Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Polo II Hatchback 1.0 40KM 29kW 1982-1986

Volkswagen Polo II Hatchback 1.0 40KM 29kW 1982-1986
Lata produkcji: 1982 - 1986
Segment: Auta małe
Druga generacja modelu pojawiła się na rynku w 1981 roku. Pod względem stylistycznym, Polo II nieznacznie różnił się od swojego poprzednika. Choć minimalnie powiększyły się również jego rozmiary, Volkswagen nadal sprzedawał auto jako model segmentu A. Z wersji sedan zniknęła nazwa Derby, którą zastąpiło określenie Polo Classic. W 1990 roku model został gruntownie zmodernizowany. Jego produkcja zakończyła się cztery lata później.
Powagosław

Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Polo II Hatchback 1.0 40KM 29kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 8
Koszt ogólny 26,55 PLN
LPG27 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Volkswagen Polo II Hatchback 1.0 40KM 29kW 1982-1986

Podstawowe parametry Volkswagen Polo II Hatchback 1.0 40KM 29kW
Produkowany od 1982 do 1986 roku
Pojemność skokowa 1043 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 40 KM (29 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 74 Nm przy 2700 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 59 mm
Typ wtrysku gaźnik
Przeniesienie napędu Volkswagen Polo II Hatchback 1.0 40KM 29kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 4

Publikacje o Volkswagen Polo

Newsy o Volkswagen Polo