Szukaj

Volkswagen T-Roc – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Volkswagen T-Roc

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 Volkswagen T-Roc to, mały miejski crossover SUV segmentu B (biorąc pod uwagę typ nadwozia – segment I). Jest najmniejszym crossoverem w ofercie Volkswagena, w gamie marki zajmując miejsce poniżej kompaktowego Tiguana. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2014, prototyp noszący nazwę T-Roc Concept (będący połączeniem SUV-a z kabrioletem). Volkswagen T-Roc został zaprojektowany przez Klausa Bischoffa. Model został zbudowany na skróconej modułowej platformie podłogowej VW Group MQB Platform, podobnie jak między innymi Volkswagen Golf siódmej generacji, Audi A3 trzeciej generacji, a także Skoda Karoq. Pod względem stylistycznym auto odwołuje się także do Audi Q2 (tył) oraz Volkswagena Polo (wnętrze).

 

czytaj więcej
Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz

Oceny Volkswagen T-Roc

Liczba ocen: 142
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Jaco
Volkswagen T-Roc I
SUV 1.0 TSI 115KM 85kW
Ogólnie na cztery plus. Ulubione auto mojej żony która tak bardzo go lubi że nie chce wymiany nawet po 6 latach użytkowania. Auto pełni rolę 2go w rodzinie i jest katowane codziennie w miejskich korkach w dużym mieście. W trasy wyjeżdża może 2 razy do roku, zabieram go z litości by samochód się przewietrzył. W mieście doskonale się sprawdza, na autostradzie trochę gorzej ale to subiektywne odczucie bo na co dzień jeżdżę dużym komfortowym autem klasy E. Po mieście wole jeździć T-rocem niż Volvo V90xc. Spalanie: miasto mega korki i pełzanie na pierwszym biegu 9-10 litrów, miasto ciągłe światła ale bez korków 7-7.5 litra. trasa podmiejska 90-100km/h 4.5-5.5 litra. autostrada 140km/h 7.5-8 litrów, przy 120km/h spali 6.5 litra Dodam że auto jest dobrze spasowane, nawet po 6 latach katowania w mieście nic w nim nie stuka czy dźwięczy. Zużycie tapicerki niewielkie, auto wewnątrz wciąż dobrze wygląda co oceniam bardzo pozytywnie.
Dodane 1 miesiąc temu
4,6
~jg
Volkswagen T-Roc I
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Po 2 latach użytkowania mogę śmiało polecić T-Roca i podsumować jako "porządne auto". Mam wersję Life z kilkoma dodatkowymi opcjami - kamera cofania, automatyczna klimatyzacja. Wszystko działa jak powinno. Asystenci jazdy nie przeszkadzają, a park assist bywa pomocny, szczególnie przy parkowaniu równoległym gdy nie ma za dużo miejsca. Bagażnik wystarczający by zapakować się na rodzinne wakacje. Auto na granicy segmentów B i C, więc ma wielu konkurentów. Niektórzy z nich będą tańsi. Inni, w podobnej cenie, więksi lub lepiej wykończeni czy wyposażeni. T-roc możne niczym specjalnie się nie wyróżnia, ale też nie ma jakiś dużych minusów. Gdybym dzis miał kupowac auto, rozważyłbym ponownie T-roca.
Dodane 3 miesiące temu
4,9
~WaBo
Volkswagen T-Roc I
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Samochód wybrany po wielu jazdach próbnych różnymi modelami i wersjami. W trakcie analizy kierowałem się oczywiście stosunkiem, ceny do wyposażenia i wrażeń z jazdy. Potrzebowałem samochód dla dwóch osób, ale z możliwością zabrania dodatkowych podróżnych. Skrzynia DSG kładzie na łopatki pozostałe automaty. Ale współpraca z 1.5 TSI niestety pozostawia nieraz wrażenie niedopasowania, brak zbyt mała szybkości reakcji na pedał. Wersja STYLE z dodatkowymi opcjami to strzał w 10tkę. Minusy, na które nie zwróciłem uwagi w trakcie jazd próbnych to przyciski na tunelu wymagają mocnego skręcenia głowy - cofnięte do tyłu w stosunku do położenia w większych modelach oraz krótki dach a co za tym idzie problem z otwarciem bagażnika po założeniu boksu duchowego. Poza tym spalanie przy spokojnej jezdzie poniżej 5,5. dynamiczna jazda to spalanie na poziomie 7 - prędkości autostradowe. Tempomat super sprawa, ale trzeba zwracać uwagę na warunki drogowe, bo można nagle stwierdzić, że jedziemy zbyt wolno za poprzedzającym pojazdem. MATRIXY - polecam, robią dobrą robotę, super doświetlenie i szybkość reakcji - nikt nie mruga. Pakiet tech i asystenci - przy złych warunkach drogowych - silny deszcz lub śnieg - potrafi się wyłączyć i nic z tym nie da się zrobić. ładowanie indukcyjne - pomyłka - nie działa tak jak by się chciało, ogrzewanie kierownicy i foteli - bajka to jest to co potrzeba w mroźne dni. Felgi 17 - kompromis między wyglądem a komfortem - polecam do jazdy na różnych nawierzchniach. ogólnie jestem bardzo zadowolony
Dodane 8 miesięcy temu

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 25
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc I SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 12
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
Dodane 4 lata temu
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc I SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 10
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
Dodane 6 lat temu
20 komentarzy
pękające reflektory
  • Volkswagen T-Roc I SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • nadwozie
  • 20 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 4
Niestety na myjni zauważyłem wodę w lewym reflektorze. Podjechałem na serwis (auto na gwarancji) aby zgłosić usterkę. Oczywiście odrzucono w ramach gwarancji. Stwierdzili, że uszkodzenie, popękany lewy reflektor z winny użytkownika. Pytam się jak mogły powstać pęknięcia wzdłużne reflektora? Niestety musiałem zlecić wymianę z polisy AC. Dziś zauważyłem podobne pęknięcia na drugim, prawy reflektorze. Niestety to wada fabryczna, do której VW się nie przyzna. Porażka.
Dodane ponad rok temu
1 komentarz
Volkswagen T-Roc

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów