Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Test euroncap VW Jetta 1.2 TSI 'Trendline', LHD

VW Jetta 1.2 TSI 'Trendline', LHD
2011
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
4-drzwiowy kabriolet
Klasa auta:
Małe auta rodzinne
Masa auta:
1302 kg
Wynik testu
94%
Ochrona dorosłego
86%
Ochrona dziecka
56%
Zabezpieczenie przechodnia
71%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

34 pkt | 94 %

Podczas testu zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera z przodu. Wykazały również podobny stopień ochrony dla pozostałych pasażerów zajmujących inne miejsca. Tylne napinacze pasów bezpieczeństwa oraz ograniczniki są dostępne jako opcja, jednak podczas przeprowadzanych testów nie były zamontowane w pojeździe. Jetta zdobył maksymalną liczbę punktów za wyniki w teście bariery bocznej. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona klatki piersiowej na podstawie odczytu ugięcia żeber została oceniona jako marginalna. Siedzenia i zagłówki zapewniają dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.

Uderzenie przodem
15,2pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku przez auto
8,0pkt
Zderzenie ze słupem
7,1pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
3,3pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

42 pkt | 86 %

Na podstawie odczytów z manekinów w badaniach dynamicznych, Jetta zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę zarówno dziecka 18-miesięcznego jak i 3-letniego. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Informacja o aktualnym statusie poduszki nie jest wystarczająco jasna. Stałe etykiety dostarczają wyraźne ostrzeżenie o niebezpieczeństwie wynikającym z nieprawidłowego ustawienia fotelika przy aktywnej poduszce powietrznej pasażera.

Bazowa ocena auta
6,0pkt
Wydajność
12,0pkt
Instrukcja
4,0pkt
Montaż
2,0pkt
Dziecko 6 lat
Siedzonko:
Bobsy G0/1 ISOFIX
Ustawienie:
do tyłu
Dziecko 6 lat
Dziecko 6 lat
Wydajność
12,0pkt
Instrukcja
4,0pkt
Montaż
2,0pkt
Dziecko 10 lat
Siedzonko:
Bobsy G1 ISOFIX
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 10 lat
Dziecko 10 lat

Bezpieczeństwo przechodnia

20 pkt | 56 %

Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów, zapewniając dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich obszarach testowych. W obszarach, które mogą zostać uderzone przez głowę dziecka poziom ochrony oceniony jest jako dobry, jednak ochrona oferowana dla głowy dorosłego jest słaba.

Głowa
11,7 pkt
Miednica
2,5 pkt
Nogi
6,0 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

5 pkt | 71 %

Elektroniczna kontrola stabilności obecnie jest nieobowiązkowa w Bułgarii, Estonii, Litwie i Łotwie. W pozostałej części Europy stanowi element wyposażenia standardowego i spełnia w 95 procentach wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem tylko dla miejsc przednich. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.

Ogranicznik prędkości
0,0 pkt
System stabilizacji pojazdu
3,0 pkt
Przypominacz o pasach
2,0 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca