AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Usterki
Volvo
V40
I
2.0 T 160 KM 118 kW
Indywidualne usterki
Indywidualne usterki
Indywidualne usterki
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Podsumowanie 7 usterek
Filtruj
Sortuj według:
występowanie usterki
od najnowszych
Typ silnika
benzynowy
Kategoria
każda
części blacharskie
instalacja elektryczna
lpg
nadwozie
silnik
układ chłodzenia
układ hamulcowy
układ kierowniczy
układ napędowy
układ wtryskowy
układ wydechowy
wnętrze
zawieszenie
inne
Status problemu
każdy
rozwiązany
oczekuje na rozwiązanie
Filtruj
wyniki
wskaznik temperatury
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
układ chłodzenia
witajcie, jade sobie jade i nagle ku mojemu zdziwieniu obroty silnika weszły samoistnie na 1500 , czujnik temperatury opadł na dół. samochodzik zaczął troszke dziwnie chodzic i dławić się. po krótkiej chwili włączył sie wentylator chłodnicy. po zjechaniu na parking i zgaszeniu auta wentylator chodził dalej.za 10 razem dał sie odpalic i to z...
Dodane
12 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Metaliczne stuki z prawego przodu
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
układ kierowniczy
Podczas jazdy ze skręconymi kołami (np. po okręgu) w lewą stronę, z prawego przedniego zawieszenie słychać dźwięk jakby stukały o siebie metalowe pręty. Dźwięku nie słychać przy jeździe z prostymi kołami, także na nierównościach.
Dodane
15 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Lewy tył poskrzypuje pod obciążeniem
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
zawieszenie
Gdy tył jest obciążony (2 osoby + pełen bagażnik), wtedy coś w tylnym zawieszeniu z lewej strony "poskrzypuje" przy szybkim przejeżdżaniu przez małe nierówności. Nic nie skrzypi, gdy tył jest lekki.
Dodane
15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
NIE DZIALA ABS
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
układ hamulcowy
wymiana pompy ABS nie pomogla.Podlaczenie pod komputer nic nie wykazalo.
Dodane
15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Efekt "motyla" na tylnej szybie
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
nadwozie
Tylna wycieraczka nie oczyszcza szyby w całym zakresie roboczym - u góry pozostaje nieoczyszczona powierzchnia. Usterka ma tendencję do pogłębiania się wraz z upływem czasu. Przyczyną jest zbyt słaby docisk pióra przez ramię wycieraczki. Może być spowodowany wyrobieniem wrzeciona w silniczku wycieraczki lub pęknięciem ramienia. Wymiana ramienia,...
Dodane
15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Dziennik kosztów dla
Volvo V40 I
2.0 T 160KM 118kW
Średni koszt
przejechania 100 km
29,00 zł
pb
9,6
l/100km
lpg
11,4
l/100km
Zobacz
dzienniki
"Chropowate" wchodzenie biegów w skrzyni M56
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
układ napędowy
Przy niskich temperaturach biegi 1 i 2 wchodzą "chropowato", z wyczuwalnie większym oporem niż pozostałe. Zbyt niski poziom oleju w skrzyni biegów. Co prawda Volvo nie podaje terminarza wymiany oleju w skrzyni M56, to życie wskazuje, że jego żywotność wynosi ok. 180-200 tys. km, po tym przebiegu należałoby go wymienić, warto też co...
Dodane
15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
znikający płyn chłodniczy
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
układ chłodzenia
W stałym (niezbyt szybkim) tempie ubywa płynu chłodniczego. Silnik jest szczelny, zarówno badanie płynu chłodniczego na obecność spalin jak i badanie kompresji nie wykazują nieprawidłowości. Pęknięcie uszczelki układu chłodzenia przy turbosprężarce. Wymiana uszczelki.
Dodane
15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Poprzednia
1
Następna
Aktualnie przeglądasz
indywidualne usterki
Przejdź do
typowych
usterek
Dodaj
usterkę
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
4,3 (51 ocen)
Sprawdź oferty Volvo V40
Wybierz inny silnik
1.6 16V 105 KM
1.6 16V 109 KM
1.8 16V 115 KM
1.8 16V 122 KM
1.8 16V 125 KM
1.8 SDI 122 KM
1.9 T4 200 KM
1.9 TD 90 KM
1.9 TD 95 KM
1.9 TD 102 KM
1.9 TD 115 KM
2.0 16V 136 KM
2.0 16V 140 KM
2.0 T 160 KM
2.0 T 165 KM
2.0 T4 200 KM
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volvo V40 w pigułce
Volvo V40
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volvo V40
Dane techniczne
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Raporty zużycia paliwa
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Opinie
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Usterki
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Publikacje
Volvo V40
Newsy
Volvo V40
Galerie
Volvo V40
Nasze pomiary
Volvo V40
Filmy
Volvo V40
Ogłoszenia
Volvo V40
Ceny aut używanych
Volvo V40
Dziennik kosztów
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Opinie o instalacjach LPG
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Testy zderzeniowe
Volvo
Aktualnie przeglądasz
Volvo V40 I
Dane techniczne
1013 raportów
zużycia paliwa
791 opinii
użytkowników
82 ogłoszenia
używanych
12 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volvo V40
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy