Szukaj

Awaryjne cewki zapłonowe 1.3 + 1.6.
Skoda Felicia I

  • Autor: ~lklklkl
  • Kategoria: instalacja elektryczna
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 18
Nie wystąpiła: 8

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Felicja 1,6 1998rok,przebieg 220 tys. km wszystko wymieniałem ale nie cewkę .
Przez skodę1,6 wiem co to odma i jak trzeba o nią dbać ,żeby nie zamarzła bo wtedy można silnik wykończyć.
W instrukcji i książce o skodzie nawet nie ma wzmianki o odmie. Ale to przypadłość niemieckiego silnika 1,6 VW oleju Lotos 5 W 40 i krótkich odcinków jazdy oraz braku ogrzewanego garażu.
Odpowiedz
a wymienialiście uszczelkę pod modułem zapłonowym...? Podchodzi ta od Fabii i nie ma problemu z przebiciami
Odpowiedz
Problem widoczny na zimnym silniku przy dużej wilgotności powietrza. Dopóki silnik jest zimny a listwa jest wilgotna następują przebicia. Problem wyraźnie odczuwalny - silnik nie pali na 4 cylindrach
Odpowiedz
w 1.6 1999r. miałem taki problem przy około 180.000 km - auto kaput. Wcześniej były chyba ostrzeżenia, tzn. na pełnej mocy silnik na ułamek sekundy dławił się tak, jakby został wyłączony. Szarpnięcia były dość silne. Zdarzyło się kilka razy. Po wymianie cewki (droga bo około 250zł za oryginalną) problem zniknął.
Odpowiedz
1.6 cewki padaja 1.3 tez jak jezdzicie na jednoelektrodowych swiecach,rozjezdzaja sie na przerwie,apiorun musi gdzies sie przebic.3-elektrodowe briski i problem na 50000tys z glowy.
Odpowiedz
W silnikach z wtryskiem jednopunktowym (czyli tych starszych) ten problem nie występuje.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Skoda Felicia I
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
8,0
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Felicia I