Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Jetta IV 2.8 VR6 204KM 150kW 1998-2000

Volkswagen Jetta IV 2.8 VR6 204KM 150kW 1998-2000
Lata produkcji: 1998 - 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Czwarta generacja modelu debiutowała na rynku w 1998 roku. Na większości rynków samochód oferowano pod zmienioną nazwą Bora. Oryginalna nazwa Jetta została zachowana jedynie w Ameryce Północnej i RPA, gdzie model cieszył się największą popularnością. Stylistycznie i technicznie powiązany z VW Golfem i Passatem. Jetta IV/Bora były pierwszymi modelami w rodzinie dostępnymi również w wersji kombi. Choć w 2005 roku zaprezentowano Jettę piątej generacji, auto nadal oferowane jest w obu Amerykach i Chinach pod nazwą City Jetta i Bora Classic.
Powagosław
Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest zrobić zgrabny, proporcjonalny kompaktowy sedan. Ilu to zadanie przerosło, uświadamiamy sobie dopiero, gdy patrzymy na auta, takie jak Jetta. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto zrobione w stylu wyszczuplających majtek dla kobiet. Nie kole w oczy, na zewnątrz wszystko ok, ale w środku rozmiary jakby inne od spodziewanych. Ale nie krytykuję, rozumiem. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Volkswagen Jetta IV

Liczba wpisów: 12
nierówna praca silnika na zimnym silniku
dodał: Jetunia, 7 lat temu
Uruchomiłem auto ,zaczeła nierówno pracować tj. nie na wszystkich cylindrach , po około 10minut objawy ustąpiły .Jak już pisałem w dzienniku pokładowym diadnozowałem tą usterkę rok temu i pomogła wymiana jednego z trzech czujników temp.cieczy chłodzącej . Być może są również inne przyczyny takich usterek . Podczas problemów w zeszłym roku mechanik przybywanie oleju w silniku określił spływaniem nadmiaru paliwa do miski na zimnym silniku - silnik wtedy się zalewał i czuć było benzyne w spalinach
Pracuje nierówno (nie na wszystkich garach) jak zimny-zimno około - 10 stopni
dodał: VWManiak75, 4 lata temu
Uruchamia , lecz po chwili zaczyna pracować na nie wszystkich cylindrach , czuć paliwo w spalinach , lekko przybywa oleju po dłuższej takiej pracy , szarpie silnikiem . Objawy występują najczęściej jak temp. na zew. wynosi około -8, -10 stopni lub mniej , w południe jak postała na słońcu odpaliła normalnie na wszystkich garach. Wymieniłem wszystkie czujniki te przy króćcu na głowicy zwłaszcza ten niebieski, oraz kopułkę rozdzielacza , palec jest ok. Poradźcie coś , może to sonda lambda. Myślę jeszcze wymienić świece zapłonowe czy to coś da . Miał ktoś takie kłopoty , proszę odpiszcie ....
Problemy z układem zasilania w opel corsa "c" 2001 ,1.2
dodał: VWManiak75, 6 lat temu
Cały czas pali się kontrolka CHECK ENGINE , silnik prawie gaśnie przy schodzeniu z wysokich obrotów na niskie . Troche się muli zwłaszcza jak jest zimny. Nie wiem czy więcej pali bo to nie moje autko.

Dane techniczne Volkswagen Jetta IV 2.8 VR6 204KM 150kW 1998-2000

Podstawowe parametry Volkswagen Jetta IV 2.8 VR6 204KM 150kW
Produkowany od 1998 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2792 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 90,3 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Volkswagen Jetta IV 2.8 VR6 204KM 150kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6

Publikacje o Volkswagen Jetta

Newsy o Volkswagen Jetta