Szukaj

Informacje o Volkswagen Caravelle T4 Multivan

Lata produkcji: 1989 – 2003
Segment: Dostawcze
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Długość 5107 mm
Szerokość 1840 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2175 mm
Wysokość 1940 mm
Rozstaw osi 3320 mm
Rozstaw kół - przód 1589 mm
Rozstaw kół - tył 1554 mm
Zwis przedni 886 mm
Zwis tylny 901 mm
Wysokość progu załadowczego 515 mm
Drzwi tylne - szerokość 1274 mm
Drzwi tylne - wysokość 1300 mm
Drzwi boczne - szerokość 1415 mm
Przedział ładunkowy - długość 2405 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

2,0
~Były posiadacz VW, zdruzgotany niską jakością busa marki VW
Multivan 1.9 TD 68KM 50kW
Volkswagen Caravelle T4
Bardzo nieprawdziwa legenda, nieudany samochód. Niewiele ma wspólnego z głoszoną legendą VW o niezawodności. Jakaś marketingowa manipulacja klientami. VW BUS Multivan z silnikiem diesla jest to bardzo zawodny samochód. Psuje się prawie wszystko. Problemy począwszy od silnika po elektrykę. Silnik 1,9 wprawdzie jest starą konstrukcją chwaloną na forach ale nie wiadomo czemu wcale nie ekonomiczną. Realnie koszty utrzymania są zbyt wysokie. Serwis kasuje jak za zborze bo to przecież (karwa) super legendarny diesel. Spalanie ropy w trasie to za duży wynik. Miał palić nie więcej niż 5-6 litów, tymczasem pali w trasie 10 litrów ropy. Do tego jest niewygodny w trasie. Już przy szybkości 100 km/h jest za głośno w kabinie. Dzieciakom robi się niedobrze, kobiet boli głowa. O ile w busie z 1994 roku którego wcześniej użytkowałem nie korodowało tak szybko nadwozie, tyle w obecnych po 2004 roku to samo sito, pożerające przez wredną rudą korozję aż piszczy. Silnik w nowszym myślałem ze będzie tańszy, gdzie tam. Jest mocniejszy ale jeszcze droższy. Tak zawalone komputerami, zwężkami, przewodami, że nawet serwisanci nie wiedzą jak to naprawiać. Nie kupię więcej busa marki VW, o nie.
5,0
~Andrzej
Multivan 2.5 TDI 150KM 110kW
Volkswagen Caravelle T4
Posiadam to auto od 3 lat. Kupiłem z przebiegiem 300 000 km trochę się obawiałem tej liczby, ale czytając opinie że te samochody spokojnie robią 1 mln. km, postanowiłem zaryzykować. Dzisiaj po 3 latach użytkowania i przejechaniu prawie 100 000 km z ręką na sercu powiem że jak bym miał wymienić co w tym aucie jest najbardziej awaryjne to powiem że nie wiem, nie pamiętam jakichkolwiek awarii. Co 10 tys wymiana oleju, o czym przypomina komputer, tak samo przypomina o wymianie klocków ham. kiedy dochodzą. Miałem wcześniej 3 samohody marki Renault i powiem że nie spodziewałem się że można 3 lata jeździć samochodem bez usterek. Kupując vw t4 zaoszczędziłem dużo kasy, którą bym stracił przy eksploatacji moich poprzednich samochodów. Jak czytam dzisiaj opinie ludzi kupujących nowe samochody którzy przejechali nimi nie całe 100 tys i narzekają że ciągle mają jakieś usterki , serwis ich olewa albo źle traktuje i bierze za to grube pieniądze to śmiać mi się chce. Mój staruszek z 2000 r. z przebiegiem 380 tys wygląda i mruczy jak by dopiero z fabryki wyjechał. Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/oceny/volkswagen/caravelle/t4/multivan/silnik-diesla-2.5-tdi-150km-1998-2003/ocena-kierowcy-55619/#ixzz3PGUuuILj
4,9
~Andrzej
Multivan 2.5 TDI 150KM 110kW
Volkswagen Caravelle T4
jestem posiadaczem tego auta od 5 mies. więc jeszcze nie długo, bardzo obawiałem się przebiegu ponad 300 tys, ale jak na razie jestem bardziej zadowolony z tego silnika niż z silnika DCi w autach Renault, przy przejechaniu 200 tys zaczynały się sypać, o zawieszeniu nie wspominając. Ogólnie t4 2,5TDI 150KM Multivan to bardzo rodzinne auto, wygodne i przestrzenne ze świetnym silnikiem któremu mocy nie brakuje, przy jeździe bez pasażerów można się spokojnie spróbować z większością osobówek na drodze którzy często okazują zdziwienie.
Średnie spalanie dla Volkswagen Caravelle T4 Multivan
9,7
l/100 km
7,1 – 8,3
l/100 km
14,1 – 15,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Multivan 2.5 TDI 150KM 110kW
Volkswagen Caravelle T4
Na razie mile zaskakują. Zaraz po kupieniu (zapłaciłem za auto 29 tys. zł), wstawiłem do mechanika z zadaniem szczegółowego przeglądu i wymiany "wszystkiego co może się zepsuć". Wymieniłem rozrząd, tarcze tył, wszelkie stare wężyki, paski, pompa, filtry, końcówki drążków, wymieniłem płyny, nowy olej i kilka innych rzeczy, zostawiłem (niestety) 3700 zł ale auto ma założoną książkę serwisową i śmiga aż miło, zero najmniejszych kłopotów. Jedzie ciicho, pali mało, nic nie stuka, nie szumi, nie trzeszczy, nie piszczy. Pierwotnie szukałem T4 w cenie do 12 tys. Kolega, który od lat używa T4 doradził aby dodać drugie tyle i auto się odwdzięczy. Wydałem trochę więcej niż drugie tyle, bo egzemplarz idealnie utrzymany z oryginalnym przebiegiem i...nie żałuję.
8,0
Multivan 2.5 TDI 102KM 75kW
Volkswagen Caravelle T4
Spalanie 6.6 litra osiągnąłem na trasie 600km gdzie polowa trasy to autostrada a 2 połowa drogi krajowe . Jadąc ta trasa miałem po drodze duże miasta takie jak Wrocław i Poznań. Na autostradzie to wiadomo jak wpadłem na nią to aż do zjechania z niej jechałem cały czas prędkością 110km/h nie zwalniałem nie przyśpieszałem. a na drodze krajowej jechałem ok. 100km/h. Zdziwiłem się że dojechałem do celu ponieważ samochód był zatankowany za 200zł czyli 40L i byłem pewien ze będę musiał po drodze tankować. Wiec według mnie oszczędne autko bo swoja sylwetką i funkcjonalnością przewyższa osobówki a ma takie same spalanie.
6,9
Multivan 1.9 TD 68KM 50kW
Volkswagen Caravelle T4
Autko jest super, mam je od roku jak narazie nie mialem w nim nic do wymiany oprocz oleju i filtrow. Raport spalania dotyczy jazdy z predkoscia srednia 110-120 km/h jest on wiarygodny gdyz auto bylo tankowane po korek. Łacznie spalil 148l przy dystansie 1745 km. Jezdzac w granicach 90 km/h na 80l paliwa zrobilem nim 1256 km w jezdzie mieszanej wiec niezle. Faktem jest ze troszke mu brakuje mocy przy wzniesianiach ale da sie przyzwyczaic.
Gaśnie silnik
  • Volkswagen Caravelle T4 Transporter 2.5 TDI 102KM 75kW 1996-2003
  • silnik
Podczas jazdy gaśnie silnik ( tak jagby zabrakło paliwa ) dzieje się to przy różnych prędkościach ale też i na wolnych obrotach. Po odczekaniu około 5-6 minut silnik można uruchomić bez problemu. Podczas jazdy działa normalnie , niema żadnego szarpania,spadku mocy ani dymienia. Objaw ten występuje też po wyłączeniu silnika i próbie ponownego go uruchomienia i też po odczekaniu 5-6 minut odpala normalnie. Objaw ten występuje nieregularnie tzn. że zdarza się raz na kilka dni ale potrafi zdarzyć się też kilka razy w ciągu jednego dnia. PROSZĘ O PORADĘ CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ TEJ AWARII Brak diagnozy
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Gaśnie jak mu się zachce
  • Volkswagen Caravelle T4 Transporter 2.5 TDI 88KM 65kW 1998-2003
  • silnik
Problem pojawił się miesiąc temu. Usterka objawia się na 3 sposoby: 1. auto jedzie, nagle silnik gaśnie, a po kilku sekundach zaczyna się kręcić jak gdyby nigdy nic. 2. czasami gaśnie również podczas postoju, po ok minucie 3. zdarza się również, że auto po zgaśnięciu ma problemy z odpaleniem (rozrusznik kręci) i odpala za drugim razem (na początku trzeba było poczekać kilka minut). Profilaktycznie został wymieniony czujnik od świateł stopu pod hamulcem (przepalony - migająca kontrolka świec żarowych) oraz bateria w kluczyku (immobiliser odcinający dopływ paliwa). Wizyta u mechanika nie wykazała żadnych błędów w komputerze, okazało się jedynie, że turbina się zatarła ładnych -naście tysięcy kilometrów temu oraz do wymiany był bendix rozrusznika (wszystko wymienione). Były okresy, że auto jeździło pięknie przez kilka dni, lecz teraz problemy zaczynają się ponownie nasilać (problemy z odpaleniem, gaśnięcie na postoju oraz migająca kontrolka świec żarowych).
Oczekuje na rozwiązanie
Mrugająca kontrolka oleju, centralny, lusterka.
  • Volkswagen Caravelle T4 Caravelle Minivan 2.5 TDI 88KM 65kW 1998-2003
  • instalacja elektryczna
Witam, mam parę problemów z moim autkiem, a mianowicie przy zapalaniu mruga przez moment mi na żółto lampka ciśnienia oleju (wiem, że może być niski poziom, ale jest max). Komputer błędów nic nie pokazuje. Sprawdzałem kable od czujnika poziomu oleju na dole pod miską niby ok. Chyba siada moduł komfortu bo el. lusterka przestały mi działać. Centralny siada w drzwiach od strony pasażera i boczne rozsuwane też. Chciałem znaleźć moduł komfortu bo ponoć on za to odpowiada, ale nie wiem gdzie on się znajduje (mam Caravelle 2,5 TDI 88KM z 1999r). Może mi ktoś coś podpowie. Serdecznie pozdrawiam. Marek
Problem rozwiązany
3 komentarze
Volkswagen Caravelle T4 Multivan