymi.po chwili max 1,5tyś obrotów dymi strasznie na niebiesko. pompa sprawdzona i jest w porządku. filtr i zbiornik wraz z przewodami są okej nie jedzie nie udało się
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
Threads
  • Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
  • układ napędowy
jak mam odpalone auto to można usłyszeć metaliczne stuki w okolicy skrzyni biegów ale jeśli wcisne sprzęgło stuki znikają.po rozgrzaniu troche cichną.a jeszcze mam pytanie bo nie wiem czy tak ma być .jeżeli podniose koło z przodu to dosyć ciężko się obraca a hamulce nie trzymają,za to ztyłu jak podniose żeby obrucić kołem to trzeba być...
Oczekuje na rozwiązanie
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Ford Maverick