Szukaj

drgania przy pracy na dwóch tłokach (prędkości 70-80 km/h)
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020

  • Autor: raf
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 7 tys. km
w moim pojeździe drgania przy pracy na dwóch tłokach (prędkości 70-80 km/h), przenoszone są do srodka kabiny w serwisie mówia ze to standard

Komentarze

Kolejne pseudoekologiczne udoskonalenie. Nikt nie patrzy na całokształt, byleby dobrze wyszły krótkie testy hologacyjne. Elektryki to dopiero dobry przykład pseudoekologii. Nowe samochody idą na złom z powodu drobnych uszkodzeń podwozia, których naprawa jest nie opłacalna z powodu potrzeby demontażu baterii. Wymiana baterii w kilkuletnim elektryku najczęściej przekracza wartość samochodu. Brawa dla Mazdy, że mimo wszystko dalej produkuje spalinowe silniki i musi stosować takie różne pseudoekologiczne udoskonalenia,żeby sprostać normom EU.
Odpowiedz
Głupie rozwiązanie z tym wyłączaniem tłoków, Japończycy rozsądny naród a takie głupoty wprowadzili w dobry silniku,ulegli szkopom w tej ich niby ekologi
Odpowiedz
Palmer
Zgadza się, to jest niestety standard i nie zależy od prędkości jazdy tylko od prędkości obrotowej silnika.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów