Szukaj

Volkswagen Polo VI GTI Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Volkswagen Polo VI GTI Facelifting

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2017, obecnie produkowana, szósta generacja Volkswagena Polo pod względem stylistycznym niewiele się zmieniła, czerpiąc inspirację z rozwiązań zastosowanych w najnowszych modelach Golf i Passat. Samochód został zaprojektowany przez Klausa Bishoffa. Volkswagen Polo VI zbudowany został na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group MQB A0 (dedykowanej wszystkim samochodom miejskim w grupie Volkswagen), podobnie jak m.in. Seat Ibiza piątej generacji. Inaczej niż poprzednicy, Polo szóstej generacji dostępny jest na Starym Kontynencie wyłącznie w odmianie pięciodrzwiowego hatchbacka (wersja sedan - Virtus - dostępna jest wyłącznie na południowoamerykańskim rynku).
czytaj więcej
Powagosław

Projektanci Volkswagena uznali chyba, że bycie małym Golfem to wystarczająco atrakcyjny horyzont dla Polo. Ale nie jest też tak, że nowy model zupełnie niczym nie zaskakuje. Widzieliście to designerskie wnętrze?

~Powagosław
Luzacjusz

Polo jest jak twoja teściowa, która nosi tę samą fryzurę od 25 lat. Możesz łudzić się, że pewnego dnia wystrzyże się na Rihannę, ale w sumie… po co miałaby to robić? Zresztą, fryzjerka nawet nie wie, kim jest Rihanna.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4074 mm
Szerokość 1751 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1964 mm
Wysokość 1431 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1987 mm
Rozstaw osi 2555 mm
Rozstaw kół - przód 1501 mm
Rozstaw kół - tył 1484 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1019 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 964 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1079 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 333 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 706 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1380 mm
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~Mati
Volkswagen Polo VI
GTI Facelifting 2.0 TSI 207KM 152kW
Usportowione autko prawie dla każdego. Pomimo ponadstandardowej mocy w tego typu klasie aut, jest całkiem cywilizowane i ... normalne. Można jeździć jak dziadkowozem, można kliknąć tryb sport i wdusić gaz i mamy inne auto. Można jeździć na spalanie poniżej 6l/100, można jeździć na 12-15/100. I to wszystko w jednym pojeździe. Auto nie jest wulgarne (brak dokładek, spoilerów, splitterów itp), nie jest głośne (zaleta dla ludzi 40+ ;) ) nie prowokuje. Wyglad to kwestia gustu. Auto ma spójną linię nadwozia jest typowo "wolkswagenowskie" jak na obecne czasy. W środku w większości tani plastik, ale deska rozdzielcza miękka (zresztą ile razy się to maca...), niestety tak wygląda grupa VW w tego rodzaju klasach w ostatnim 5-6 leciu. Na czymś trzeba oszczędzać. Spokojnie gasi większość komiwojażerów w służbówkach. Można też uciec przeciętnemu prezesowi, czy dyrektorowi regionalnemu, albo ich pogonić :P. Dla mnie zaletą jest, że ma 5 drzwi i automatyczną skrzynię biegów (całe życie z manualem :/). Super do miasta, nada się na weekendowe podróże. Nie jest to auto rodzinne, więc albo dla singla albo pary albo max 2+1, albo jako drugie auto w rodzinie. Brakuje mi jakiegoś sportowego trybu wyświetlania na desce rozdzielczej (np. duży obrotomierz na środku, obok temp oleju i ewentualnie ciśnienie doładowania), można część tych danych włączyć na infotainmencie, ale wolę tam mieć mapę i info gdzie stoją misiaki. Polecam również wybrać wersję z adaptacyjnym zawieszeniem (są 2 ustawienia). W wersji bez DCC było za twardo. W wersji z DCC tryb normal jest łagodniejszy, niż standardowe nieregulowane amortyzatory w wersji bez DCC.
Dodane 6 miesięcy temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Polo VI GTI Facelifting
8,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Polo VI
GTI Facelifting 2.0 TSI 207KM 152kW
Przejechałem 1000 km, później ja i nikt inny i tak nie napisze. Nie przejmuję się "docieraniem" ale też nie mam "ciężkiej nogi". Auto użytkuję w Warszawie na dojazd do pracy i trochę by rozprostować nogi na A2 w weekend. Po paru tankowaniach apetyt uśrednia się w okolicach 8 l/100 km. Przy 110 km/h w trasie zejdzie do 6-6,5, aby zszedł niżej to trzeba jechać jak emeryt, co w tym samochodzie jest frustrujące i trzeba mieć amnezję czym się jedzie lub nerwy ze stali. W mieście przy porannej szarpaninie i w codziennym korku spali 9, a nawet 10. Mi trudno zrobić więcej, choć inni potrafią. Fakt, że auto żywiołowo reaguje na dodanie gazu powoduje, że litry na sto także. Polecam tryb Eco bo "żeglowanie" nawet po mieście potrafi zaoszczędzić sporo paliwa. Tryb sport od razu wywołuje wir w baku (dwucyfrowe wartości) więc patrzącym na spalanie nie polecam tego trybu. A do przyjemnego popylania po mieście lub krajówkach polecam tryb M i manetki.
Dodane 8 miesięcy temu
8,9
Volkswagen Polo VI
GTI Facelifting 2.0 TSI 207KM 152kW
Średnie spalanie przy normalnej jeździe to ok 10L/100km. W trasie w trybie eco prędkość do 100km/h 5.6L/100km. Bardzo fajne auto. POLECAM.
Dodane ponad rok temu
8,2
Volkswagen Polo VI
GTI Facelifting 2.0 TSI 207KM 152kW
Volkswagen Polo VI GTI Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów