Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2017

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pod maską znajdziemy dobrze znane silniki z Golfa i Polo. Możemy poruszać się samochodem napędzanym trzycylindrowym silnikiem 1.0 oraz czterocylindrowym 1.5. Oprócz tego pod maską znajdziemy popularne w Europie silniki wysokoprężne ze znaczkiem TDI – 1.6 i 2.0. W połączeniu z tymi jednostkami dostępna jest 6-biegowa skrzynia ręczna oraz 7-biegowa skrzynia DSG. Napęd może być przekazywany na przednią oś lub wszystkie koła.

Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 74,5 x 85,9 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4 Motion
Liczba stopni 7
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(56%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,8
~mocomus
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Całkiem przyzwoite auto. Świetny do miasta. Zwrotny, wszędzie się zmieści. Dobra widoczność. Dobry na krótkie trasy w tym autostradowe. DSG + 1,5 TSI świetnie współpracuje. W środku trochę ciasny. Kompletny brak schowków. Wszędobylskie plastiki. Słabe fotele bez praktycznie żadnego trzymania bocznego. Typowe fotele do miasta. Ma się łatwo wsiadać i wysiadać. Szkoda, ponieważ auto prowadzi się świetnie. Znacznie lepiej niż Golf 8. Bezpośredni układ kierowniczy daje świetne wyczucie w zakrętach. Tyle tyko, że fotele nie trzymają.
4,7
~kar
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Auto świetnie się prowadzi, ma też sporo mocy i potrafi sprawnie wyprzedzać zwłaszcza jeśli nie wyładujemy go maksymalnie. Jeśli ktoś lubi bardzo dynamiczną jazdę to może rozważyć mocniejszą wersję. W środku samochód jest mocno plastikowy, ale coś za coś. Z tym samym wyposażeniem jeśli chodzi o asystenty kierowcy i silnik BMW X2 będzie o około 50k droższe i wtedy dostaniemy ładniejsze wnętrze. Samochód przy umiejętnej jeździe pali mało! Super jest tylna kamera, która chowa się w pod znaczkiem VW! Dzięki temu zawsze jest czysta i nigdy nie musiałem jej wycierać, to powinien być standard w samochodach wszystkich marek. Asystent zmiany pasa ruchu wolę w Mercedesie, ale to kwestia preferencji, aktywny tempomat czasem hamuje jak nie powinien, ale zdarza się rzadko. Funkcja automatycznego hamowania przydała się ze 2 razy i działa bardzo dobrze. Zawieszenie dość sztywne, przy dużych felgach 18" można poczuć każdą nierówność, ale auto super się prezentuje. Auto jest ładowne, jak dodamy do niego box na dach to spokojnie wyprawa 4 osób dorosłych pod namiot na drugi koniec Europy się uda, chociaż jeśli ktoś planuje częstsze tego typu wypady to może pomyśleć o Tiguanie. Dużym minusem jest słabe wyciszenie wnętrza, które przy dużych prędkościach daje o sobie znać. Jednak uważam, że za taką cenę jest to świetna maszyna.
3,2
~Tomasz
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Samochód jest ładny z zewnątrz, silnik oraz widoczność sa super. I tutaj kończą się pozytywy, to co VW zrobił w środku to masakra. Ogólnie przesiadłem sie z Golfa 2017 i jestem załamany. Plastiki oraz przyciski tragedia, brak schowków które były w golfie, klapki/zamknięci tez brak lepiej jak leży na wierzchu. Ale to już jestem wstanie jakoś przeżyć ale jak zobaczyłem ze zegary sa wstawione ze Skody (tak same jak w romsterze z 2013) i brakuje sterowania z telefonu z kierownicy to już się załamałem. Samochód który jest wyceniony w katalogu na 100 tys ... niestety rodzice chcieli mieć wyższy samochód i obecnie obniżki na poziomie 15 tys zl to nigdy byśmy tego nie kupili.
Średnie spalanie dla Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2017
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Auto nowe, zrobiłem nim ponad 400km, po miescie w niedziele bez korków spalanie w trybie eco 9litrów na 100, w trybie sport 12litrów, trasa przy "szaleństwie" ponad 13, takze z całego weekendowego wypadu srednie wyszło ponad 11litrów PB na 100km !!! takze przy mojej jezdzie wyszło prawie 2x tyle co w moim aktualnym dieslu przy podobnej dostepnej mocy. Dobrze ze mogłem sobie pojezdzić, NIE KUPIE ! nie przy takim eco spalaniu.. Wykonanie ładne, duzo potrzebnych/nie potrzebnych bajerów, ile razy bede zmieniac moc swiatełek na drzwiach, albo ile razy zmienie wyglad zegarów.. Fajny bo nowy..
7,4
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Samochód przy umiejętnej jeździe potrafi palić mało - płynna jazda w mieście nawet poniżej 6 litrów, przy średnim i dużym natężeniu ruchu w mieście około 7 litrów, w trasie przy średniej prędkości około 80-90km/h średnie spalanie około 7 L (załadowane auto), na autostradzie przy prędkościach około 150km/h z boxem na dachu, 4 osobami w aucie 9-10L.
6,9
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Na razie jest to wynik z pierwszych 3 tys. km przy jeszcze słabo dotartym silniku. Włączony jest tryb jazdy ECO, ale na ekspresówce jadę z maks. dozwoloną prędkością...tak więc nie silę się na dobry wynik. Tak naprawdę gdy zacząłem się silić aby jechać spokojnie, głównie w trybie 2 cylindrowym, wynik był rewelacyjny - poniżej 5 litrów...no ale było raczej nudno.

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 9
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2017
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 2
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2017
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 2
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
15 komentarzy
Stuki z przodu auta. Grzechotanie w skrzyni biegów.
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2017
  • układ napędowy
  • 11 tys. km
Podczas przejeżdżania przez progi zwalniające, słychać głośne stuki z przodu auta. W/g ASO tak mają wszystkie. Drugi problem to grzechotanie czy też dzwonienie z okolic skrzyni biegów w czasie jazdy i na każdym biegu. ASO twierdzi, że wszystko jest zgodne ze stanem fabrycznym. Zalecają jeżdzić i słuchać jak stuka i dzwoni.
Oczekuje na rozwiązanie
Volkswagen T-Roc SUV