Szukaj

Informacje o Volkswagen Sharan II Van 2.0 TDI-CR BMT 140KM 103kW 2010-2015

Lata produkcji: 2010 – 2015
Segment: VANy
W ofercie jest obecny silnik benzynowy - a nawet dwa. Słabszy z 1.4l osiąga 150KM a mocniejszy z 2.0l 200KM. Oba są elastyczne i chętnie reagują na polecenia kierowcy, ten ostatni gwarantuje też podwyższone ciśnienie krwi w tętnicach. Nie ma się jednak co oszukiwać - większość osób i tak sięgnie po diesla. 2.0 TDI 115KM jest zdecydowanie za słaby, ale wariant 140,170 lub 177KM to już kusząca propozycja. Już ten pierwszy zapewnia dobre minimum w rodzinnym minibusie.
Powagosław
Radujmy się, bo Sharan po 15 latach w końcu doczekał się nowego modelu. Radujmy się, bo jest on dużo ładniejszy od poprzednika. Radujmy się, bo w sumie sam w sobie nie jest brzydki, a na rynku są jeszcze ładniejsze samochody w tym segmencie. Radujmy się, jest w czym wybierać. ~Powagosław
Luzacjusz
Już miałem napisać, że z Wolfsburga znów wyjechało auto, ale nie wyszło. A tu i wyjechało, i wyszło. Udało się. Nawet, nawet. Sharan nie jest sexi, ale jest dość zadbany jak na Niemca. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750-2500 obr/min
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

2,5
~Mateusz
Volkswagen Sharan II
Van 2.0 TDI-CR BMT 140KM 103kW
VW Sharan 2.0 TDI CR ,,Bluemotion'' 2010r. 120000 tyś przebiegu: rozsypany jeden z dwóch katalizatorów. Brak jakichkolwiek kontrolek podwodował, że nie wiedziałem o usterce, pokruszony wkład ceramiczny ustawił się w poprzek puszki katalizatora, praktycznie zatkał wydech, silnik prawie rozj...jedynym objawem były wiecznie chodzące wentylatory. Frajerstwo w ASO żądało 8 tyś. Na allegro kupiłem za 1500 + 500 zł koszt wymiany. 125000 awaria klimatyzacji: wymiana jakiegoś zaworka 500 zł. W kolejnym sezonie letnim kolejna awaria klimy, przez zaworek spier... gaz za 200 zł. Kolejna awaria: brak możliwości otwarcia prawych tylnych drzwi. Kosztu nie znam, nie naprawiam, dzieci wysiadają lewymi drzwiami. 140000 uszkodzony 1 wtryskiwacz. Leje i klekocze tak, że wstyd tym goownem jechać. Koszt jeszcze nieznany. Moja opinia: takiego goownianego ,,samochodu'' jeszcze nie miałem, niepolecam, trzymajcei się od tego z daleka, wygląda na to, że niemcy wpadli na głupi pomysło dodatkowych dochodów. Nadmienię jeszcze, że ostatnio musiałem wypakować cały bagażnik bo ,,samochód'' zażądał dolania adblue a wlew ukryty jest tak, że trzeba mieć pusty bagażnik i postawić dodatkowe fotele w bagażniku żeby się dostać do wlewu. Nie wiem co niemcom powyżerało mózgi i oceniam ,,samochód'' na 0 w skali 1-10. Następna będzie KIA albo Toyota. Nic niemickiego!
4,8
~Wielik
Volkswagen Sharan II
Van 2.0 TDI-CR BMT 140KM 103kW
Auto posiada mnóstwo zalet o których poniżej i w zasadzie jedną wadę. Ma za słaby silnik jak na 140KM. Wersja która użytkuję to 4Motion i producent nie przewidział innego silnika niż 140KM. Dziwne, że nie ma 4Motion 170KM DSG kiedy w Passacie poprzednim i obecnym jest taka/podobna kombinacja.
3,9
~Tomek
Volkswagen Sharan II
Van 2.0 TDI-CR BMT 140KM 103kW
Ogólnie jak na auto tej klasy nie ma rewelacji, poprawnie, aczkolwiek na kolana nie powala. Jakość lakieru rozczarowała mnie bardzo. Z drugiej strony jestem mile zaskoczony kulturą pracy silnika i łatwością prowadzenia.
Volkswagen Sharan II Van