Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf II

Lata produkcji: 1983 - 1992
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż następcy Golfa I ruszyła w 1983 roku. Pod względem wyglądu, Golf drugiej generacji tylko delikatnie różnił się od swojego poprzednika. W rzeczywistości był od niego trochę większy i nowocześniejszy. Na fali ogromnej popularności modelu, w 1984 Volkswagen zaprezentował Jettę, Golfa II w wersji sedan. Produkcja Golfa II zakończyła się w 1992. Przez osiem lat sprzedano ponad 6,3 miliona sztuk modelu. Do dziś jest on popularnym samochodem klasy średniej, chętnie sprowadzanym do Polski.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf II

Ogólna ocena
4,08
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(88%) NIE(12%)
ZALETY + Stosunek jakość/cena + Poważne usterki + Całokształt
WADY - Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria

Autodiagnoza Volkswagen Golf II

Liczba wpisów: 238
DODAJE SAM SOBIE GAZU PODCZAS JAZDY WYSOKOE OBROTY
dodał: ~TOMASZ, 6 lat temu
WITAM OD JAKIEGOS CZASU ZACZELO MI WARIOWAC AUTO MA WYSOKIE OBROTY PODCHODZOM DO 4 TYSIENCY MOMENTAMI SAM DODAJE SOBIE GAZ
Jednorazowo podaje wtrysk
dodał: ~Golf, 7 lat temu
po przekreceniu kluczyka słychać jak jednorazowo podaje wtrysk. I koniec po 2 s. gaśnie. Był wymieniany silnik prosiłbym o pokazanie zdjęcia z podłączonymi wężykami od tyłu wtrysku.
Spadanie obrotów
dodał: ~Golf II, 6 lat temu
Najpierw obroty zaczęły spadać,po kilku dniach coś strzeliło pod maską i już nie zapalił.golf pojechał do mechanika.Tam został wymieniony na używany przepływomierz powietrza i reduktor.Auto na dzień dzisiejszy zapala,ale mam problem z utrzymaniem obrotów,przy hamowaniu gaśnie.Dopiero po jako takiej jeżdzie normuje się.Jaka może być tego przyczyna?Auto nie ma benzyny
Przegub półosi wewnętrzny czy zewnętrzny - stuki, terkotanie
dodał: kacz0r, 7 lat temu
Problem mój, a właściwie mojego auta objawia się terkotaniem, stukaniem, nie wiem jak to dokładnie nazwać, z przodu z prawej strony. Jest to wyczuwalne i słyszalne zarówno podczas jazdy na wprost, jak i skręcie, również po wciśnięciu sprzęgła i wyrzuceniu na "luz". Dodatkowo CZASAMI, dość rzadko silne stukanie podczas skrętu w prawo, wyczuwalne pod całą podłogą - to pasuje do przegubu ZEWnętrznego, natomiast reszta objawów z tego co wyczytałem jest charakterystyczna dla przegubu WEWnętrznego. Czy możliwe jest, żeby 2 przeguby z jednej strony na raz poszły? Może te pierwsze stuki...
obroty
dodał: arek, 7 lat temu
kiedy jadę na niskim biegu i na małycj obrotach i wcisne mocno pedał gazu samochod dochodząc do pewnych obrotów przestaje sie ropzędzac i zaczyna sie jakby dławić dzieje sie tak zarówno na gazie jak i na benzynie czy zna ktos moze przyczyne tego problemu?

Dane techniczne Volkswagen Golf II

Moc silników 45–160 KM
Pojemność silników 1,0–1,8 l
Prędkość maksymalna 137–216 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,3–21,9 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 6202
Koszt ogólny 9,85 PLN
CNG9.34 PLN
LPG19.07 PLN
ON31.02 PLN
PB45.47 PLN
Wydatki serwisowe 7,21 PLN Pozostałe wydatki 5,31 PLN

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf II