Szukaj

Ostatnio dodane indywidualne usterki Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW 2000-2003

Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka pod czas mrozów
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW 2000-2003
  • układ chłodzenia
Witam! Widzę że wpis dotyczy VW GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001-2003. Ja posiadam VW GOLF IV 1.6 16V 102 KM 2003-2004 (benzyna) i nie instalacji gazowej, a problem mam właśnie ten sam czyli ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Co najistotniejsze ten ubytek płynu zaczął pojawiać się po wymianie rozrządu a między innymi pompy wody (oczywiście...
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
1 i 2 bieg ciężko wrzucić
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW 2000-2003
  • układ napędowy
Zdarza się, że przy redukcji z 2 biegu nie mogę wrzucić 1-nki. Nie żadnych ma zgrzytów, po prostu lewarek nie chce drgnąć na pozycję "1". 2 wchodzi powolutku i z wyczuciem. Daje radę po ponownym sprzęgleniu. Wrzucając 1 z postoju jest tylko malutki opór. Poza tym wszystkie biegi chodzą cacy, brak problemów ze wstecznym obojętnie czy w...
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,50 zł
7,6
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Ciężko odpala po godzinnym postoju.
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW 2000-2003
  • silnik
Witam najczęściej dzieje się to po po postoju ok. godziny odpala za którymś razem kilka razy odpali na chwile i ma bardzo niskie obroty ok. 500 obr. Nie reaguje na pedał gazu następnie gaśnie. Póżniej odpala i jest wszystko w porządku równe obroty nie gaśnie. Przepustnica jest czysta.
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Elektronika.
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW 2000-2003
  • instalacja elektryczna
Nagłe zapalenie kontrolki ESP przy hamowaniu i ciągle się świeci, nie gaśnie nawet jak wciskam przycisk ESP, muszę wyłączyć silnik i ponownie zapalić, wtedy jest ok. Kiedy hamuje znowu zapala się ESP i nie gaśnie, do tego czasem kontrolka ECP, nie wiem do czego ona służy, ale czasem pali się razem z ESP. Nie mam pojęcia co się dzieje, jeśli...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
2 bieg
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW 2000-2003
  • układ napędowy
z jedynki dwojka wchodzi ze zgrzytem ale ponizej 2000 obrotow juz nie i musze zawsze odczekac zeby ja wlaczyc,wtedy jest problem jak trzeba szybko odjechac...czy to synchronizator?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Volkswagen Golf IV Hatchback