Szukaj

Renault Clio II silnik 1,2RN - trudności odpalania zimnego silnika.
Renault Clio II

  • Autor: ~Jacek
  • Kategoria: silnik
Renault Clio II 1,2RN.
Mam problem z odpaleniem zimnego silnika.
Sprawdzałem świece. Są suche (jakby paliwa nie dostawał). Samochód odpala dopiero po kilkunastu próbach. Dzisiaj odpaliłem go za 3cim razem ale chyba tylko dlatego że pedał gazu nacisnąłem do maxa.
Po odpaleniu silnik pracuje jak zegarek.
Ciepły silnik też zapala w 100% bez problemu.
Mam jeszcze jeden mały problem (być może związany z powyższym). Jak silnik jest jeszcze nie zagrzany, przy ruszaniu na wstecznym lub 1szym biegu - czasami gaśnie na niskich obrotach. Muszę po prostu dać więcej gazu niż dotychczas.

Z góry dzięki za pomoc.
Jacek
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 7
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Ja mam podobnie.Z rana nie chce odpalic a pozniej jak juz zagada to normalnie chofzi.Pada immobiliser musze go odlaczyc koszt 500 zeta u dobrego elektryka.
Odpowiedz
Stawiam na pompę paliwa
Odpowiedz
wymień czujnik położenia wału,a problem zniknie.
Odpowiedz
Miałem podobnie. Okazało się, że padał immobiliser.
Odpowiedz
ja mam identycznie jak jacek analizuję problem jak dojdę dam znać zaczynam od konserwacji wszystkich wtyczek
Odpowiedz
Nadal mam ten problem z waszym samochodem. Kupiłam go miesiac temu.
Odpowiedz
Dodam tylko że te problemy z odpalaniem prawie codziennie rano pojawiają się zimą, latem to czasami ale nie zawsze. Auto jak stoi na górce maską w dół to odpala raczej normalnie, kłopot pojawia się częsciej jeśli maska jest skierowana ku górze, a tył niżej.
Odpowiedz
mam ten sam problem - nie chce autko zapalić, czasami zapali za pierwszym razem, a czasami próbuję kilka razy i wtedy odpala. Są takie sytuacje że nie chce już męczyć akumulatora i otwieram maske i naciskam parę razy gruszkę aż stanie się twarda i dojdzie paliwo, widać jak paliwo sobie wędruje przewodami - wtedy zapali od razu. Byłem u mechanika co specjalizuje się w pompie paliwowej to mówi że pompa dobrze chodzi i zapowietrzone auto też nie jest.

Ponadto pali się lampka SERVIS i poduszka powietrzna, podpięty pod komputer wyskakują kody błędów
123, 127, 128.
Czy to jest jakaś pierdoła którą można samemu naprawić?
A jeśli nie i trzeba jechać do elektryka to co to może być i ile moze kosztować naprawa?
Odpowiedz
Renault Clio II