- Autor: MichL
- Kategoria: silnik
- usterka wystąpiła przy przebiegu 200 tys. km
Witam ,
Po odpaleniu na postoju wysokie obroty ok 2-2,5 tys . Podczas jazdy nie można przyspieszać bo tak szarpie trzeba zmniejszyć gaz aby dojechać . Check silnika pali się . Błędy wałek rozrządu i wału korbowego . Wymieniono na zamienniki delphi nie pomogło . Wymieniono zawór erg przekaźnik od niego , cewka wymieniono zamiennik , sterownik silnika wymieniono uzywany , ustawiono rozrząd - dalej to samo - co może być mówią żeby wymienić na oryginalne czujniki wału i walka i temat się skończy
Co proponujecie ?
Michal
świeca o jezu co za barany
jak czytam że po wizytach w kilku warsztatach to mi się płakać chce chociaż po tym co naprawiłem w mojej astrze to nie wątpie
w tych warsztatach pracują barany
miałem uszkodzony czujnik położenia wału silnik przerywał i się dusił bo egr otwierał sie w złych momentach
poprzedni właściciel odłączył egr
ja zdiagnozowałem że to był czujnik wału w jakieś 20 minut, wymieniłem podłączyłem egr silnik pracuje tak jak powinien
polecam kupić sobie jakąś kostkę obd typu elm 327 czy coś bo kosztuje to śmieszne pieniądze a z komputera można wszystko wyczytać