Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Renault Clio w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Renault Clio II

Lata produkcji: 1998 - 2010
Segment: Auta małe
Drugą generację modelu zaprezentowano w 1998 roku. Samochód został zaprojektowany praktycznie od podstaw, choć jego sylwetka, mimo większych rozmiarów, wyraźnie nawiązywała do ostatniej wersji Clio I. W roku 2001 model został poddany pierwszej z trzech modernizacji (kolejne w latach 2003 i 2005). W tym samym roku w sprzedaży pojawiła się również wersja sedan nazwana Thalia (w innych krajach również Clio Symbol i Clio Sedan oraz Nissan Platina). Choć produkcję Clio II zakończono w roku 2005, do dziś model sprzedawany jest na niektórych rynkach jako Clio Storia lub Clio Campus.

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz

Renault Clio II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Renault Clio II

Ogólna ocena
3,98
Średnia dla segmentu 3,97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(76%) NIE(24%)
ZALETY + Silnik + Widoczność + Ergonomia
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Drobne usterki - Karoseria

Wybrane oceny

Renault Clio II Hatchback
1.2 60KM 44kW (1998-2010) 4,85
Przed zakupem maiłem stracha ze względu na opinie.Postanowiłem przekonać się na własnej skórze. Auto jak na 12 lat nie wygląda staro na tle swoich małych 11-12letnich konkurentów.Ma ciekawy design,jest wygodny, ekonomiczny.A jeśli coś go zaboli to jest i tak godny uwagi.Dla młodego małżeństwa z dzieckiem jest wystarczający.1.2 motorek wystarczy do spokojnej jazdy.
dodano 7 lat temu przez Damianek
Renault Clio II Hatchback
2.0 16V Sport 172KM 127kW (2000-2010) 3,69
Bardzo sympatyczny samochodzik z charakterem! Można naprawdę poszaleć \"przy szpanować\", ale jak przychodzi poranek ... pojechać niezauważalnie wśród setek podobnych samochodzików do pracy. A po pracy wróci równie spokojnie...lub nie bo trafi się BMW który myśli że ma najfajniejszy samochód, i trzeba mu pokazać że się myli. Więc jest wszystko w jednym nie zauważalny samochodzik i rasowa bestia gotowa wyrwać ostatnią złotówkę na paliwo :)
dodano 6 lat temu przez Piaggiu
Renault Clio II Hatchback
1.2 60KM 44kW (1998-2010) 3,62
Ogólnie oceniam autko dosyc pozytywnie. Szczególnie polecam osobom jako pierwszy samochód. Prosta budowa zapewnia całkiem tanie koszty napraw, a części zamiennych jest naprawdę bardzo dużo - nowych, używanych, oryginalnych i zamienników. Szczególną uwagę przy zakupie samochodu należy zwrócic na układ elektryczny (włącznik świateł awaryjnych w większości samochodów nie działa - włącza się ale z wyłączeniem jest gorzej - koszt wymiany ok. 200...
dodano 6 lat temu przez Cliowicz

Autodiagnoza Renault Clio II

Liczba wpisów: 69
Nie działający tylni spryskiwacz.
dodał: mygumas, 8 lat temu
Jak chce spryskać tylną szybę i przekręcam przełącznik to płyn podaje na przód tak jakby się coś zablokowało, ale tylna wycieraczka chodzi i słyszę silniczek. Jakby jakiś paproch zablokował przewód, ale nie wiem gdzie i jak to przeczyścić. :(
Brak reakcji na pedał gazy przy ciepłym silniku
dodał: Genasz, 6 lat temu
Samochód po przejechaniu odcinka drogi i zatrzymaniu odpala ale nie reaguje na pedał gazu. Po 3-4 godzinach po schłodzeniu silnika wraca reakcja na pedal gazu. Wcześniej zapala się kontrolka uszkodzenia elektronicznego - spiralka z zygzakiem.Usterka wystąpiła latem ubiegłego roku i nie pojawia się zimą.W sevisie poczatkowo stwierdzono, że przyczyna jest przepustnica,przeczyszczenie jej nie usunęło problemu. W servisie autoryzowanym stwiedzono uszkodzenie komputera, ktorego wymiana nie zmieniła sytuacji.proszę o poradę jesli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał.
auto szarpie przy dodaniu gazu i zapalaja sie kontrolki swiec silnika i stop
dodał: ~Justyna, ponad rok temu
podczas jazdy i dodaniu pedału gazu prawie ze do konca auto szarpie i zapalaja sie 3 kontrolki w/w. Po puszczeniu pedału gazu kontrolki gasna. Nie dawno mialam problem tylko z kontrolka swiec zarowych, wtryski zostaly sprawdzone i zakodowane, problem znikl, ale bylo to robione kilka dnitemu, wiec nie wiem czy mozna napisac ze jest ok. Dodadam ze to renault clio 1.5 dci z 2001
Niskie obroty po odpaleniu.
dodał: Seb..., 8 lat temu
Po odpaleniu gdy jest zimno (temp. około 0 stopni) ma strasznie niskie obroty rzędu 200 obr/min. Po delikatnym dodaniu gazu sytuacja znika i silnik pracuje normalnie, równomiernie.
drzenie silnika
dodał: ~ambulec, 7 lat temu
drzenie silnika zaczyna sie gdy silnik spadnie z wysokich obrotow na niskie na obrotomierzu wskazowka nie drga tylko trzesie silnikiem i po kilkunastu sekundach przestaje.Zauwazylem ze w wezyku paliwowym jast powietrze,czy to moze byc przyczyna?

Dane techniczne Renault Clio II

Moc silników 58–255 KM
Pojemność silników 1,1–3,0 l
Prędkość maksymalna 158–249 km/h
Przyspieszenie 0-100 5,8–15,4 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Clio II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 9375
Koszt ogólny 24,73 PLN
LPG14.99 PLN
ON24.9 PLN
PB36.33 PLN
Wydatki serwisowe 12,01 PLN Pozostałe wydatki 10,27 PLN

Publikacje o Renault Clio

Newsy o Renault Clio

Renault Clio II

AUTOCENTRUM.PL S.A.