Szukaj

Volkswagen LT I 2.4 D 75KM 55kW 1975-1996

Informacje o Volkswagen LT I 2.4 D 75KM 55kW 1975-1996

Lata produkcji: 1975 – 1996
Segment: VANy
Produkowany od 1975 do 1996 roku
Pojemność skokowa 2400 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW)
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Silnik + Karoseria + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Emeryt
Volkswagen LT I
Furgon 2.4 D 75KM 55kW
W 1992 r. kupiłem VW LT 28 - furgon - krótki i podwyższony blaszak , 1982 r., 2 osobowy ALE zarejestrowany jako UNIWERSALNY - ciężarowo-osobowy na 9 osób ( to były czasy ), benzyna - 2,0 l. + LPG - ( NAJLEPSZY silnik bo rozrząd BEZ KOLIZYJNY - po wytarciu ząbków w pasku rozrządu NIE BYŁO KASZANY , tylko wymiana paska rozrządu na nowy i pracowałem dalej ) , 4 cylindry i 4 biegi, 2,8 t. i 1 t. ładowności. Po 6 latach , w 1998 r. , przesiadłem się na VW LT 50 TD , 2,4 l., skrzyniowy , którą obciąłem z ramy i sprzedałem a w to miejsce postawiłem kontener ( 4,20 x 2,20 x 2,00 ), 6 cylindrów i 5 biegów, 5 t. i 2,5 t. ładowności. NIESTETY raz ułamał się klin w małym kole zębatym na wale korbowym i tam miałem KASZANĘ - trzy zawory wygięte i dwa tłoki do wymiany = remont silnika. Mimo to VW LT 50 był NAJLEPSZY i najmocniejszy do pracy. Po kolejnych 22 latach , będąc już emerytem , kupiłem kolejnego VW LT 31 - dubel kabina na 6 osób z krótką skrzynią, z 1992 r., 2,4 l. , BENZYNA + LPG, 6 cylindrów, 5 biegów, 3,2 t. i 1,2 t. ładowności. Znowu , ale tym razem 2 burty i tylną klapę oraz podłogę tylko zdemontowałem , dokupiłem mały kontener - izoterma ( 3,3 x 1,93 x 1,83 ) którego przykręciłem do ramy, co spowodowało że ładowność się zmniejszyła do 700 kg. Kontener przerobiłem na kampera na 4 osoby. Mercedesy są PONOĆ lepsze , ale VW LT ( wyprodukowane do roku 1995 r. ) są WYGODNIEJSZE , cieplejsze zwłaszcza zimą ( spałem w kabinie przy MINUS 12 stopni C ) oraz łatwe w naprawie ( masz narzędzia i wiedzę lub książkę - Sam naprawiam , oraz czas to bardzo dużo sam naprawisz ). Prowadzi się BARDZO DOBRZE. Chociaż części , fabryka VW w Niemczech , już NIE PRODUKUJE , ale firmy prywatne Polskie jeszcze DŁUGO będą miały pracę , ponieważ ostatni właściciele VW LT długo będą się cieszyć z jazdy VW LT... . Wszystkich serdecznie pozdrawiam - Emeryt.
Dodane 2 miesiące temu
2,6
~luk
Volkswagen LT I
Furgon 2.4 D 75KM 55kW
Ogolnie auto nie do zdarcia, mozna nan zapakowac 5 ton i pojedzie bez problemu ( mam LT 45), wolno ale pojedzie. Wygod zadnych nie oferuje, konstrukcja archaiczna. Nalezy uwazac by nie trafic na egzemplarz wyeksploatowany jak moj ( 600 000 jak go kupilem a licznik nie dziala od nie wiadomo kiedy!) Korozja ramy w okolicach tylnych kol - jak zaczyna byc widac z zewnatrz to jest juz tragedia, bo koroduje od wewnatrz!! Ogolnie - auto do wozenia ciezarow na niewielkie odleglosci - i jest w tym niezastapione! Poza tym mocno archaiczne, na trase do Holandii sie nie nada ;)
Dodane 16 lat temu
4,5
~adam
Volkswagen LT I
Furgon 2.4 D 75KM 55kW
Ładowałem go po brzegi meblami i podczepiałem jeszcze do tego pełną przyczepkę dwuosiówkę(razem kilka ładnych ton). Samochód jest nie do zdarcia. Inny już dawno by się zajeździł, a przy tym nie musiałem nawet nic za bardzo robić. Jak na swoją pojemność i ładunki jakie nim woziłem to palił całe nic. Znam też kilka osób które mają lub miały LT-ka i wszyscy go chwalą. Ze rdzą też nie ma większych problemów. Jedyną charakterystyczną wadą dla tych samochodów jest rdza kosmetyczna na łączeniach blach nadwozia, ale jedyny mankament stanowi jej niezbyt atrakcyjny wygląd. Pozatym wszystko OK. O cenach części nic nie piszę bo jedyne części jakie musiałem wymieniać przez 3 lata intensywnego użytkowania to: amortyzatory, wahacze i wtryskiwacze. Jeśli chcesz kupić jakiegoś busa to "eltek" nie ma żadnej konkurencji wśród innych modeli.
Dodane 21 lat temu
Volkswagen LT I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów