Szukaj

Indywidualne usterki

Podsumowanie 10339 usterek Filtruj
Falowanie obrotów silnika.
  • Renault Laguna I Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW 1997-2000
  • silnik
Po włączeniu silnika obroty są około 1500-2000 obrotów, czasem spadają. Regulują się do około 1000, ale prawie zawsze silnik pracuje na 1500-2000obr. Wymieniłem silniczek krokowy myśląc że to jest ta przyczyna ale nie przyniosło to żadnego rezultatu. Proszę o pomoc.
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Turbulencje silnika lub układu napędowego przenoszone na karoserię auta.
  • Renault Espace IV Grand Espace 2.2 dCi 150KM 110kW 2003-2005
  • układ napędowy
Witam Przy jeździe z prędkością 70-90km /H na 3,4,5 biegu karoseria auta dostaje turbulencji nie tylko odczuwalnych ale i widocznych , przenoszonych nie wiadomo skąd .Pierwszą diagnozą mechanika był układ jezdny, kierowniczy ,koła , po wymianie podzespołów wyważeniu kół turbulencje nie ustąpiły ,półosie też zostały wyeliminowane .,drgania...
Dodane 16 lat temu
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Na wyświetlaczu komputera pojawia się napis geen melding.
  • Volvo V50 2.0 TD 136KM 100kW 2004-2010
  • inne
Mam volvo v50 od miesiąca. Silnik chodzi bez problemu. Po zainstalowaniu autoalarmu na wyświetlaczu zaczął pojawiać się komunikat geen melding oraz v heeft 1 melding. Najprościej podjechać do stacji ASO jednak chciałbym wiedzieć co to znaczy? Na ile to kłopotliwe? Czy wystarczy może zresetować komputer?
Dodane 16 lat temu
Problem rozwiązany
17 komentarzy
Sprzęgło elektrohydrauliczne.
  • Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L 61KM 45kW 1999-2005
  • układ napędowy
proszę bardzo o pomoc. od kilku miesięcy posiadam lupo 3L. prośba moja dotyczy dokładnie pompy oleju hydraulicznego obsługującego ponoć sprzęgło. zbiornik znajduje się obok płynu do spryskiwaczy. od pewnego czasu zauważyłem, że z nakrętki wydobywa się olej. podczas wizyty na serwisie dolano mi właśnie tego oleju do zbiorniczka i od tego momentu...
Dodane 16 lat temu
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Szalejące wolne obroty.
  • Audi 80 B4 Sedan 2.0 E 115KM 85kW 1991-1995
  • silnik
Jak w temacie. Auto ma takie dni że zapali i wszystko jest ok, ale czasami po zapaleniu (po nocnym postoju) przez chwile obroty trzyma powyżej 2000 albo tak sobie skaczą od 500- 1000/1500, a innym razem jest normalnie ale ma coś takiego że obroty (przy przełączaniu niższych biegów, lub przy zatrzymywaniu) spadają poniżej 500 i silnik mi gaśnie....
Dodane 16 lat temu
Problem rozwiązany
46 komentarzy
Problemy z uruchomieniem.
  • Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW 1998-2000
  • układ wtryskowy
Przy uruchamianiu zimnego silnika odpala dopiero po wtryśnięciu \"startera\" do silnika, po uruchomieniu zauważalne jest nadmierne wydzielanie spalin aż do momentu rozgrzania silnika, do tego czasu należy zwiększyć obroty, dopiero po kilku minutach funkcjonuje \"normalnie\"
Dodane 16 lat temu
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Temperatura silnika.
  • Fiat Bravo I 1.2 16V 80KM 59kW 1998-2001
  • silnik
Witam. Co jakiś czas wskaźnik temperatury silnika, który generalnie po nagrzaniu znajduje się w połowie skali, dochodzi do 3/4 skali, następnie spada do połowy i znowu rośnie. Ilość płynu chłodniczego jest w normie. Model 1.2 z 2001 r., 150.000 przebiegu. Dzięki za ewentualne wskazówki.
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Silnik zimny ok, rozgrzany sa problemy z biegami.
  • Opel Vectra C Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW 2002-2005
  • układ napędowy
Jest to automat.Po puszczeniu hamulca bieg wchodzi z opóźnieniem i następuje szarpniecie a w czasie jazdy potrafi przychodować lekko auto.Obrotomierz silnika zaczyna szaleć.Tak się dzieje gdy jest rozgrzany . Co może być przyczyną?
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Problemy z uruchomieniem auta.
  • Ford Focus I Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW 1998-2004
  • inne
Od czasu kiedy kupiliśmy auto pojawia się problem z uruchomieniem auta. Kiedy jest zimny pali za pierwszym razem. Po dłużej jeździe w ciągu jakiś 10-20 minut od zgaszenia silnika również można go uruchomić. Problem pojawia się mniej więcej po godzinie od zgaszenia wówczas nie chce odpalić. po odstaniu kolejnej godziny nie ma już problemu i...
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Parowanie spod kierownicy.
  • Mercedes 190
  • układ chłodzenia
Po rozgrzaniu silnika spod kierownicy swobodnie unoszą się opary (widoczne), czuć zapach płynu chłodniczego. Szyby parują niezależnie od pogody. Ubytek płynu 1 litr na 3000 km. Mały wyciek z nagrzewnicy, który z czasem się powiększał. Gdyby nagrzewnica była sprawna a wyciek gdzieś na przewodzie, nie byłoby objawu parowania. Pracochłonna naprawa...
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz więcej filmów