Szukaj

odpalanie

  • Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 20V 125KM 92kW 1996-2000
  • Autor: ~duśi sie
  • Kategoria: silnik
witam paska j/w w gazie na początku miałem tak że po długim postoju zapalał obroty się wahały miedzy 800 a 1000 trwało to parę sekund i było oki czasem było tak ze wahały się i zgasł wtedy juz miałem problem go zapalić ale po męczarniach 5-10 minutowych zapalał ale znowu cierpiał akuś wyczytałem ze czujnik temperatury cieczy (4 pinowy kwadratowy )sytuacja sie poprawiła ze nie gaśnie już obroty trzymają 1000 ale znowu przy zimnym silniku naciskając gaz tak jak by się dusił i z ruły jest odgłos strzelania tak bym to nazwał a nie ma siły jechać muszę prze gazować i po nie całej minucie wraca wszystko do normy obroty nie skaczą naciskam gaz i normalnie jedzie proszę o pomoc
a gaz sekwencja nie wiem czy do mechanika czy do gazownika najpierw brak

Komentarze

witam mam ten sam problem od roku i nikt żaden warsztat nie potrafi mi pomóc mam ten sam silnik i gaz w sekwencji 1.8 125kucy rano pali czasem na trzy razy wymieniłem juz wszystko co można było sonde przepływke czujnik temperatury przepustnice odmę brak słow listwa paliwa oki czysciłem.Może ktos rozwiazał problem było by zajefajnie poznać przyczynę pomóżcie
Odpowiedz
Mam identyczny problem jak ten wyżej wymieniony w tej samej wersji silnikowej też z gazem i również nie wiem jak rozwiązać problem.
Odpowiedz
W moim passacie przy tych objawach wymienilem czujnik temp cieczy i czujnik zasysanego powietrza.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
10,3
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B5 Sedan