Szukaj

zacierający się silnik 2,2D skyactive
Mazda 6 III Sedan 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW od 2012

  • Autor: Bielitzer
  • Kategoria: silnik
  • usterka fabryczna
Trwałość to kpina. Tragiczny silnik diesla 2.2 150KM 2015 rok. Silnik zatarł się po niecałych 80 tyś km (głównie trasa). Olej wymieniany co 20 000km. Gwarancja ASO to tylko 3 lata lub 100 000km. ASO Mazda nie podejmuje się naprawy auta. Auto zepsuło się pól roku za późno :/ Bardzo nie polecam.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 3
Nie wystąpiła: 6

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Olej wymienia się co 10-12 tyś.a nie 20 lub więcej więc dobrze że ci się zatarł bo nie wolno oszczędzać a co serwis mówi to trzeba mieć to w dupie.
Odpowiedz
Te silniki mazdy sh to najgorszy wynalazek, produkcja czegoś takiego powinna być zakazana odgórnie,jeśli nie koncern nie potrafi wyprodukować auta,które może bezawaryjnie przejechać kilkaset tysięcy km,powinien mieć zakaz sprzedawania takich aut na terenie ue
Odpowiedz
Znam idiotę który przejechał taka mazda 60000 km bez zmiany oleju i nic się nie stało
Odpowiedz
Chyba miałeś pecha, czegoś nie dopilnowałeś, albo ktoś Ci zasabotował. Przejechałem takim autem 3x więcej i nic się nie zepsuło nie mówiąc o zatarciu
Odpowiedz
Jak się trzyma wytycznych serwisu i zmienia jakiś ciulowy olej co 20tys to mnie nie dziwi że padł...
Odpowiedz
No nie, nie ma tak "ciulowego oleju", który wykończyłby turbo-diesla po 80 tys km. Zresztą to było 3.5-letnie auto tuż po gwarancji. Musiało być serwisowane w "Maździe", może z wyjątkiem ostatniej wymiany.
Odpowiedz
Mazda 6 III Sedan