Szukaj

Informacje o Volkswagen Polo VI

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2017, obecnie produkowana, szósta generacja Volkswagena Polo pod względem stylistycznym niewiele się zmieniła, czerpiąc inspirację z rozwiązań zastosowanych w najnowszych modelach Golf i Passat. Samochód został zaprojektowany przez Klausa Bishoffa. Volkswagen Polo VI zbudowany został na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group MQB A0 (dedykowanej wszystkim samochodom miejskim w grupie Volkswagen), podobnie jak m.in. Seat Ibiza piątej generacji. Inaczej niż poprzednicy, Polo szóstej generacji dostępny jest na Starym Kontynencie wyłącznie w odmianie pięciodrzwiowego hatchbacka (wersja sedan - Virtus - dostępna jest wyłącznie na południowoamerykańskim rynku).
czytaj więcej
Powagosław

Projektanci Volkswagena uznali chyba, że bycie małym Golfem to wystarczająco atrakcyjny horyzont dla Polo. Ale nie jest też tak, że nowy model zupełnie niczym nie zaskakuje. Widzieliście to designerskie wnętrze?

~Powagosław
Luzacjusz

Polo jest jak twoja teściowa, która nosi tę samą fryzurę od 25 lat. Możesz łudzić się, że pewnego dnia wystrzyże się na Rihannę, ale w sumie… po co miałaby to robić? Zresztą, fryzjerka nawet nie wie, kim jest Rihanna.

~Luzacjusz

Volkswagen Polo VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Patryk
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Bardzo oszczędny i wygodny samochód - jak dla mnie, nie tylko do miasta. Polo wykorzystujemy do jazdy po mieście oraz do dalekich podróży powyżej 1000 km. W dalekich podróżach nie przekraczam prędkości 100 km/h. więc nie mam dużych wymagań co do wielkości silnika itd. Na trasie Polska - Chorwacja, samochód zapakowany po dach + 2 dorosłych osób i 2 duże Psiaki spalanie wynosi 4 litry na 100 km. Samochód jest pakowny oraz bardzo stabilnie się prowadzi jak na swoją klasę. Dla mnie idealny wybór.
4,5
~Marcin
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Polo z DSG kupiłem jako auto do dojeżdżania do pracy. Jest to najmniejszy z 8 samochodów, które kupiłem do tej pory w salonie. Jeżdżę nim na zmianę z SUVem (diesel z automatem). Świetny zakup. Absolutnie wyśmienicie nadaje się do długich, uciążliwych dojazdów do pracy, ale też przyjemnie jeździ nim się za miasto (oczywiście tylko po dobrym asfalcie). Zwrotny, nie zajmuje dużo miejsca na parkingu. DSG spisuje się bardzo dobrze. Koniecznie polecam dokupić kod do Apple Car play (tylko na kablu niestety).
4,3
~tartarini
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Bardzo pozytywne wrażenia, po przesiadce z opla Merivy A, w każdym punkcie jest o niebo lepiej (wyjątkiem jest jedynie wsiadanie, wysiadanie, w merivie jest łatwiej i przyjemniej z powodu wyżej położonego siedziska) Silnik jest elastyczny , skrzynia świetnie pracuje, jest cichy i jazda po łukach to sama przyjemność, a przy tym ekonomiczny; tylko czasami drażni mnie minimalne wibracje na drążku dźwigni zmiany biegów na biegu jałowym, tego nie spotkamy w czterocylindrowcu; natomiast dźwięk silnika podczas przyspieszania muszę przyznać że jest przyjemniejszy od "wycia" mojego starego 4 cylindrowca 1.4 w oplu,
Średnie spalanie dla Volkswagen Polo VI
5,1 – 9,0
l/100 km
4,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 MPI 65KM 48kW
Za grosz samochód nie wart swojej ceny. Dynamicznie można przyspieszyć do 50 km/h. Pod górkę 106 kmh i licznik stoi. Do miasta może akurat ale pali jak dwu litrowy silnik. Dla porównania jaguar x Type 2.1 z 2003 roku w mieście spalał mi 11l a ta polówka 10.8 - nie polecam. Szkoda pieniędzy. Co z tego że mały silnik jak pali jak smok, a chyba o to chodzi żeby był eko? Nie jest, polecam już 2.0 porządne kupić i spalanie będzie identyczne tylko z korzyścią w postaci większego luksusu, większej mocy no i oczywiście więcej dostępnego miejsca. Odradzam kontaktu z samochodem. Konkurencyjna Fabia 1.0 miażdży funkcjonalnością ten model
5,5
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Maksymalne zużycie w mieście przy w miarę dynamicznej jeździe wyniosło 7l/100 km, ale przeważnie przy umiarkowanej jeździe to 6-6.5l/100 km. Przy oszczędnej jeździe w mieście udaje się zejść do 5,5l/100 km. Na trasie przy prędkości 110-120 km/h spalanie wynosi około 5l/100 km. Jeżeli jedziemy do 100 km/h, to na spokojnie zejdziemy poniżej 4.5l/100 km. Najlepsze natomiast spalanie na trasie przy bardzo spokojnej i wolnej jeździe (80-90 km/h) wyniosło 4l/100 km i wątpię, że komuś uda się zejść poniżej tej liczby :D
6,2
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Średnie spalanie z 6 tys. km to 6,1 l (na podstawie tankowań, komputer zaniża średnią o ok. 0,3 l/100km). Po mieście spalanie od 6,5 do 8,5 l w zależności od korków i długości przejazdu. Spalanie na trasie (spokojna jazda): drogi krajowe (90-100 km/h) = ok. 4,5-5,0 l; ekspresówki (110-120 km/h) = ok. 5.0-5,5 l. Z autostrad korzystam bardzo rzadko - przy szarpanej jeździe na A2 (Warszawa - Łódź, duży ruch) = 7 l. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Wcześniejszy Golf z silnikiem 1.9 TDI palił bardzo podobnie, Jedyny minus - silnik bardzo wrażliwy na styl jazdy.
Volkswagen Polo VI