Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Volkswagen Golf

Cena od: 79 490 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4255 mm
Długość z hakiem holowniczym 4349 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1450 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2006 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Prześwit 142 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1018 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1440 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Kąt natarcia 12,4 stopnie
Kąt rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,2
~TomekL
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Volkswagen Golf VII
Auto pod każdym względem jest poprawne i nie wyróżniające się - jeżeli nie masz manii bycia indywidualistą to jest to auto dla Ciebie. Jako uniwersalny samochód w domu sprawdza się znakomicie. Jeżdżę nim 30% miasto 70% trasa. Jazda po mieście z manualem jest męcząca - jeżeli planujesz głownie takie użytkowanie to tylko jakiś automat (przy ruszaniu jest irytujące, bo turbina startuje dopiero od 1500 obrotów i jak się chce szybko ruszyć, to najpierw auto muli, a potem nagle czuć uderzenie turbo i włączają się systemy kontroli trakcji, które blokują koła). Jako że jeżdżę sam lub w 2 osoby, to dynamika silnika jest ok, natomiast jeżeli miałbym wozić na co dzień 4 osoby to bym raczej wziął mocniejszy silnik (i raczej diesel niż benzyna). Jedyny minus to jest skrzynia biegów - od czasu do czasu pojawia się problem z wrzucaniem 1 oraz wstecznego. Na forach o tym piszą. W serwisie powiedzieli że Ten Typ Tak Ma. Na szczęście naprawa/wymiana skrzyni manualnej nie jest tragicznie droga. Auto jest dobrze wyciszone zwłaszcza do 120 km/h choć przy 140 można normalnie rozmawiać, materiały w środku też są ok. Lubię to auto za prowadzenie, łatwość parkowania, oraz uniwersalność. Jest na tyle duże że można jechać w kilka osób i na tyle małe że wszędzie się nim wcisnę, zwłaszcza że jeżdżę głównie po Warszawie, Wrocławiu i Krakowie czyli najbardziej zakorkowanych miastach.
4,6
~Bogusław Fingas
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
Posiadam golfa 2 miesiące -zrobiłem prawie 5 tys kilometrów.Na liczniku 25 km .Pierwsza trasa w momencie zakupu 200 km-spalanie 4.5 km/h prędkość od 90-120 km. Druga trasa mieszana ok. 300 km. Podróż do Bułgarii- 4400km-docieranie silnika-głównie oszczędna jazda, trochę jazdy w korkach,w czasie deszczu,prędkości do 180 km/h. Dla mnie super silnik.Brak turbodziury. Niskie spalanie przy spokojnej jeździe-90-110. Średnie spalanie z 4400km to 4,9 litra. Minimalne spalanie -4,2-tempomat-100km/h, maksymalny zasięg -1010 km. Posiadam również golfa 6 - 1,4 TSI 122 K M -spalanie minimalne-4,1 średnie z podóży do Armenii, Gruzjii , Turcja 4 razy, Bałkany-średnie spalanie od 5,3-5,7 litra. Golf 7 z silnikiem 150 KM to dla mnie bdb auto. Kiedyś posiadałem golfa GTI 150 KM - 1,9 TDI silnik ARL. Najlepszy jest nowy golf 7 -oszczędny w trasie i posiadający odejście nawet na 6 biegu.Pozdrawiam.
4,6
~mario_stone
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Volkswagen Golf VII
Jeździłem testowo wieloma nowymi kompaktami. Każde miało jakieś wady a to za ciasne, a to za wysokie spalanie, a to za mało nowoczesne, a to wystający tablet itd. Tu znalazłem kompromis, auto idealnie skrojone pode mnie, po FL wrażenia z wewnątrz bliskie ideału aż wydaje się to niemożliwe jak udało im się dopracować prawie wszystkie detale. Lekko doposażony Highline wygląda najlepiej w tym segmencie (jakością konkurować może jedynie Mazda 3 ale ta ciasnota na tylnych siedzeniach przeraża). Przyznam, że najpierw chciałem kupić Aurisa (tu ciasnota jest również z przodu, a zakres wysuwania kierownicy w tym aucie to czysta kpina wysuwa sie tylko na 2 cm) potem Mazdę 3 i rozważałem tylko te 2 auta, w życiu bym nie pomyślał o Golfie. Skoro jednak japońce mają dużo więcej wad niż myślałem szybko skierowałem swoje oczy ku VAGowi. Leon FR długo był nr1 ale odpadł na ostaniej prostej. Przyznam, że podobają mi się te ścięte u dołu kierownice. Wygląda to niesamowicie i powoduje, że nawet w zwykłym aucie czujemy się wyjątkowo. A tak na marginesie uważam, że Leon ma najładniejsze analogowe zegary ze wszytkich aut klasy kompakt. Reasumując auto narazie spisuje się fantastycznie i każdemu je polecam ale żeby nie było tak fajnie skupię się w dalszej części opinii na małych minusach o których rzadko kto wspomina a oczywiście Golf je również posiada.
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting
5,6 – 6,7
l/100 km
5,4 – 6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Hatchback 5d Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
Miało być GTI, a z rozsądku po jeździe testowej wyszło 2.0 tdi. Auto przy tej masie i momencie obrotowym bardzo dynamiczne(do GTI jednak brakuje) Od początku tj. 2 miesiące 4000km spalanie wg. komputera 6,2 (rzeczywiste ok. 6,7 ponieważ komputer przekłamuje ok 10%). Wszystkie dane podaje wg. komputera i w niskich temperaturach:Najniższe 4,2 bardzo płynna jazda "krajówką", przy spokojnej płynnej jeździe trasa ok 5,3. Przy normalnej w granicach 6. Miasto trzeba się postarać żeby przekroczyć 7,5 :). W przypadku golfa nie ma wielkiej alternatywy 1.5 tsi też ma filtr cząstek stałych, a przy dynamicznej jeździe pali 3 litry więcej. Różnica w cenie kosmetyczna
6,2
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
6.5 pokazuje przy 3000 przebiegu i ciągle maleje. minimalne jakie ja uzyskałem na odcinku 20km to było 5.0 przy jeździe 90. do 4.5 spokojnie da sie zejść dziadkowym tempem. auto jak najbardziej na plus pod względem ekonomicznym
5,5
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Volkswagen Golf VII
Silnik dynamiczny i oszczędny dzieki odłączanym cylindrom. Bluemotion daje radę. Byłem mile zaskoczony po zakupie.
Dpf
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 150KM 110kW 2012-2015
  • układ wydechowy
  • 1000 tys. km
Witam wszystkich . Moi drodzy koledzy mam problem z dpf ale nie tak do końca ponieważ sam się zregenerował po przejechaniu 2500 km a także miałem problem z czujnikiem temperatury spalin który tez wymieniłem jestem bez sił ponieważ w dalszym ciągu świecą się kontrolki tzn silnik i spirala nie wiem co jest grane jeżeli możecie pomóżcie ponieważ nie da się tych błędów skasować acha jest jeszcze jedna usterka systemu start stop i wydaje mi się że to ma związek z tymi kontrolkami które się świecą obiło mi się o uszy ze może to być usterka fabryczna jeśli wiecie drodzy koledzy coś na ten temat proszę o pomoc POZDRAWIAM
Problem rozwiązany
1 komentarz
Mnóstwo błędów na wyświetlaczu, nagłe gaśnięcie silnika, brak możliwości odpalenia samochodu
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW od 2017
  • instalacja elektryczna
  • 100 tys. km
Pierwszy raz pojawiło się to po przejechaniu ok. 800 metrów po odebraniu auta. Nagle samochód zgasł, pojawiło się mnóstwo błedów, m.in. o hamulcu postojowym, nagle o zbliżeniu się do obiektu, nagle lane assistant + kilka innych błędów i auto już nie odpaliło, po minucie już nawet awaryjne nie migały. Na lawecie wrócił samochód do serwisu, wymieniono akumulator, nic to nie dało, o dziwo z kabli odpalił i powiedziano mi 'będzie działać'. Pojechałem do domu, wsiadłem do auta po ok 4 godzinach, elegancko odpalił, przejechałem ok. 1 km i to samo. Coś zabulgotało, automat pogrzechotał jakbym zdławił auto w manualu na zbyt wysokim biegu i auto stanęło. Znów kilkanaście błędów na wyświetlaczu między zegarami, po minucie już nawet nie mrygały awaryjne...znów laweta i cóż...ciekawe co tym razem powiedzą geniusze z serwisu. znów wymienią aku i odpalą z kabli? Nie wiem co mnie podkusiło na VW...
Oczekuje na rozwiązanie
Woda w samochodzie
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2016
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Woda w kabinie przy małym deszczu od strony progu. Wylewa się przez drzwi za plastikową za głośnokiem w drzwiach. Całą gumową wycieraczka w wodzie. Dramat auto 2 letnie ? Jak to możliwe ? Taką wadą w samochodzie na gwarancji A co będzie jak gwarancja się skończy ?
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting