Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Polo III Kombi 1.4 i 16V 100KM 74kW 1997-2001

Volkswagen Polo III Kombi 1.4 i 16V 100KM 74kW 1997-2001
Lata produkcji: 1997 - 2001
Segment: Auta małe
Trzecia generacja Polo debiutowała w 1994 roku. Stylistycznie i technologicznie model został całkowicie odmieniony. Opływowy, zgrabny samochód zbudowano na płycie podłogowej Seata Ibiza. W 1995 roku Polo III zajął drugie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku, zdobył również szereg innych nagród. Pod koniec 1999 roku model poddano face-liftingowi. Dwa lata później gotowy był już jego następca. W RPA Polo III sprzedawano jako Polo Playa (lata 1996-2002).
Powagosław

Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Polo III Kombi 1.4 i 16V 100 KM 74 kW

Ogólna ocena
4,38
Średnia dla segmentu 3,97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Silnik + Skrzynia biegów + Ergonomia
WADY - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Dane techniczne Volkswagen Polo III Kombi 1.4 i 16V 100KM 74kW 1997-2001

Podstawowe parametry Volkswagen Polo III Kombi 1.4 i 16V 100KM 74kW
Produkowany od 1997 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 128 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76,5 x 75,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Volkswagen Polo III Kombi 1.4 i 16V 100KM 74kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Volkswagen Polo

Newsy o Volkswagen Polo