Szukaj

Pompa paliwowa, ale nie ta w baku.
Volkswagen Golf II 1.3 KAT 60KM 44kW 1986-1992

  • Autor: ~limiarz18
  • Kategoria: układ wydechowy
Jak włączę zapłon to raz ją słychać i odpalę na benzynie, a przeważnie jej nie słychać i nie odpala-mam też lpg i jak odpalę na lpg to po chwili zaczyna chodzić, ale nie zawsze. Od pewnego czasu to tak dziwnie piszczy jakby była zapchana. Jak jadę na benzynie to po jakimś czasie mi się dławi i gaśnie.

Komentarze

U mnie były dwie pompy paliwowe wstępna i właściwa zastąpiłem ją jedną z forda mondeo
Odpowiedz
panowie mam pytanie,gdzie znajduje sie pompka paliwa w golfie 2 na gaźniku 1.3 motor,w zbiorniku czy pod maską?wo gole jej nie słysze jak zapłon włocze
Odpowiedz
Przerwana membrana pompki. Otwór musi byc ponieważ paliwo które wylatuje tą dziurką, w przypadku jej braku poleci do skrzyni korbowej silnika, rorzedzi olej w silniku do tego stopnia że silnik się zatrze.
Odpowiedz
do szoku, nie ma byc żadnej dziurki, należy bezzwłocznie odkręcic korek wlewu paliwa i ową dziurkę zaspawac
Odpowiedz
mam ten sam problem z wyciekającym paliwem przez otwór na pompce paliwa. paliwo cieknie mi prosto na kolektor.
Odpowiedz
a ja mam problem z wyciekającą benzyną z pompki paliwowej przez dwa dni jeździłem tak i się dziwiłem czemu tak śmierdzi aż w końcu znalazłem ze wyciek znajduje się na pompce , ale nie wiem czy tak powinno być ale ta pompka ma dziurkę i z niej wycieka benzyna . ta dziurka powinna być??
Odpowiedz
golfiarz, jeśli masz gaźnik to znaczy że jest uszkodzony, najpewniej od LPG jeśli masz. Jeśli tak, udaj się do gaźnikowca, polecam szarych szeregów 1 w warszawie, mi wszystkie problemy się skończyły :)
Odpowiedz
Mam Golfa 2 90r zapala zimny i ciepły, ale obrotów nie ma.Dodając gazu to gaśnie.W czasie jazdy ,gdy przełączę na benzynę to idzie na wolnych obrotach.Jak postukam młotkiem gumowym po pompie pod samochodem to rozwija obroty na duże a potem przestaje.Co to jest?
Odpowiedz
Reanimat
Powiem tak, na to pytanie właściwie sam sobie odpowiedziałeś, masz problem z pompą paliwową a czym ta usterka jest spowodowana??? Może tym że miałeś za mało paliwa w baku i pompa się poprostu zatarła?? a może to wina styków na pompie, ewentualnie można sprawdzić przewody zasilające pompę bo słuszałem że lubią się przecierać
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf II 1.3 KAT 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
8,7
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf II