Szukaj

Hałas i szarpniecia przy pełnym skrecie kierownicy
Jeep Cherokee II 4.0 i 178KM 131kW 1984-2001

  • Autor: Rafał
  • Kategoria: układ kierowniczy
Witam posiadam samochód od niedawna, na poczatku wszystko gralo. Ostatnimi czasy podczas np zawracania lub na malym rondzie gdy dochodzi do pelnego skretu kierownicy, slychac stuki i halas jakby piszczenie, zgrzytanie, centralnie spod kół a nawet delikatne szarpniecia jakby kierownica sama chciala lekko odbijac. Rety nie wiem co to morze byc, jezeli ktos mi moze pomoc zdjagnozować co to moze sie dziac bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam

Komentarze

Stary temat, ale brzmi jak zapiete 4x4 na asfalcie (4WD Part time na reduktorze 242 lub 4WD przy 231).
Odpowiedz
sprawdzić czy masz wyregulowany reduktor, ja po wymianie sprzęgła miałem problem z reduktorem wyskakiwał więc dociągniento cięgno reduktora i wtedy zaczoł się problem z przodem stukanie jakieś dziwne odgłosy i szrpniecia kierownicą ale wyregulowano u kolegi który sie natym znał. jak rękoł odjoł.
Odpowiedz
Analfabeta
Odpowiedz
Wymień olej w tylnym moście. Jak nie pomoże to most do wymiany.
Odpowiedz
bieguni
Dziękuje za wskazówki.
Odpowiedz
Sprawdź naciąg paska klinowego/podczas skrętu kół pompa wspomagania może się ślizgać po pasku i stąd szarpanie a stuki to pewnie z krzyżaków przy kolach przednich
Odpowiedz
Jeep Cherokee II