AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Usterki
Volvo
S40
Indywidualne usterki
Indywidualne usterki
Indywidualne usterki
Volvo S40
Podsumowanie 27 usterek
Filtruj
Sortuj według:
występowanie usterki
od najnowszych
Typ silnika
każdy
diesel
benzynowy
Kategoria
każda
części blacharskie
instalacja elektryczna
lpg
nadwozie
silnik
układ chłodzenia
układ hamulcowy
układ kierowniczy
układ napędowy
układ wtryskowy
układ wydechowy
wnętrze
zawieszenie
inne
Status problemu
każdy
rozwiązany
oczekuje na rozwiązanie
Filtruj
wyniki
Mocne drgania silnika
Volvo S40 II 2.4 i 140KM 103kW 2004-2010
silnik
240 tys. km
Witam. Mam następujący problem. Odczuwałem silne drgania silnika podczas jazdy do 1500 obr/s, po oddaniu samochodu do mechanika stwierdził, iż jest poduszka silnika uszkodzona. Wymienił poduszkę i drgania delikatnie jakby ustały. Występują nadal lecz w mniejszym stopniu ale teraz na wolnych obrotach drży cały samochód, cały filtr powietrza wraz...
Dodane
ponad rok temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Wibracje na wolnych obrotach
Volvo S40 I 1.9 TD 115KM 85kW 2000-2004
inne
250 tys. km
Witam.mam problem z wibracjami na wolnych obrotach,wibracje przenoszą sie do kokpitu auta i na kierownice.poduszki ok.dwumasa nowa LUK.prosze o pomoc w diagnozie
Dodane
3 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Po odpaleniu zimnego silnika wskakują wysokie obroty (2-2.3 tyś), po ok 10-12s wskazówka opada do 800-600 obrotów
Volvo S40 II 2.4 i 140KM 103kW 2004-2010
inne
219 tys. km
Po odpaleniu zimnego silnika wskakują wysokie obroty (2-2.3 tyś), po ok 10-12s wskazówka opada do 800-600 obrotów. Czy jest to normalne w tych modelach? Jestem posiadaczem od tygodnia i nie znam jeszcze samochodu.
Dodane
4 lata temu
Problem rozwiązany
5 komentarzy
silnik gaśnie czasie jazdy,póżniej nie odpala.trzeba czekać ok.40min.
Volvo S40 I 1.9 TD 115KM 85kW 2000-2004
układ wtryskowy
256 tys. km
jak wyżej.
Dodane
5 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Kontrolka otwartych drzwi
Volvo S40 I
wnętrze
350 tys. km
Kontrolka otwartych drzwi świeci się podczas jazdy
Dodane
5 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Wyciek oleju w okolicach koła VVT
Volvo S40 I 1.8 16V 122KM 90kW 1999-2004
układ napędowy
130 tys. km
Znaczny ubytek oleju silnikowego w trakcie eksploatacji auta. Widoczny wyciek oleju po zdjęciu plastikowej pokrywy silnika. Brak dynamicznego przyśpieszania przy wyższych obrotach silnika.
Dodane
6 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Przeskok w kierosnycy przy probie skretu
Volvo S40 II 2.0 D 136KM 100kW 2004-2010
układ kierowniczy
236 tys. km
Problem polega na tym,ze zacina sie kierownica tzn jadac prosta droga czuje sie opor kierownicy przy probie skretu w prawo badz lewo nastepuje przeskok w kierownicy.Moze mial ktos podobny problem i co bylo rozwiazaniem.z gory dziekuje za odpowiedz
Dodane
6 lat temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
Instalacja elektryczna
Volvo S40 I 1.9 TD 115KM 85kW 2000-2004
instalacja elektryczna
200 tys. km
Po uruchomieniu silnika nadal pali się kontrolka otwarte drzwi.Nie świecą obrysówki,pozycyjne tył,podświetlenie w bagażniku i wewnątrz ,nie wysuwa się antena. Sprawdzam bezpieczniki,stopiony Position Lamps 10A wymieniam i nie spaliło go,natomiast miernik pokazuje mi zawarcie i pali bezpiecznik Interior Lamps 10A. Gdzie i jak szukać tej...
Dodane
6 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
turbina
Volvo S40 II 2.0 D 136KM 100kW 2004-2010
inne
240 tys. km
dług czas reakcjii . tak zwane turbo dziury
Dodane
7 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Przenoszenie wibracji na karoserię i kierownicę
Volvo S40 I 1.9 TD 115KM 85kW 2000-2004
nadwozie
Przy pracy na wolnych obrotach drży cała karoseria łącznie z kierownicą. W trakcie jazdy przy obrotach powyżej 1500 nie czuć tego. W trakcie jazdy przy ok. 40km/h - 3 bieg po równej drodze czuć i nawet widać kołysanie całą maską przednią - przed sobą na przemian, jakbym jechał na owalu, a nie okrągłych kołach. Przy 130km/h można też odczuć...
Dodane
9 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Poprzednia
1
2
3
Następna
Aktualnie przeglądasz
indywidualne usterki
Przejdź do
typowych
usterek
Dodaj
usterkę
Volvo S40
4,2 (554 oceny)
Wybierz generacje
I
II
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volvo S40 w pigułce
Volvo S40
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volvo S40
Dane techniczne
Volvo S40
Raporty zużycia paliwa
Volvo S40
Opinie
Volvo S40
Usterki
Volvo S40
Publikacje
Volvo S40
Newsy
Volvo S40
Galerie
Volvo S40
Nasze pomiary
Volvo S40
Filmy
Volvo S40
Ogłoszenia
Volvo S40
Ceny aut używanych
Volvo S40
Dziennik kosztów
Volvo S40
Opinie o instalacjach LPG
Volvo S40
Testy zderzeniowe
Volvo
Aktualnie przeglądasz
Volvo S40
Dane techniczne
666 raportów
zużycia paliwa
554 opinie
użytkowników
95 ogłoszeń
używanych
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy