Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Cross

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

T-Cross to piąty SUV Volkswagena w Polsce obok T-Roca, Tiguana, Tiguana Allspace i Touarega.
Długość nadwozia  wynosi 411 cm, auto jest więc krótsze od T-Roca o 12 cm. Rozstaw osi wynoszący 256 cm sprawia, że we wnętrzu jest sporo miejsca nawet dla pięciu pasażerów. Bagażnik oferuje pojemność od 385 do 455 litrów.

Volkswagen T-Cross – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Volkswagen T-Cross - wyceny aut używanych

Nie wiesz na co Cię stać? Policz to z nami!
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Wyciszenie

Wady

- Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Rob
SUV 1.0 TSI 115KM 85kW
Volkswagen T-Cross
Autko kupione jako typowe miejskie wozidło. Na duży plus mnogość w standardzie już w wersji LIFE różnych systemów bezpieczeństwa od Lane Assist czyli asystenta pasa ruchu po Blind Spot czyli monitorowanie martwego pola wraz z asystentem wyjazdu z miejsca parkingowego lub Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście. Generalnie VW T-Cross zaskakuje pewnym prowadzeniem,zwinnością i dynamiką oraz bardzo dobrym zawieszeniem. Silnik 1.0 TSI 115KM to po prostu dynamit na kołach. Całości dopełnia skrzynia DSG7 ,która sprawia ,że jazda w miejskich korkach to prawdziwa przyjemność a spalanie takiej wersji jest po prostu rewelacyjne. Dokładnie tak jak w teście AC. https://www.youtube.com/watch?v=cAmEOmCKXjc Światła LED z przodu to po prostu bajka bo dzięki nim polubiłem wreszcie nocną jazdę. Jak to stwierdziła Żona po pierwszej nocnej jezdzie. cyt... "i stała się jasność" Parkowanie tym niedużym crossoverem to prawdziwa przyjemność bo siedzimy w nim naprawdę wysoko a pozycja za kierownicą jest wzorcowa. Kamera cofania bardzo przydatna. Bardzo dobre fotele w wersji Life z regulacją pod lędzwie. W wakacje jednego dnia przejechałem tym autkiem 1200km i zero bólu pleców czy innych dolegliwości. Po prostu nie chce się z T-Cross wysiadać. Na pochwałę zasługuje także bardzo dobre wyciszenie bo nawet przy 140km/h w samochodzie jest dalej cicho i można rozmawiać bez podnoszenia głosu. Zasługa w tym z pewnością 7 biegu i tylko 3100obr/min. przy tej prędkości. Z rzeczy na minus... -wnętrze jest zdecydowanie za twarde i plastikowe chociaż po kilku miesiącach użytkowania przestałem na to zwracać uwagę. -3 cylindrowy silnik przy wkręcaniu się na wysokie obroty powyżej 4 tys.obr/min mocno chrobocze i wtedy w kabinie robi się zdecydowanie za głośno.Wiadomo przypadłość wszystkich R3. -Skrzynia DSG 7 przy energicznym ruszaniu z miejsca potrafi trochę szarpać i ma niestety tendencję do tzw. kangurowania Pomaga przełączenie skrzyni z D na tryb Sport. -Brak lampek przy lusterkach w osłonkach przeciwsłonecznych z przodu nawet za dopłatą.Ja nie korzystam ale Żona mocno zawiedziona.Tutaj VW się nie popisał bo T-Cross nie jest przecież tanim autem.
4,8
~Dell
SUV 1.0 TSI 115KM 85kW
Volkswagen T-Cross
Kupiłem dla córki trochę bez przekonania. Po trzech miesiacach zakochałem sie w tym aucie, korzystam z każdej okazji by nim wyruszyć w miasto. Z zewnątrz miejski rozmiar, w środku ogromny. Znakomity silnik bardzo dynamiczny, z łatwoscią jedzie 150 i więcej na autostradzie. Polecam z automatem.
Volkswagen T-Cross