Szukaj

Mnóstwo błędów na wyświetlaczu, nagłe gaśnięcie silnika, brak możliwości odpalenia samochodu
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020

  • Autor: Michał
  • Kategoria: instalacja elektryczna
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 100 tys. km
Pierwszy raz pojawiło się to po przejechaniu ok. 800 metrów po odebraniu auta. Nagle samochód zgasł, pojawiło się mnóstwo błedów, m.in. o hamulcu postojowym, nagle o zbliżeniu się do obiektu, nagle lane assistant + kilka innych błędów i auto już nie odpaliło, po minucie już nawet awaryjne nie migały. Na lawecie wrócił samochód do serwisu, wymieniono akumulator, nic to nie dało, o dziwo z kabli odpalił i powiedziano mi 'będzie działać'. Pojechałem do domu, wsiadłem do auta po ok 4 godzinach, elegancko odpalił, przejechałem ok. 1 km i to samo. Coś zabulgotało, automat pogrzechotał jakbym zdławił auto w manualu na zbyt wysokim biegu i auto stanęło. Znów kilkanaście błędów na wyświetlaczu między zegarami, po minucie już nawet nie mrygały awaryjne...znów laweta i cóż...ciekawe co tym razem powiedzą geniusze z serwisu. znów wymienią aku i odpalą z kabli? Nie wiem co mnie podkusiło na VW...

Komentarze

Zrobiłem golfem VII 1,2 /110 KM 95 tys. km i nic się nie zepsuło,palił przy spokojnej jeżdzie średnio 5,0 l/100 km .Poprzednim Golfem 4 przejechałem 300 tys. km i to samo (sprzęgło i koło dwumasowe zepsuło się po 340 tys. km.
Odpowiedz
Gosciu widzisz jaki silnik jest w opisie? To po cholere wyjeżdżasz z tym 1.2 tutaj ?? Tutaj jest na temat silnika 1.6tdi a ty jak masz coś do napisania na temat 1.2 to w folderze 1.2 sie wypowiadaj...
Odpowiedz
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting