Szukaj

Volkswagen Golf II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane typowe usterki Volkswagen Golf II

Zimą zamarza układ odpowietrzania silnika
  • Volkswagen Golf II
  • silnik
Występowanie usterki:
zimą zamarza układ odpowietrzania silnika ,w układzie znajduje się" bańka" W której zbiera się woda , która na mrozie zamarza i blokuje odpowietrzanie. ciśnienie w silniku wtedy jest tak duże że wybija olej przez bagnet. Po wyczyszczeniu układu sytuacja za jakiś czas się powtarza .Dotyczy to golfa II z silnikiem 1,3 KAT 55km
1 komentarz
Gasnie na benzynie na wolnych obrotach
  • Volkswagen Golf II 1.6 75KM 55kW 1983-1991
  • silnik
Występowanie usterki:
Golf2 w automacie na gazie nie chce odpalac(tolko w zimie)kiedy jest zimno a jak odpali to na benzynie ale za to gasnie na wolnych obrotach przy przelaczeniu na gaz nie ma zadnych problemow(caly rok) pyt. brzmi dlaczego? Gaznik byl czyszczony dwokrotnie i przez 3 dni dziala normalnie a po tym czasie znowu jest to samo. Mechanik powiedzial ze ten...
6 komentarzy
Kłopotliwa eksploatacja gaźnika Pierburg 2EE.
  • Volkswagen Golf II
  • silnik
Występowanie usterki:
Gaźnik sterowany elektronicznie, zbyt duża ilość mechanizmów powoduje ze ma się co psuć a niestety nasze golfy nowe nie są, w każdym wypadku awaria któregokolwiek mechanizmu tego gaźnika jest bardzo uciążliwa a naprawa kosztowna i równie upierdliwa.
47 komentarzy
uklad odpowietrzania silnika
  • Volkswagen Golf II
  • silnik
Występowanie usterki:
witam zimą zamarza mi uklad odpowietrzania silnika prz gol.2z sil. 1.3kat 55km byl czyszczony i się powtarza robi się durze cisnienie i olej wysadza bagnetem. Co w tej sytulaci zrobic POZDRAWIAM
2 komentarze
łożyska mcphersona
  • Volkswagen Golf II 1.6 75KM 55kW 1983-1991
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
często muszę wymieniać górne łożyska mcphersona tj.łozysko wraz z gumą,mimo że guma jest ok.to łożyska szybko się wyrabiają.

Ostatnio dodane indywidualne usterki Volkswagen Golf II

Silnik - Obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm.
  • Volkswagen Golf II 1.8 90KM 66kW 1984-1991
  • układ wtryskowy
Po odpaleniu silnika obroty wskakują na poziom 1200 - 1500... Po ruszaniu i wyrzucaniu na bieg jałowy obroty trzymają poziom 2000 rpm. Jedynym sposobem opuszczenia obrotów było na światłach np. obciążenie silnika pierwszym biegiem i powolnym puszczaniem sprzęgła (bez gazu, "duszenie") silniczek krokowy ( regulator biegu jałowego )...
Oczekuje na rozwiązanie
Jak wyregulować zawór upostowy w turbinie KKK?
  • Volkswagen Golf II
Jest możliwość regulacji skoku tłoczka, czyli zwiększanie lub zmniejszanie szczeliny przy zachowaniu jednak momentu (obroty), kiedy się załącza turbina. A więc, odkręcamy kluczem nasadowym nr 10 nakrętkę na puszce, następnie kluczem imbusowym, nie pamiętam rozmiaru, ale chyba 2mm, wkładamy na końcówkę śruby i przekręcając w prawo zmniejszamy...
Problem rozwiązany
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf II
Średni koszt przejechania 100 km
24,75 zł
6,4
l/100km
7,7
l/100km
3,9
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Jak wymienić nagrzewnicę?
  • Volkswagen Golf II
Odkręcasz konsole środkowa, półkę pod decha u kierowcy i pasażera. Następnie demontujesz środkowe kratki nawiewu. Otwierasz maskę, odkręcasz dwie nakrętki które widać zaraz pod wężami idącymi do nagrzewnicy (są po przekątnej). Odczepiasz cybanty które są na wężach tak aby je odczepić od nagrzewnicy. Wracasz do środka auta, odczepiasz tunel idący...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Jak rozwiązać problem falowania silnika?
  • Volkswagen Golf II
Po kolei. 1. Krańcówka zamknięcia przepustnicy. Jest to podstawowy element powodujący falowanie obrotów. Krańcówka informuje silnik o zamknięciu przepustnicy i komputer przełącza sterowanie składem mieszanki i wolnych obrotów na układ silnika krokowego. Krańcówka znajduje się na przepustnicy przy kolektorze ssącym i ma dwupinowe złącze...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Przegub półosi wewnętrzny czy zewnętrzny - stuki, terkotanie
  • Volkswagen Golf II 1.6 D 54KM 40kW 1983-1991
  • układ napędowy
Problem mój, a właściwie mojego auta objawia się terkotaniem, stukaniem, nie wiem jak to dokładnie nazwać, z przodu z prawej strony. Jest to wyczuwalne i słyszalne zarówno podczas jazdy na wprost, jak i skręcie, również po wciśnięciu sprzęgła i wyrzuceniu na "luz". Dodatkowo CZASAMI, dość rzadko silne stukanie podczas skrętu w prawo,...
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Volkswagen Golf II