Szukaj

Informacje o Ford Maverick

Lata produkcji: 1993 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Ford Maverick – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Ford Maverick

Liczba ocen: 62
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Skrzynia biegów - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Staszek
Terenowy 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW
Ford Maverick II
Kupiłem autko niecały rok temu, sprowadzone z Niemiec, pełna wersja. Na początku troszkę dobił mnie hałas, myślałem, że łożyska ale okazało się, że opony typowo w teren są przyczyną hałasu. Samochodzik bardzo mile mnie zaskoczył w trasie, dwa przejazdy do Holandii i powrót, średnie spalania "na spokojnej nodze" to około 8 litrów ( może to też jakość paliwa ), jak do tej pory poza łącznikiem stabilizatora żadnych awarii, wymieniony rozrząd, chodzi jak zegarek, nie zakładam LPG bo trochę szkoda silnika, a chodzi od początku swego życia na syntetyku i o dziwo ani grama między wymianami. Po wyglądzie widać, że zadbany od początku. Prosta konstrukcja, części w miarę tanie i dostępne to ogromna zaleta autka. Bardzo sympatyczny w terenie, moc może i troszeczkę małą ale można przywyknąć, silnik 2.0 jest znacznie mniej awaryjny więc jest okey. Naprawdę fajne autko, jeśli będę chciał zmiany to tylko na nowsze w tej marce. Samochodzik wygodny i bezpieczny, moja córka go uwielbia, apetyt na paliwo zależy od ciężaru nogi ale jest w miarę przyzwoity, LPG nie zakładam bo ma swój przebieg i nie wiem czy warto dobić silnik gazem, który niestety ale skróci jego żywot na pewno.
4,7
~Wojciech
Terenowy 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW
Ford Maverick II
Na moje oczekiwania samochód sprawdził się na ocenę bardzo dobrą. Nigdy mnie nie zawiódł, a robię nim stosunkowo dużo kilometrów. Na LPG chodzi jak na benzynie. Jeśli pamięta się na bieżąco o serwisach, to odwdzięczy się on niezawodną jazdą. Pali nawet w duże mrozy (ostatnio miał szansę się wykazać w tym zakresie ;) ). Jedyny delikatny minus jaki widzę, to czasami brakuje mu mocy, szczególnie w terenie. Ale Jak się to już wie, to można się przyzwyczaić. Na asfalcie demonem prędkości też nie jest. Ale czego oczekiwać od takiego klocka z 2.0 pod maską :)
4,9
~greg
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Ford Maverick II
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Podchodziłem do tego auta z dystansem ponieważ jest mało popularny i jest na jego temat mało informacji, ale mowie co tam jak nie spróbuje to nie będę wiedział... Idealny do miasta - nie straszne mu krawężniki czy wyboje, na ciasnych parkingach świetnie daje sobie radę - bardzo dobry promień skrętu. w trasie do 100-120 km/h tez nie mam zastrzeżeń - powyżej tej prędkości trochę głośno ale w końcu to mały SUV i opory powietrza robią swoje... bardzo tanie oryginalne części. wysokie auto = fajne auto - komfort wsiadania wysiadania- bezcenny:)

Raporty spalania Ford Maverick

Liczba raportów: 79
Średnie spalanie dla Ford Maverick
10,3 – 13,0
l/100 km
10,5 – 10,7
l/100 km
11,0 – 16,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,8
Terenowy 2.0 i 16V 124KM 91kW
Ford Maverick II
Benzyna - hmmm.. ten samochód pozostaje w zeszłym wieku pod względem spalania. średnio 12l 95. LPG - tu sprawa wygląda naprawdę fajnie, instalacja BRC sequence. samochód śmiga lepiej niż na benzynie (nie wyolbrzymiam), a spalanie - no cóż tylko jeździć :). Części cóż - samochód u nas nie codzienny. Części dostępne o normalniej niewygórowanej cenie - trzeba poszukać. Allegro, USA-olkusz, inter-Car. Co ciekawe: należy patrzeć na modele> Ford Maverick, Escape (jednej generacji) no i Mazda Tribute, gdyż prócz nazwy te samochody się mało różnią :).
9,7
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Ford Maverick I
Przy prędkości ok 90 km/h na dłuższej trasie spalanie zadowalająco niskie jak na te warunki pojemnościowe i wagowe (nawet poniżej 8litrów na setkę). Płynna jazda mocno wpływa na wysokość spalania. Posiadacze "ciężkich stóp" wyliczyć mogą w mieście ponad 12 litrów. Moje średnie spalanie wynosi ok 10 litrów na 100 km z czego 50% to dłuższa trasa a reszta cykl miejski na często jeszcze zimnym silniku (dojazd do pracy). Z pedałem gazu nie obchodzę się drastycznie lecz od czasu do czasu dokładam mu "w podłogę" dla przewietrzenia turbiny. Tak sytuacja przedstawia się w okresie zimowym, w lecie możliwa poprawa ale to się dopiero okaże bo od niedawna posiadam fordzika.
11,7
Terenowy 3.0 i V6 24V AWD 203KM 149kW
Ford Maverick II
Części w cenie jak do każdego popularnego auta. Plusem jest amerykańska filozofia projektowania. Większość napraw eksploatacyjnych jest w stanie wykonać mechanik amator z pomocą podstawowych narzędzi. Dochodzi nam troska o oleje w skrzyni biegów, reduktorze i moście tylnym. Czyli jak w każdym 4x4. Jak ktoś lubi dłubać to z łatwością zejdzie z kosztów. Paliwo - to zależy jak na to się zapatrujemy i na ile wyceniamy swoje bezpieczeństwo, przyjemność z jazdy i wszechstronność auta.
Ford Maverick