Szukaj

Informacje o Volkswagen Polo IV Sedan 1.9 SDI 64KM 47kW 2001-2005

Lata produkcji: 2001 – 2005
Segment: Auta małe
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 2001-2009. Pod względem stylistycznym auto stało się podobne do mniejszego modelu Lupo. Powstało na platformie podłogowej Volkswagen Group A04 (PQ24), tak jak m.in. Seat Ibiza trzeciej generacji oraz Skoda Fabia pierwszej i drugiej generacji. Samochód oferowany był w wariantach 3- oraz 5-drzwiowego hatchbacka oraz 4-drzwiowego sedana (Polo Classic). Na 30. urodziny modelu, w roku 2005, został on poddany faceliftingowi, za sprawą którego auto przeprojektowano w stylu większych modeli Volkswagena (np. Passata). W ofercie dostępna była także, w Polsce niedostępna, uterenowiona odmiana modelu Cross Polo.
czytaj więcej
Powagosław

Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

~Luzacjusz
Produkowany od 2001 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1896 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 64 KM (47 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 1600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 20,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Usterki Volkswagen Polo IV

Liczba wpisów: 31
psuje sie pasek alternatora i tondeur
  • Volkswagen Polo IV Fun 1.9 TDI 131KM 96kW 2003-2009
  • instalacja elektryczna
polo 1.9 sdi comfortline; peka tondeur(polskiej nazwy tej czesci nie znam) i pasek alternatora jest rozrywany lub spada. mialam to juz 4 razy w ciagu 1 roku. W koncu moj mechanik zablokowal mi klimatyzacje , gdyz stwierdzil ze kompresor daje bardzo duzy szok?? udezenie, nacisk na mechanizm alternatora i z tego powodu to peka; Widzialam tondeur metalowe kolko bylo pekniete lub odlamana czesc. Czy to aby napewno to? jest cieplo i klimatyzacja jest potrzebna zablokowanie klimatyzacji by nie psul sie pasek alternatora i tondeur. czy to dobre rozwiazanie. czy jezeli kupie nowa klimatyzacje ten efekt bedzie sie dalej powtarzal? [email protected]
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nierówna praca silnika. Czasami gaśnie
  • Volkswagen Polo IV Fun 1.4 i 80KM 59kW 2005-2009
  • silnik
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Silnik na małych obrotach nie równo pracuje. Trzęsie nim. Zarówno na gazie jak i na benzynie. Na benzynie chyba gorzej. Potrafi zgasnąć. Auto dopiero kupione jako używane. Z roku 2007. Przed zakupem stało ok 6 miesięcy. Przez kilka dni sprawowało się bez zarzutu. Wymieniony zbiornik na gaz. Wymieniony filtr paliwowy i gazowy
Wibracje, auto nie jedzie płynnie
  • Volkswagen Polo IV Hatchback 1.2 i 60KM 44kW 2005-2009
  • inne
  • 97 tys. km
Przy prędkości 60 do 90 czuć wibracje na karoseri czuć ze auto nie jedzie płynnie nie wiem jak to nazwać dodam ze na biegu jałowym problem jest taki sam koła zostały wyważone nowy komplet hamulców założony auto było od nowości u mnie wiec nie mam pojęcia co to jest czasami czuć to bardziej a czasami delikatnie.
Problem rozwiązany
1 komentarz